The Westin Resort & Spa Ubud, Bali

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mewah yang terdapat 2 restoran dan 2 kolam renang terbuka

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk The Westin Resort & Spa Ubud, Bali

2 kolam renang terbuka, kabana percuma, payung kolam
Lobi
2 bar/ruang istirahat, bar renang naik, bar tepi kolam
Bilik rawatan pasangan, sauna, tab panas, bilik wap, rawatan badan
2 restoran, sarapan dihidangkan, masakan tempatan dan antarabangsa

Ulasan

9.6 daripada 10
Luar Biasa

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Kolam
  • Spa
  • Tab Panas
  • Bar
  • Gim
Harga semasa ialah RM777
RM940 jumlah
termasuk cukai & fi
26 Jun - 27 Jun

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 9 daripada 9 bilik

Room, 2 Katil Bujang (Single), Non Smoking, Garden View (Balcony)

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
Televisyen LED
Katil berlapik
Duvet bulu kapas
  • 49 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking, Garden View (Balcony)

8.4 daripada 10
Sangat baik
(16 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
Televisyen LED
Katil berlapik
Duvet bulu kapas
  • 49 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Suite, 1 Katil Raja (King), Non Smoking, Garden View (Balcony)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
  • 65 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 2 Katil Bujang (Single), Non Smoking, Pool View (Balcony)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
Televisyen LED
Katil berlapik
Duvet bulu kapas
  • 49 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking, Pool View (Balcony)

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
Televisyen LED
Katil berlapik
Duvet bulu kapas
  • 49 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Suite, 2 Bedrooms, Non Smoking

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
  • 72 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Studio Suite, 1 Katil Raja (King), Non Smoking, Garden View (Balcony)

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
Televisyen LED
Katil berlapik
  • 103 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Suite, 2 Katil Bujang (Single), Non Smoking, Garden View (Balcony)

Sorotan

Balkoni
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
  • 84 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Villa, 1 Katil Raja (King), Non Smoking, Resort View (Balcony)

Sorotan

Balkoni
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kolam renang persendirian
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
  • 244 meter persegi
  • Pemandangan tempat peranginan
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Jl. Lod Tunduh, Br. Kengetan, Desa Singakerta, Ubud, Bali, 80571

Tempat berdekatan

  • Muzium Seni Agung Rai - 4 min memandu - 3.9 km
  • Hutan Monyet Ubud - 4 min memandu - 3.0 km
  • Pasar Seni Tradisional Ubud - 6 min memandu - 6.2 km
  • Istana Ubud - 7 min memandu - 6.5 km
  • Campuhan Ridge Walk - 7 min memandu - 6.3 km

Bergerak

  • Denpasar (DPS-Lapangan Terbang Antarabangsa Ngurah Rai) - 65 minit memandu

Restoran

  • ‪Resto Bebek Teba Sari - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Ayam & Ikan Bakar Tebongkang - ‬3 min memandu
  • ‪Teba Sari Bali Agrotourism - ‬14 min berjalan kaki
  • ‪Warung sate kakul - ‬3 min memandu
  • ‪Wedja Bali - ‬3 min memandu

Tentang hartanah ini

The Westin Resort & Spa Ubud, Bali

Mewah bagi hotel disahkan mesra alam berdekatan Hutan Monyet Ubud
Terletak berdekatan Pasar Seni Tradisional Ubud dan Istana Ubud, The Westin Resort & Spa Ubud, Bali menyediakan bar renang naik, bar kolam dan taman. Pengembara berani mungkin menyukai berbasikal di hotel ini. Nikmatilah urut tuaman batu, rawatan muka dan Refleksologi di Heavenly Spa by Westin, tapak spa. Di dua restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam, Makanan ringan dan masakan tempatan dan antarabangsa. Kelas yoga ditawarkan di gimnasium 24 jam; hartanah ini juga memiliki taman permainan, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan 2 bar. Wi-Fi percuma dalam bilik dengan kelajuan 50+ Mbps tersedia kepada semua tetamu bersama dengan penjagaan anak/bayi percuma dan bilik wap.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • 2 kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak dengan kabana percuma, kerusi lepak pantai dan payung pantai/kolam
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sarapan bufet (surcaj), sewa basikal dan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj)
  • Daftar keluar ekspres, kakitangan berbilang bahasa dan perabot luar
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua 118 bilik menampilkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, sebagai tambahan kepada manfaat seperti peti besi muat komputer riba dan ruang kerja komputer riba.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kitar semula dan mentol lampu LED
  • Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri berjenama
  • 55-inci TV LED dengan saluran TV premium
  • Almari pakaian, balkoni dan peti sejuk mini

Anugerah dan gabungan

Hartanah Diperakui Eko
Hartanah ini menyertai Green Key (Foundation for Environmental Education), iaitu sebuah program yang mengukur kesan hartanah ke atas satu atau lebih daripada yang berikut: alam sekitar, komuniti, warisan budaya, ekonomi tempatan.

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Indonesia

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 50+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung selamat percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet tidak berbumbung selamat percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:30 dengan bayaran: IDR 240,000 untuk orang dewasa dan IDR 120,000 untuk kanak-kanak
  • 1 bar berenang
  • 1 bar tepi kolam
  • 2 bar/ruang istirahat
  • 2 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Tabia
  • Tall Trees
  • Tall Trees by The Pool
  • The Lobby Bar

Aktiviti menarik

  • 1 tab panas
  • 2 kolam renang terbuka
  • Bilik wap
  • Gimnasium 24 jam
  • Kelab kanak-kanak percuma
  • Kelas yoga
  • Kolam kanak-kanak
  • Sauna
  • Sewaan basikal
  • Spa perkhidmatan penuh
  • Taman permainan

Mesra keluarga

  • 2 kolam renang terbuka
  • Aktiviti terselia percuma untuk kanak-kanak
  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kelab kanak-kanak percuma
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Mainan kanak-kanak
  • Penjagaan anak/bayi percuma
  • Peti sejuk mini
  • Taman permainan

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Lokar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 3 bilik mesyuarat

Kawasan luar

  • Kabana kolam percuma
  • Kebun sayur
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam
  • Perabot luar
  • Taman

Spa perkhidmatan penuh

  • 4 bilik rawatan
  • Aromaterapi
  • Balut badan
  • Bilik rawatan pasangan
  • Bilik wap
  • Kawasan rawatan terbuka
  • Lulur badan
  • Rawatan muka
  • Refleksologi
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Sauna
  • Spa dibuka setiap hari
  • Tab panas
  • Urutan Sweden
  • Urutan tisu dalam
  • Urutan tuaman batu

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Hulu semburan berketinggian boleh laras
  • Hulu semburan tangan
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Kunci pintu berketinggian rendah
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Pancuran mandi kerusi roda (roll-in) dalam bilik
  • Pemegang pintu tuil
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang mudah diakses
  • Penggera kebakaran visual
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Ruang solek bilik mandi mudah diakses kerusi roda
  • Salur keluar elektrik berketinggian rendah di bilik mandi
  • Spa mudah diakses kerusi roda
  • Susur tangan di tangga
  • Tempat duduk tandas ditinggikan
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda
  • Valet untuk kenderaan yang dilengkapi dengan kerusi roda

Lain-lain

  • 2 bangunan
  • 7 tingkat
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2019
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Seni bina Mediterranean
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Taman atas bumbung
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Gebar bulu kapas
  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium
  • Tilam berlapik

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tab mandi dan pancuran mandi berasingan
  • Tandas dengan bidet elektronik
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED 55-inci dengan saluran satelit premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Peti sejuk mini

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kemasukan kunci mudah alih
  • Kerusi meja
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Penyesuai elektrik
  • Peti besi muat komputer riba
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Sistem pemanasan (kawalan suhu)
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Pengubahsuaian dan penutupan

Selaras dengan peraturan tempatan, semua pelawat mesti berada dalam kawasan hartanah ketika Hari Nyepi/Tahun Baru Hindu selama 24 jam (bermula jam 06:00). Hari Nyepi biasanya jatuh dalam bulan Mac atau April (tarikh tertakluk pada perubahan setiap tahun). Daftar masuk dan daftar keluar tidak boleh dilakukan pada hari berkenaan. Lapangan Terbang Ngurah Rai (Lapangan Terbang Antarabangsa Bali) turut ditutup pada Hari Nyepi.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak IDR726000.0 semalam
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira IDR 240000 untuk dewasa dan IDR 120000 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: IDR 625000 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 4 orang)
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: IDR 726000.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Marriott)

Perkara yang kami harus menyebut

Akses kolam renang tersedia dari 9:00 hingga 19:00
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Kanak-kanak di bawah 12 tahun tidak dibenarkan masuk ke spa tanpa pengawasan orang dewasa

Hartanah juga dikenali sebagai

Westin Ubud Resort Mambal
Westin Ubud Mambal
The Westin Ubud Resort Spa
The Westin & Ubud, Bali Ubud
The Westin Resort Spa Ubud Bali
The Westin Resort & Spa Ubud, Bali Ubud

Soalan lazim

Adakah The Westin Resort & Spa Ubud, Bali mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai 2 kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak. Akses kolam dari 9:00–19:00.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di The Westin Resort & Spa Ubud, Bali?

Setakat 23 Jun 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di The Westin Resort & Spa Ubud, Bali pada 26 Jun 2025 bermula serendah RM 777.0, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah The Westin Resort & Spa Ubud, Bali mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di The Westin Resort & Spa Ubud, Bali?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di The Westin Resort & Spa Ubud, Bali?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di The Westin Resort & Spa Ubud, Bali?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah The Westin Resort & Spa Ubud, Bali memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak IDR625000 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya The Westin Resort & Spa Ubud, Bali?

Hotel yang mesra keluarga di Ubud ini terletak di kawasan bersejarah, 2.4 mi (3.9 km) from Hutan Monyet Ubud serta dalam jarak 6 bt (10 km) dari Pasar Seni Tradisional Ubud dan Istana Ubud. Campuhan Ridge Walk dan Taman Safari dan Laut Bali juga dalam jarak 12 bt (20 km) pemanduan.

The Westin Resort & Spa Ubud, Bali Ulasan

Ulasan

9.6

Luar Biasa

Penilaian 10 - Cemerlang. 121 daripada 150 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 19 daripada 150 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 8 daripada 150 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 150 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 150 ulasan

9.8/10

Kebersihan

9.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.4/10

Kemudahan

9.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.2/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Stephen

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
The Westin Ubud is a visually stunning property with some standout features. The infinity pool is absolutely beautiful, and the buffet breakfast was a true feast—plentiful, fresh, and satisfying. The shuttle service into town was also a convenient and much-appreciated option. The room and restaurant staff were warm, welcoming, and genuinely excellent throughout our stay. Unfortunately, the experience was let down by several service-related issues that are difficult to overlook, especially for a hotel that presents itself as a premium destination. The check-in process was particularly disappointing. While other guests were given guided tours of the hotel, we were simply told to have a seat with no further information. The staff member who checked us in offered no explanation of the hotel’s amenities or services, leaving us to discover things gradually over the next few days. We reported a couple of room issues—a balcony door that wouldn’t lock and a large mat that posed a trip hazard—but nothing was done for three days. Additionally, we could clearly hear children playing and walking in the rooms above us, which disrupted the peaceful environment we were hoping for. To make matters worse, during our first dinner we were approached—right at the table and in front of other guests—about our check-in concerns. This was uncomfortable and felt quite inappropriate. During the same meal, we were also asked to join the Marriott Bonvoy program, which really should have been discusse
Menginap 5 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Ankit

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great property for stay. Beautiful ambience, wonderful amd helpful staff, amazing pool and breakfast :)
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Warwick

Menginap 7 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Danny

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Unbelievable property ! Must stay area in Ubad !!! They did beyond expectations; wonderful Hospitality .....
Menginap 4 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

shahram

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel was good and staff were ok ,the area around the hotel was dirty and no shopping mall close to hotel.
Menginap 6 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Hafees Ahmad

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We stayed at The Westin Resort Ubud over the Easter long weekend in April 2025 for four nights and had an exceptional experience. This was our first time in Ubud and a return to Bali after 10 years, and we couldn’t have picked a better place. We spent most of our time at the resort and loved every moment. The yoga and fitness sessions with Heri each morning were a great way to start the day. We had deeply relaxing massages at the Heavenly Spa, and the floating breakfast in our pool villa was a highlight. Breakfast overall was amazing—great variety and quality—and the restaurant staff, especially Suchi, were incredibly warm and accommodating. I also attended the barista course, which they kindly customised to focus on latte art for me. A wonderful touch. The front office team were always courteous and helpful. We’re leaving feeling totally recharged and already planning to come back. Highly recommend!
Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Mir

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Quite Large size property Secluded
Menginap 2 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Fei

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Friendly stuffs, quite place.
Menginap 3 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Adam

Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

inderpreet

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Chie

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It’s not in the center of Ubud and we loved the quote and local feeling as well. The swimming pool was great and the hotel provides a lot of activities which you can join :) The breakfast option is also fair enough and you can enjoy western to Asian dishes.
Menginap 2 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Lucille

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Quiet and tranquil great stay with a young family. All staff and namely Suci from Tabia restaurant was very kind and helpful. Will definitely come back to Westin Ubud!
Menginap 2 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Linda

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Catered for as a coeliac needing gluten free Clean Polite staff
Menginap 3 malam pada Jan 2025

6/10 Boleh diterima

Sungjoon

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
It was nice and clean hotel, but size of Hotel was too small and too many Koreans were staying eventhough I am Korean. But overall the hotel was ok.
Menginap 3 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Jacob

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great stay
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

INN

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

The best experience in Ubud hotel.

It was so great memory in The Westin Reosrt & Spaa Ubud. Staffs are so kind and friendly. My son had been hurt his leg on the street so he went hospital to cure his leg. after he came back to hotel he couldn’t move but hotel rented wheelchair and he could stay well. Also Ms,. Aldilla front office manager took care our family so we could stay very comfortable. I really appreciate everything. Also Widya who works in resturant helped us to had breakfast more comfortable and easily for my son. Also Pande who work at lobby bar gave us great experience to learn how to make coffee. Also made great cocktails to have fun. I don’t have good memories in Bali but if I visit Bali again it is only one reason ‘The Westin Resort & Spa Ubud. Thank you all.
Menginap 4 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Michael

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff are a credit to the brand - well done. From the moment we arrived to the moment we left, every interaction was professional and courteous. The hotel itself was to the standard expected of a Westin, service and activity offerings was top notch. Throughly enjoyable. We'll be back.
Menginap 2 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Amir Soheil

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
My wife and I had an incredible stay at Westin Hotel and Resort. The staff’s dedication to guest satisfaction truly stood out. Everyone was incredibly nice and accommodating, going above and beyond to ensure our visit was memorable. We had booked a photoshoot session and a massage during our stay, but due to unforeseen maintenance issues, the power outage lasted longer than anticipated, requiring us to reschedule both activities. While this could have been a frustrating situation, the hotel turned it into an opportunity to showcase its exceptional service. They generously provided a complimentary transfer to a nearby coffee plantation and a massage session, which was absolutely amazing. The professionalism and care displayed by the staff made us feel valued and well taken care of. Despite the hiccup, we left feeling relaxed and grateful. This hotel truly knows how to make its guests feel special.
Menginap 3 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

SHIGEKI

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Hye Yon

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very kind staffs in the hotel. SPA AND infinity pools are great. I want to revisit one day
Menginap 4 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Elena

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Beautiful. Great breakfast. Amazing spa treatments.
Menginap 3 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

YURI

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 6 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Preet Kanwal

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Beautiful property, loved the rooms, great hospitality and the staff was super friendly and caring. Will visit again. Thanks Preet
Menginap 3 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Choon Hong

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Nathaniel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 7 malam pada Okt 2024