Gatra Ubud Inn

Hartanah 3.0 bintang
Hotel terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma, dengan jarak berjalan kaki ke Istana Ubud

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Gatra Ubud Inn

Kawasan hartanah
Perincian bahagian dalam
Deluxe Room | Bar mini, meja, kalis bunyi, Wi-fi percuma
Bar mini, meja, kalis bunyi, Wi-fi percuma
Kawasan hartanah

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Termasuk parkir
  • Dobi
  • Pengemasan
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik

Deluxe Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Kipas siling
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Bar mini
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Jalan Sugriwa No.16, Padang Tegal, Ubud, Bali, 80571

Tempat berdekatan

  • Pasar Seni Tradisional Ubud - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Istana Ubud - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Kuil Saraswati - 11 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Hutan Monyet Ubud - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Campuhan Ridge Walk - 18 min berjalan kaki - 1.5 km

Bergerak

  • Denpasar (DPS-Lapangan Terbang Antarabangsa Ngurah Rai) - 76 minit memandu

Restoran

  • โ€ชAtman Kafe - โ€ฌ4 min berjalan kaki
  • โ€ชClear Cafe - โ€ฌ4 min berjalan kaki
  • โ€ชGolden Monkey - โ€ฌ3 min berjalan kaki
  • โ€ชF.R.E.A.K Coffee - โ€ฌ2 min berjalan kaki
  • โ€ชSun Sun Warung - โ€ฌ5 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Gatra Ubud Inn

Hotel berdekatan Hutan Monyet Ubud
Berdekatan Pasar Seni Tradisional Ubud dan Istana Ubud, Gatra Ubud Inn menyediakan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang, majlis makan percuma setiap hari dan teres. Manjakan diri anda dengan urut atau perkhidmatan spa lain. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan taman dan perkhidmatan pencucian kering/dobi.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan Eropah (surcaj), sewa basikal dan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj)
  • Daftar keluar ekspres, daftar masuk ekspres dan bantuan pelancongan/tiket
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Gatra Ubud Inn memiliki manfaat seperti penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Balkoni, kipas siling dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Indonesia

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj) atas permintaan
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan Eropah tersedia 8:00 hingga 10:00 dengan bayaran: IDR 50,000 untuk orang dewasa dan IDR 50,000 untuk kanak-kanak
  • 1 restoran
  • Majlis makan pengurus setiap hari percuma

Aktiviti menarik

  • Sewaan basikal

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Kawasan luar

  • Taman
  • Teres

Spa

  • Bilik rawatan pasangan
  • Urutan

Lain-lain

  • 2 bangunan
  • 2 tingkat

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Tuala disediakan

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kipas siling
  • Meja
  • Penyaman udara

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 17

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Meja sambut tetamu dibuka setiap hari sehingga 12:00 tengah malam
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Untuk membuat pengaturan daftar masuk sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 12:00 tengah malam, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Pengubahsuaian dan penutupan

Selaras dengan peraturan tempatan, semua pelawat mesti berada dalam kawasan hartanah ketika Hari Nyepi/Tahun Baru Hindu selama 24 jam (bermula jam 06:00). Hari Nyepi biasanya jatuh dalam bulan Mac atau April (tarikh tertakluk pada perubahan setiap tahun). Daftar masuk dan daftar keluar tidak boleh dilakukan pada hari berkenaan. Lapangan Terbang Ngurah Rai (Lapangan Terbang Antarabangsa Bali) turut ditutup pada Hari Nyepi.

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira IDR 50000 untuk dewasa dan IDR 50000 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: IDR 350000.00 setiap kenderaan (sehala)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Hartanah juga dikenali sebagai

Gatra Guest House Ubud
Gatra Ubud
Gatra's Guest House Ubud Bali
Gatra Inn
Gatra Guest House
Gatra Ubud Inn Ubud
Gatra Ubud Inn Hotel
Gatra Ubud Inn Hotel Ubud

Soalan lazim

Adakah Gatra Ubud Inn mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Gatra Ubud Inn?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Gatra Ubud Inn?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Gatra Ubud Inn?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Gatra Ubud Inn memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak IDR350000.00 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Gatra Ubud Inn?

Terletak di Pusat Bandar Ubud, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Pusat Spiritual Sinar Suci, Istana Ubud dan Pasar Seni Tradisional Ubud. Hutan Monyet Ubud adalah 0.7 bt (1.2 km) jauhnya.

Gatra Ubud Inn Ulasan

Ulasan

8.4

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 16 daripada 39 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 15 daripada 39 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 6 daripada 39 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 39 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 39 ulasan

8.2/10

Kebersihan

8.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

10/10

Kemudahan

8.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

10/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Mary-Anne

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The grounds were lovely and relaxing. The room was clean and comfortable. The staff were very friendly and helpful. The location is walking distance from restaurants and shopping.
Menginap 3 malam pada Nov 2022

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Bathroom tiles not waterproof leading to damp patches in bedroom. Staff wonderful. Landscaping great. Central convenient location.
Menginap 5 malam pada Okt 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Mac 2019

8/10 Baik

Tomas Bo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Fint hotel

Et fint hotel til prisen. Rigtig lรฆkker morgenmad og venligt personale. Deres WiFi er temmelig ustsbklt.
Menginap 5 malam pada Feb 2019

6/10 Boleh diterima

Kazuo, Tokyo

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

Great location for good value

Very friendly staff and super attentive with our needs.
Menginap 2 malam pada Dis 2018

2/10 Teruk

Christa, NSW Australia

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Crap service gave booking to someone else

When i arrived they had no room even though I had paid in advance They tried to make me get on the back of a motor bike to go somewhere else I am 60 They tried to get me to leave without my bags promising to send them" later" After 2 hours they got a car and I was dropped at the top of a hill and had to carry my own suitcase down a steep walkway almost falling over several times Worst service i have ever had overseas. I am disappointed in expedia as well for not making sure bookings are kept and for not providing better service to fix up problem. I would not have stayed at the place they sent me if I had a choice
Menginap 2 malam pada Sep 2018

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Simplecity

Very simple and clean accomodation, even NO TV...XXI. century..... simple breakfast, helpful staff.
Menginap 3 malam pada Sep 2018

10/10 Cemerlang

E, Melbourne

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Friendly staff, convenient location fresh cooked breakfast
Menginap 1 malam pada Sep 2018

8/10 Baik

couple, cairns

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Quiet but close to city center

Quiet , comfy and spacious rooms , we had balcony room, few stairs but worth the effort, fantastic shower, internet a bit slow sometimes but wasnโ€™t an issue , good breakfast with fresh fruit and juice and coffee to start your day . Very Helpful staff . Will definitely comeback . Thanks Gatra inn .
Menginap 1 malam pada Sep 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jul 2018

6/10 Boleh diterima

Rima, Lebano

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Nice hotel because in the city center but there is a bad smelling in the room and durty sheets and pillows .u can't sleep well.but nice staff
Menginap 2 malam pada Jul 2018

8/10 Baik

Roman, North Carolina

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nice hotel, great location

Really nice hotel with very friendly staff in excellent location. Highly recommended as I would stay here again next time I am in Ubud.
Menginap 8 malam pada Jun 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

No-frill hotel

Clean and nice hotel. Good breakfast.
Menginap 1 malam pada Mei 2018

10/10 Cemerlang

Peter

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Itโ€™s a really great hotel! I canโ€™t say anything bad about it, the staff is very kind and itโ€™s a lovely hotel
Menginap 2 malam pada Mac 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very clean hotel. Super convenient location. Scooter rental was extremely convenient. Friendly staff with breakfast served on your own, semi-private balcony.
Menginap 2 malam pada Nov 2017

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 10 malam pada Nov 2017

10/10 Cemerlang

satopin, Japan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Affordable & nice hotel

I stayed there for 7 nights. It was a very clean, spacious & comfortable room. The bed is comfy to sleep in. All staff were friendly. The location was also good. It's close to the main road and everything in a walking distance. Only they do not have a TV and a swimming pool. But I didn't mind it at all. It's kind of located in the back street, so you don't have to worry about any party or bar music at night.
Menginap 7 malam pada Ogo 2017

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
๋ฏผ๋ฐ•๊ฐ™์€ ๋А๋‚Œ~๋ฐฉ์€ ์พŒ์ ํ•˜๊ณ , ์•„์นจ์‹์‚ฌ๋Š” ๊น”๋”ํ•˜๋ฉด์„œ๋„ ๋ง›์žˆ์—ˆ๊ณ , ์ฃผ๋ณ€ ๊ตฌ๊ฒฝํ•˜๊ธฐ์— ์œ„์น˜๋„ ์ข‹์•˜๋‹ค. ์šฐ๋ถ“์— ์˜ค๋ฉด, ๊ผญ! ๋‹ค์‹œ ์˜ค๊ณ ์‹ถ์€๊ณณ~
Menginap 3 malam pada Mei 2017

8/10 Baik

ใใƒผใกใ‚ƒใ‚“ใƒžใƒž

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

ใ‚ฆใƒ–ใƒ‰ใฎ่ก—ใซ่ฟ‘ใ„ใ‚ณใ‚นใƒ‘ใฎ่‰ฏใ„ใƒ›ใƒ†ใƒซ

ใ‚ฆใƒ–ใƒ‰ใฎไธญๅฟƒใซใปใฉ่ฟ‘ใ„ใƒ›ใƒ†ใƒซใงใ™ใ€‚ ๅฎ‰ใ„ใฎใงๅคšใใฎใ‚‚ใฎใฏๆœŸๅพ…ใฏใ—ใฆใพใ›ใ‚“ใงใ—ใŸใŒใ€ใ‚ณใ‚นใƒ‘ใฏ่‰ฏใ„ใงใ™ใ€‚ ใพใŸๅˆฉ็”จใ—ใŸใ„ใงใ™ใ€‚ ใƒ˜ใ‚ขใƒผใƒ‰ใƒฉใ‚คใƒคใƒผใฏใŠ้ก˜ใ„ใ™ใ‚Œใฐ่ฒธใ—ใฆใใ‚Œใพใ™ใ€‚ ๆœ้ฃŸใฏๅ‰ๆ—ฅใซใƒกใƒ‹ใƒฅใƒผใ‹ใ‚‰้ธใณใ€ๆœ้ฃŸใฎๆ™‚้–“ใ‚’ไผใˆใ‚‹ใจๆบ–ๅ‚™ใ—ใฆใใ‚Œใพใ™ใ€‚ไธญๅบญใงใฎใ‚“ใณใ‚Š้ฃŸในใ‚‹ใ“ใจใŒใงใใพใ™ใ€‚

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

่ฉฑใ›ใฐๅˆ†ใ‹ใ‚‹

ใถใฃใกใ‚ƒใ‘ๅˆๆ—ฅใƒป็ฟŒๆ—ฅใฎๅฐ่ฑกใงใฏๆœ€ไฝŽ่ฉ•ไพกใ‚’ไป˜ใ‘ใ‚ˆใ†ใจๆ€ใฃใŸใ‚“ใงใ™ใ‚ˆใ€‚ใ ใฃใฆใƒใ‚นใ‚ฟใ‚ชใƒซใ‚’ใ‚‚ใ†1ๆžšใ‚‚ใ‚‰ใŠใ†ใจใ—ใŸใ‚‰(ใตใ‹ใตใ‹ใฎๆž•ใ ใจ้ฆ–ใŒ็—›ใใชใ‚‹ใฎใงใ€็ดฐใไธธใ‚ใŸใƒใ‚นใ‚ฟใ‚ชใƒซใ‚’้ฆ–ใฎใ‚ซใƒผใƒ–ใซๅฝ“ใฆใฆๅฏใŸใ„ใฎใงใ™)ไฝ•ๅทๅฎคใงๅฎฟๆณŠๅฎขใฏไฝ•ๅใง(1ๅใชใฎใซ)ใฉใ†ใ—ใฆไฝ™ๅˆ†ใซใƒใ‚นใ‚ฟใ‚ชใƒซใŒๅฟ…่ฆใชใฎใ‹ไบ‹็ดฐใ‹ใซ่ชฌๆ˜Žใ‚’ๆฑ‚ใ‚ใ‚‰ใ‚Œใ‚‹ใ—ใ€็ฟŒๆ—ฅใฎๆœ้ฃŸๅพŒใซไปฎ็œ ใ—ใฆใŸใ‚‰ใ“ใกใ‚‰ใŒ่ตทใใฆใƒ‰ใ‚ขใ‚’้–‹ใ‘ใ‚‹ใพใงใƒ‰ใ‚ขใ‚’ใƒ‰ใƒณใƒ‰ใƒณใƒ‰ใƒณใƒ‰ใƒณ๏ผ๏ผ๏ผ๏ผๅฉใ„ใฆ็„ก็†ใ‚„ใ‚Šใซใงใ‚‚ๅฎคๅ†…ๆธ…ๆŽƒใ—ใ‚ˆใ†ใจใ™ใ‚‹ใ—ใ€‚ๅฎคๅ†…ใซ้›ปๆฐ—ใƒใƒƒใƒˆใŒใชใ„ใฎใงใŠ่Œถใ‚’้ฃฒใ‚€ใŸใ‚ใฎใŠๆนฏใŒๆฌฒใ—ใ„ใจ่จ€ใฃใŸใ‚‰1ๅ›ž10000ใƒซใƒ”ใ‚ข(็ด„100ๅ††)ใ‹ใ‹ใ‚‹ใจ่จ€ใ†ใ—ใ€‚ไฝ•ใชใ‚“ใ !!(ๆ€’)ใจใ€‚ใงใ‚‚ใพใใ€็”ŸๆดปไธŠ(ๅฝ“ๆ–นใ€ๅพนๅคœใงไธŠๆผ”ใ•ใ‚Œใ‚‹ไผ็ตฑ็š„ๅฝฑ็ตต่Šๅฑ…ใฎ็ ”็ฉถใ‚’ใ—ใฆใ„ใพใ™)ๆœใฏ่ตทใใ‚‹ใฎใŒ้…ใ„ใ‹ใ‚‰ๅฎคๅ†…ๆธ…ๆŽƒใ‚’ใŠ้ก˜ใ„ใ—ใŸใ„ๆ™‚ใฏใ“ใกใ‚‰ใ‹ใ‚‰่จ€ใ†ใ—ใ€ๆฏŽๆ—ฅใงใชใใฆใ‚‚ๆง‹ใ‚ใชใ„etcใ€ไฝ•ใงใ‚‚ใ“ใกใ‚‰ใ‹ใ‚‰ใใกใ‚“ใจ่ฉฑใ›ใฐๅˆ†ใ‹ใฃใฆใใ‚Œใพใ™ใ€‚็ตๅฑ€ใ€ใŠ้ก˜ใ„ใ™ใ‚‹ใจ้ญ”ๆณ•็“ถใซๅ…ฅใ‚ŒใŸใŠๆนฏใ‚’ใ‚ฟใƒ€ใงใใ‚Œใพใ—ใŸใ€‚ๆฐด้“ๆฐดใ‚’ๆฒธใ‹ใ—ใŸใ‚‚ใฎใชใฎใงใ€ใ‚คใƒณใƒ‰ใƒใ‚ทใ‚ขใงใฎ็”ŸๆดปใŒ้•ทใใชใ„ๆ–นใฏใŠ่…นใ‚’ๅฃŠใ™ๅฏ่ƒฝๆ€งใ‚‚ใ‚ผใƒญใงใฏใชใ„ใงใ™ใŒโ€ฆใ€‚ใ“ใกใ‚‰ใฎใ‚ฒใ‚นใƒˆใƒใ‚ฆใ‚นใฏไฝ•ไบ‹ใ‚‚่ฆ็›ธ่ซ‡ใงใ™ใ€‚ไฝ•ใงใ‚‚่ฉฑใ›ใฐใ‚นใ‚ฟใƒƒใƒ•ใ‚‚่€ƒใˆใฆใใ‚Œใพใ™ใ€‚ๆปžๅœจไธญใซ้‡ใ„็”Ÿ็†ใŒๆฅใฆใซใฃใกใ‚‚ใ•ใฃใกใ‚‚่กŒใ‹ใชใใชใฃใŸๆ™‚ใซ่ฒทใ„็‰ฉใซ่กŒใฃใฆใใฆใใ‚ŒใŸๆฉใฏๅฟ˜ใ‚Œใพใ›ใ‚“ใ€‚ๅŠฉใ‹ใ‚Šใพใ—ใŸใ‚ใ‚ŠใŒใจใ†ใ”ใ–ใ„ใพใ™ใ€‚ใกใชใฟใซWi-Fiใฏไธๅฎ‰ๅฎšใ ใฃใŸใฎใงweb้–ฒ่ฆงใฏใงใใพใ™ใŒskypeใฏใงใใพใ›ใ‚“ใ€‚ใใฎใŸใ‚skypeใ‚’ไฝฟ็”จใ—ใฆใฎ่ชžๅญฆใƒฌใƒƒใ‚นใƒณใŒใงใใพใ›ใ‚“ใงใ—ใŸใ€‚TVใ‚‚ใ‚ใ‚Šใพใ›ใ‚“ใ€‚(ใ‚ใฃใŸๅฝข่ทกใฏใ‚ใ‚Šใพใ™ใŒ)ใ€‚่ฟ‘ๆ‰€ใซใƒฌใ‚นใƒˆใƒฉใƒณใ‚„ใƒฉใƒณใƒ‰ใƒชใƒผใŒใ‚ใ‚Šใพใ™ใ€‚ใƒใ‚คใ‚ฏใซไน—ใ‚Œใ‚‹ใ‹Gojekใจใ„ใ†ใƒใ‚คใ‚ฏใ‚ฟใ‚ฏใ‚ทใƒผใฎใ‚ขใƒ—ใƒชใŒใ‚ใ‚Œใฐใใ“ใใ“็”Ÿๆดปใซใฏๅ›ฐใ‚Šใพใ›ใ‚“ใ€‚้ƒจๅฑ‹ใฏๆธ…ๆฝ”ใงใ—ใŸใ€‚ๆœ้ฃŸใฏใƒ”ใ‚ตใƒณใ‚ดใƒฌใƒณ(ๆšใ’ใƒใƒŠใƒŠ)ใŒๅ€‹ไบบ็š„ใซๅฅฝใใงใ—ใŸใ€‚

6/10 Boleh diterima

shacie, japan

Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

์†Œ์Œ๊ณผ ์„œ๋น„์Šค๋ฉด์—์„œ ๋ณ„๋กœ์˜€์–ด์š”.

๋ฐ์Šคํฌ์ชฝ ๋ฃธ์—์„œ ๋ฌต๋‹ค๊ฐ€ ๋ฃธ์—์„œ ์‹œํผํ•œ ๋ƒ„์ƒˆ๋•Œ๋ฌธ์— ์ฐธ์„ ์ˆ˜ ์—†์—ˆ๊ณ , ๋ฐ”๋กœ์˜†์ด ๊ณต์‚ฌ์žฅ์— ๋‹ญ์ด ์‚ด๊ณ  ์žˆ์–ด ๋ฐฉ์„ ์˜ฎ๊ฒจ๋‹ฌ๋ผ๊ณ  ํ–ˆ๋Š”๋ฐ ํ’€๋ถ€ํ‚น์ด๋ผ๊ณ  ์•ˆ๋œ๋‹ค๊ณ  ํ•ด์„œ ์–ด์ฉ” ์ˆ˜ ์—†๋‚˜๋ณด๋‹ค ํ–ˆ๋Š”๋ฐ ๊ทธ๋‚  ๊ทธ ๋ฐฉ ๋น„์–ด์žˆ๋”๊ตฐ์š”.. ๋‹ค์Œ๋‚  ์™œ ๋ฃธ์ด ๋น„์–ด์žˆ๋ƒ ๊ทธ๋ž˜๋„ ๋ฏธ์•ˆํ•˜๋‹จ ๋ง ํ•œ๋งˆ๋””๋ฅผ ์•ˆํ•˜๋”๊ตฐ์š”. ๋‹ค์‹œ ์˜ฎ๊ฒจ๋‹ฌ๋ผ๊ณ  ํ•ด์„œ ๋ฐ์Šคํฌ ๋ฐ˜๋Œ€๋ฐฉํ–ฅ์œผ๋กœ ์˜ฎ๊ฒผ์–ด์š”... ๊ทธ ๋ฃธ์€ ๋ƒ„์ƒˆ๋„ ์•ˆ๋‚˜๊ณ  ์†Œ์Œ๋„ ์ ๊ณ  ์ข‹์•˜์œผ๋‚˜ ์„œ๋น„์Šค๋ฉด์—์„œ๋Š” ๋ณ„๋กœ์˜€์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ์ด ์ •๋„ ๋ฃธ์ปจ๋””์…˜์— ์ˆ˜์˜์žฅ ํฌํ•จ๋œ ํ™ˆ์Šคํ…Œ์ด๋Š” ์ฐพ์•„๋ณด๋ฉด ๋งŽ์€๋“ฏ์š”..

8/10 Baik

ใ‚ฏใƒญใ‚ขใ‚ญ, ้–ข่ฅฟ

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

ใ‚ฆใƒ–ใƒ‰ๆ•ฃ็ญ–ใ™ใ‚‹ใซใฏไฝ็ฝฎใŒๆœ€้ซ˜

ๆœ€้ซ˜ใฎ็ซ‹ๅœฐใงใ€ใƒใƒŽใƒžใƒณ้€šใ‚Šใ‹ใ‚‰ๆฑใซไธ€ๆœฌใšใ‚ŒใŸๅ—ๅŒ—ใฎ้“ใซๆŽฅใ—ใฆใ„ใฆใ€ใƒใƒŽใƒžใƒณใพใงใ‚‚ใ™ใใ€‚ใ‚นใ‚ฟใƒƒใƒ•ใ‚‚็ฒพๅŠ›็š„ใซใ—ใ”ใจใ‚’ใ—ใฆใ€่‹ฑ่ชžใฎไธๅ‚™ใช็งใฎๆ„ๅ‘ใ‚’ใใฟๅ–ใฃใฆๅŠฉใ‘ใซใชใ‚ใ†ใจ้–ขใ‚ใฃใฆใใ‚Œใพใ™ใ€‚ใƒ›ใƒผใƒ ใ‚นใƒ†ใ‚ค็š„ใชใ‚‚ใฎใงใ€ใƒ›ใƒ†ใƒซใฎๅฟซ้ฉใ•ใจใฏใ€ๅคงใใ็•ฐใชใ‚Šใพใ™ใ€‚ใ‚นใ‚คใƒผใƒˆใŒ๏ผ‘ๅฎคใ ใ‘ใงใ€€ใใ“ใซ๏ผ’ๆณŠใ—ใŸใฎใงใ™ใŒใ€ๅฐ‘ใ—ๆ˜ผ้–“ใงใ‚‚ๆš—ใ„ใฎใŒ้›ฃ็‚นใงใ—ใŸใ€‚ๅ‘ใใ‹ใ‚‰ใฟใฆใ€ใ‚นใ‚คใƒผใƒˆใงใชใ„้ƒจๅฑ‹ใฏๆ˜Žใ‚‹ใ„ใจๆ„Ÿใ˜ใพใ—ใŸใ€‚ ๏ผ•ๅˆ†ไปฅๅ†…ใซ็พŽๅ‘ณใ„้บบใƒฌใ‚นใƒˆใƒฉใƒณใ‚„ใ€ๆ—ฅๆœฌไบบ็ตŒๅ–ถใฎใƒฏใƒซใƒณใŒใ‚ใ‚Šใ€๏ผ™๏ผๅ††ใฎใ‚ซใ‚นใƒ†ใƒฉใ‚็ตถๅ“ใงใ—ใŸใ€‚

10/10 Cemerlang

Christian & Amy, Cali

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Beautiful guesthouse, close to everything

The room was clean and spacious. The suite was fantastic, huge bathroom and perfect shower. The standard rooms were nice as well, slightly smaller. Only complaint was that the wifi was spotty in the rooms. It worked well in the courtyard. Also, no television, but we weren't there to watch tv. ]

8/10 Baik

luciano

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nice garden and room

Very nice garden and room(suite) Only negative point was than in a 3 days stay towels were never changed. Not a big deal for me, I suppose you've to ask