The Westin Resort & Spa Ubud, Bali

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mewah yang terdapat 2 restoran dan 2 kolam renang terbuka

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

9.4 daripada 10
Luar biasa

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Kolam
  • Spa
  • Bar
  • Tab Panas
  • Perkhidmatan bilik
Harga semasa ialah RM664
RM804 jumlah
termasuk cukai & fi
25 Nov - 26 Nov

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 9 daripada 9 bilik

Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking, Pool View (Balcony)

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
Televisyen LED
Katil berlapik
Duvet bulu kapas
  • 49 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Studio Suite, 1 Katil Raja (King), Non Smoking, Garden View (Balcony)

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
Televisyen LED
Katil berlapik
  • 103 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Suite, 2 Bedrooms, Non Smoking

10.0 daripada 10
Luar biasa
(3 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
Televisyen LED
Duvet bulu kapas
  • 72 meter persegi
  • 2 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Suite, 1 Katil Raja (King), Non Smoking, Garden View (Balcony)

10.0 daripada 10
Luar biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
Televisyen LED
Duvet bulu kapas
  • 65 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking, Garden View (Balcony)

8.4 daripada 10
Sangat baik
(16 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
Televisyen LED
Katil berlapik
Duvet bulu kapas
  • 49 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 2 Katil Bujang (Single), Non Smoking, Pool View (Balcony)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
Televisyen LED
Katil berlapik
Duvet bulu kapas
  • 49 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Room, 2 Katil Bujang (Single), Balcony, Garden View

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
Televisyen LED
Katil berlapik
Duvet bulu kapas
  • 49 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Villa, 1 Katil Raja (King), Non Smoking, Resort View (Balcony)

Sorotan

Balkoni
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kolam renang persendirian
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
  • 244 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan tempat peranginan
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Suite, 2 Katil Bujang (Single), Non Smoking, Garden View (Balcony)

Sorotan

Balkoni
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
Televisyen LED
Duvet bulu kapas
  • 84 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Jl. Lod Tunduh, Br. Kengetan, Desa Singakerta, Ubud, Bali, 80571

Tempat berdekatan

  • Galeri Ketut Rudi - 19 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Candi Tebing Jukut Paku - 1 min memandu - 1.4 km
  • Kuil Tebing Jukut Paku - 1 min memandu - 1.4 km
  • Pusat Yoga Ubud - 3 min memandu - 2.3 km
  • Hutan Monyet Ubud - 4 min memandu - 3.0 km

Bergerak

  • Denpasar (DPS-Lapangan Terbang Antarabangsa Ngurah Rai) - 65 minit memandu

Restoran

  • ‪Satria Agrowisata - ‬18 min berjalan kaki
  • ‪The Westin Resort & Spa Ubud, Bali - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Rusters - ‬20 min berjalan kaki
  • ‪Locavore NXT - ‬17 min berjalan kaki
  • ‪Tha Chay - ‬3 min memandu

Tentang hartanah ini

The Westin Resort & Spa Ubud, Bali

Mewah bagi hotel mesra keluarga berdekatan Hutan Monyet Ubud
Terletak berdekatan Pasar Seni Tradisional Ubud dan Istana Ubud, The Westin Resort & Spa Ubud, Bali menyediakan bar renang naik, bar kolam dan taman. Pengembara berani mungkin menyukai berbasikal di hotel ini. Nikmatilah lulur badan, urutan tisu mendalam dan Aromaterapi di Heavenly Spa by Westin, tapak spa. Di dua restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam, Makanan ringan dan masakan tempatan dan antarabangsa. Kelas yoga ditawarkan di gimnasium 24 jam; hartanah ini juga memiliki taman permainan, pencucian kering/dobi dan 2 bar. Wi-Fi percuma dalam bilik dengan kelajuan 50+ Mbps tersedia kepada semua tetamu bersama dengan penjagaan anak/bayi percuma dan bilik wap.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • 2 kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak, bersama dengan kabana percuma, kerusi lepak pantai dan payung pantai/kolam
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sarapan bufet (surcaj), sewa basikal dan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj)
  • Daftar keluar ekspres, bantuan pelancongan/tiket dan dewan bankuet
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua 118 bilik menampilkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, sebagai tambahan kepada manfaat seperti peti besi muat komputer riba dan ruang kerja komputer riba.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kitar semula dan mentol lampu LED
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri berjenama
  • 55-inci TV LED dengan saluran TV premium
  • Almari pakaian, balkoni dan peti sejuk mini

Anugerah dan gabungan

Hartanah Diperakui Eko
Hartanah ini menyertai Green Key (Foundation for Environmental Education), iaitu sebuah program yang mengukur kesan hartanah ke atas satu atau lebih daripada yang berikut: alam sekitar, komuniti, warisan budaya, ekonomi tempatan.

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 50+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung selamat percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet tidak berbumbung selamat percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:30 dengan bayaran: IDR 290,000 untuk orang dewasa dan IDR 120,000 untuk kanak-kanak
  • 1 bar berenang
  • 1 bar tepi kolam
  • 2 bar/ruang istirahat
  • 2 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Tabia
  • Tall Trees
  • Tall Trees by The Pool
  • The Lobby Bar

Aktiviti menarik

  • 1 tab panas
  • 2 kolam renang terbuka
  • Bilik wap
  • Gimnasium 24 jam
  • Kelab kanak-kanak percuma
  • Kelas yoga
  • Kolam kanak-kanak
  • Sauna
  • Sewaan basikal
  • Spa perkhidmatan penuh
  • Taman permainan

Mesra keluarga

  • 2 kolam renang terbuka
  • Aktiviti terselia percuma untuk kanak-kanak
  • Katil bayi di dalam bilik
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kelab kanak-kanak percuma
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Mainan kanak-kanak
  • Penjagaan anak/bayi percuma
  • Peti sejuk mini
  • Taman permainan

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Lokar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 3 bilik mesyuarat

Kawasan luar

  • Kabana kolam percuma
  • Kebun sayur
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam
  • Perabot luar
  • Taman

Spa perkhidmatan penuh

  • 4 bilik rawatan
  • Aromaterapi
  • Balut badan
  • Bilik rawatan pasangan
  • Bilik wap
  • Kawasan rawatan terbuka
  • Lulur badan
  • Rawatan muka
  • Refleksologi
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Sauna
  • Spa dibuka setiap hari
  • Tab panas
  • Urutan Sweden
  • Urutan tisu dalam
  • Urutan tuaman batu

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Hulu semburan berketinggian boleh laras
  • Hulu semburan tangan
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Kunci pintu berketinggian rendah
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Pancuran mandi kerusi roda (roll-in) dalam bilik
  • Pemegang pintu tuil
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang mudah diakses
  • Penggera kebakaran visual
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Ruang solek bilik mandi mudah diakses kerusi roda
  • Salur keluar elektrik berketinggian rendah di bilik mandi
  • Spa mudah diakses kerusi roda
  • Susur tangan di tangga
  • Tempat duduk tandas ditinggikan
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda
  • Valet untuk kenderaan yang dilengkapi dengan kerusi roda

Lain-lain

  • 2 bangunan
  • 7 tingkat
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2019
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Seni bina Mediterranean
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Taman atas bumbung
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Gebar bulu kapas
  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium
  • Tilam berlapik

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tab mandi dan pancuran mandi berasingan
  • Tandas dengan bidet elektronik
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED 55-inci dengan saluran satelit premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Peti sejuk mini

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kemasukan kunci mudah alih
  • Kerusi meja
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Penyesuai elektrik
  • Peti besi muat komputer riba
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Sistem pemanasan (kawalan suhu)
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 24 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Pengubahsuaian dan penutupan

Selaras dengan peraturan tempatan, semua pelawat mesti berada dalam kawasan hartanah ketika Hari Nyepi/Tahun Baru Hindu selama 24 jam (bermula jam 06:00). Hari Nyepi biasanya jatuh dalam bulan Mac atau April (tarikh tertakluk pada perubahan setiap tahun). Daftar masuk dan daftar keluar tidak boleh dilakukan pada hari berkenaan. Lapangan Terbang Ngurah Rai (Lapangan Terbang Antarabangsa Bali) turut ditutup pada Hari Nyepi.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak IDR726000.0 semalam
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira IDR 290000 untuk dewasa dan IDR 120000 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: IDR 687500 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 4 orang)
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: IDR 726000.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Marriott)

Perkara yang kami harus menyebut

Akses kolam renang tersedia dari 9:00 hingga 19:00
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Kanak-kanak di bawah 12 tahun tidak dibenarkan masuk ke spa tanpa pengawasan orang dewasa

Hartanah juga dikenali sebagai

Westin Ubud Resort Mambal
Westin Ubud Mambal
The Westin Ubud Resort Spa
The Westin & Ubud, Bali Ubud
The Westin Resort Spa Ubud Bali
The Westin Resort & Spa Ubud, Bali Ubud

Soalan lazim

Adakah The Westin Resort & Spa Ubud, Bali mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai 2 kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak. Akses kolam dari 9:00–19:00.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di The Westin Resort & Spa Ubud, Bali?

Setakat 15 Nov 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di The Westin Resort & Spa Ubud, Bali pada 25 Nov 2025 bermula serendah RM 664.2, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah The Westin Resort & Spa Ubud, Bali mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di The Westin Resort & Spa Ubud, Bali?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di The Westin Resort & Spa Ubud, Bali?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di The Westin Resort & Spa Ubud, Bali?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah The Westin Resort & Spa Ubud, Bali memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak IDR687500 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya The Westin Resort & Spa Ubud, Bali?

Hotel yang mesra keluarga di Ubud ini terletak di kawasan bersejarah, 2.4 mi (3.9 km) from Hutan Monyet Ubud serta dalam jarak 6 bt (10 km) dari Pasar Seni Tradisional Ubud dan Istana Ubud. Campuhan Ridge Walk dan Taman Safari dan Laut Bali juga dalam jarak 12 bt (20 km) pemanduan.

Ulasan

The Westin Resort & Spa Ubud, Bali Ulasan

9.4

Luar Biasa

9.6

Kebersihan

9.4

Kemudahan

9.6

Kakitangan & perkhidmatan

9.2

Mesra alam

9.4

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 134 daripada 169 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 22 daripada 169 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 10 daripada 169 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 169 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 169 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Namukale

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This stay was the absolute best my partner and I have had ever had in Bali. The service was AMAZING. The staff were friendly and attentive, and went above and beyond - no request we had was too much. The food was delicious - every meal was very good. On our last day the restaurant staff had a special birthday surprise for my partner. We will definitely be back ❤️
Menginap 5 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Masayuki

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
また泊まりたいと思いました。
Menginap 2 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Chao, Montreal

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We loved the stay. The staff are all very nice and helpful. The only thing is sometimes they all try to help whenever they see us standing there or trying to get the bill so we had to repeat our room number to multiple staff every time whenever someone tries to help, as the first question is always what’s your room number. I don’t mind but sometimes I have to repeat three times. Everyone is super nice though.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Akhlaq, North Bethesda

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
One of the best resorts I have ever stayed in. Top notch quality facilities, courteous staff, excellent buffet breakfast with extensive variety, everything we tried was excellent. Very clean pool, not crowded at all (we stayed in September), excellent view of the forest. -25 mins from main Ubud markets and monkey forest, which is not bad if you want to stay away from noise and crowds.
Menginap 6 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Garth

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I thought it was very very good in all aspects
Menginap 4 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Vikash

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent service & amazing stay at Ubud. One of the best !!
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Suneel

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great place to stay. Very tranquil. Service was great. Everyone was extremely polite. Kids clubs kept the kids entertained also.
Menginap 7 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Boris

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nice but not incredible

Nice size of rooms. Good service. Big swimming pool. The resort has a small size. It is more an hotel than a resort. The rooms have no Balinese authenticity. It is a pure Westin stereotype of rooms.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

JONG HWA

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

LEE

Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

rijie

Menginap 7 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Fiona

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Ubud stay

The hotel rooms are tired and probably 3 star standard. The humidity makes the rooms smell damp and aircon also blows damp smelling air into the room. The cleanliness was good in places but attention to detail on balcony glass, around the pool under the chairs and in the room was lacking. Staff are polite and friendly but this doesn’t make up for the slow service. Breakfast good selection of food and the food quality is good. Staff at the reception and bar cannot be more helpful. Overall disappointing.
Menginap 4 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Allia

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We had an amazing time! The hotel is beautiful.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Arjun

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Had a great weekend at Westin Ubud! The staff was amazing and both the restaurants served great food. 10/10 recommended.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Darren

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel and staff were amazing
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

InJin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
그냥 너무 좋았어요 자유롭고
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Giselle

Menginap 1 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

HIROKI

Sukakan: Kebersihan
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Conor

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
We had a true 5 star experience at the Westin. The staff at the hotel were very friendly and accommadating. Our room was very clean and comfortable. We had breakfast included in our stay and also had lunch everyday at the pool and alll of the food was very fresh and tasty.
Menginap 4 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Stephen

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
The Westin Ubud is a visually stunning property with some standout features. The infinity pool is absolutely beautiful, and the buffet breakfast was a true feast—plentiful, fresh, and satisfying. The shuttle service into town was also a convenient and much-appreciated option. The room and restaurant staff were warm, welcoming, and genuinely excellent throughout our stay. Unfortunately, the experience was let down by several service-related issues that are difficult to overlook, especially for a hotel that presents itself as a premium destination. The check-in process was particularly disappointing. While other guests were given guided tours of the hotel, we were simply told to have a seat with no further information. The staff member who checked us in offered no explanation of the hotel’s amenities or services, leaving us to discover things gradually over the next few days. We reported a couple of room issues—a balcony door that wouldn’t lock and a large mat that posed a trip hazard—but nothing was done for three days. Additionally, we could clearly hear children playing and walking in the rooms above us, which disrupted the peaceful environment we were hoping for. To make matters worse, during our first dinner we were approached—right at the table and in front of other guests—about our check-in concerns. This was uncomfortable and felt quite inappropriate. During the same meal, we were also asked to join the Marriott Bonvoy program, which really should have been discusse
Menginap 5 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

sungwook

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
수영장도 조식도 너무 훌륭했고 물도 깨끗했다.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

S

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
If we had any issues the Staff were always quick to react and assist to ensure our stay was enjoyable, Thank you Team 'Westin'
Menginap 3 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Ankit

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great property for stay. Beautiful ambience, wonderful amd helpful staff, amazing pool and breakfast :)
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Warwick

Menginap 7 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Danny

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Unbelievable property ! Must stay area in Ubad !!! They did beyond expectations; wonderful Hospitality .....
Menginap 4 malam pada Mei 2025