Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Pertiwi Bisma Ubud





Berdekatan Pasar Seni Tradisional Ubud dan Istana Ubud, Pertiwi Bisma Ubud menyediakan teres, taman dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Manjakan diri anda dengan rawatan dan rias kuku tangan dan kaki, lulur badan atau urut di tapak spa. Masakan antarabangsa restoran di tapak, Bisma Restaurant, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Ulasan
8.4 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM421
RM509 jumlah
termasuk cukai & fi
1 Okt - 2 Okt
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 8 daripada 8 bilik
Lihat semua foto untuk Superior Room

Superior Room
8.6 daripada 10
Cemerlang
(8 ulasan)
Sorotan
Balkoni atau laman dalam
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Villa (Joglo)

Villa (Joglo)
Sorotan
Balkoni atau laman dalam
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Deluxe Room

Deluxe Room
8.6 daripada 10
Cemerlang
(4 ulasan)
Sorotan
Balkoni atau laman dalam
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Premier Room

Premier Room
8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)
Sorotan
Balkoni atau laman dalam
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Katil siang
Bilik tidur berasingan
Jubah mandi
Lihat semua foto untuk Deluxe Room

Deluxe Room
Joglo House
Lihat semua foto untuk Premier Room

Premier Room
Lihat semua foto untuk Superior Room

Superior Room
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

Alaya Resort Ubud
Pusat Bandar Ubud
- Kolam
- Spa
- Kolam renang kanak-kanak
- Termasuk parkir
9.4 daripada 10, Luar Biasa, 1,001 ulasan
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Jalan Bisma, Ubud, Bali, 80571
Tentang hartanah ini
Pertiwi Bisma Ubud
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira IDR 100000 untuk dewasa dan IDR 50000 untuk kanak-kanak
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: IDR 600000 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 3 orang)
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang bagi setiap kanak-kanak: IDR 600000 (sehala)
- Fi daftar keluar lewat: IDR400000 (tertakluk kepada ketersediaan)
- Fi pengemasan tersedia dengan fi tambahan
- Bayaran katil lipat simpan: IDR 300000.0 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, pengadang tingkap, dan lampu luar
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Undang-undang tempatan mungkin menghalang tetamu tidak berkahwin daripada berkongsi bilik; adalah menjadi tanggungjawab tetamu untuk menunjukkan bukti perkahwinan, jika diminta oleh pihak hartanah
Dasar hartanah ini menolak tempahan tertentu untuk tujuan acara atau pesta berkumpulan, termasuk pesta untuk lelaki/bujang dan untuk wanita/belum bersuami sebelum perkahwinan
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Hartanah juga dikenali sebagai
Pertiwi Bisma 2
Pertiwi Bisma 2 Hotel
Pertiwi Bisma 2 Hotel Ubud
Pertiwi Bisma 2 Ubud
Pertiwi Bisma 2 Ubud, Bali
Pertiwi Bisma 2 Resort Ubud
Pertiwi Bisma 2 Resort
Soalan lazim
Pertiwi Bisma Ubud Ulasan
Ulasan
8.4
Sangat Baik
8.4/10
Kebersihan
9.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.2/10
Kemudahan
8.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.6/10
Mesra alam
Ulasan
30 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Arin
Mengembara bersama pasangan
28 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Arin
Menginap 2 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Joanna
19 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Joanna
Menginap 4 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Simona
13 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Simona
Menginap 2 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Tobias
Mengembara bersama kumpulan
23 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tobias
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Karin
6 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Karin
Menginap 3 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Hassan
22 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan


Hassan
Menginap 1 malam pada Mei 2025
6/10 Boleh diterima
Bharti
19 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Bharti
Menginap 3 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
14 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Sonia
12 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sonia
Menginap 5 malam pada Mei 2025
6/10 Boleh diterima
Chalotte-Amalie Leininger
Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
13 Apr 2025
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Chalotte-Amalie Leininger
Menginap 3 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Indira
1 Apr 2025
Indira
Menginap 3 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Emilie
Mengembara bersama kumpulan
30 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Veldig bra!
Emilie
Menginap 4 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Barbara
Mengembara bersama pasangan
27 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Barbara
Menginap 7 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Güney
Mengembara bersama keluarga
24 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Güney
Menginap 2 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Lisa
20 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Lisa
Menginap 5 malam pada Mac 2025
6/10 Boleh diterima
Emma Møller
3 Mac 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Emma Møller
Menginap 3 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Sarah, balaruc les bains
Mengembara bersama kumpulan
27 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sarah
Menginap 4 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Gabrielle
24 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik


Gabrielle
Menginap 3 malam pada Feb 2025
2/10 Teruk
Natalie
24 Feb 2025
Natalie
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Shelley
20 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Shelley
Menginap 2 malam pada Feb 2025
2/10 Teruk
KIJOUNG
18 Feb 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
KIJOUNG
Menginap 2 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Amy
4 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Amy
Menginap 3 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
SUNGRYOL
24 Jan 2025
SUNGRYOL
Menginap 3 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Ganesh, Ocala
Mengembara bersama kumpulan
13 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ganesh
Menginap 1 malam pada Dis 2024