Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Alvaro de Torres Boutique





Ulasan
8.8 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Double or Twin Room

Double or Twin Room
Sorotan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Almari pakaian
Lihat semua foto untuk Double Room Single Use

Double Room Single Use
Sorotan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Almari pakaian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Plaza Alvaro De Torres, 2, Úbeda, Jaen, 23400
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan penuh: kira-kira EUR 6.60 seorang
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan alat pertolongan cemas
Perkara yang kami harus menyebut
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hartanah juga dikenali sebagai
Alvaro de Torres Ubeda
Hotel Alvaro de Torres Ubeda
Alvaro Torres Boutique Ubeda
Hotel Alvaro de Torres Boutique Hotel
Hotel Alvaro de Torres Boutique Úbeda
Hotel Alvaro de Torres Boutique Hotel Úbeda
Soalan lazim
Hotel Alvaro de Torres Boutique Ulasan
Ulasan
8.8
Cemerlang
9.4/10
Kebersihan
9.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
6.0/10
Kemudahan
9.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
6.0/10
Mesra alam
Ulasan
11 Mei 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Mei 2022
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
6 Jul 2021
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2021
10/10 Cemerlang
José Luis
22 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Estancia perfecta
José Luis
Menginap 4 malam pada Nov 2019
8/10 Baik
Elisa
Pengembara perniagaan
28 Mei 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Elisa
Menginap 1 malam pada Mei 2019
8/10 Baik
Lars
13 Feb 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Lars
Menginap 1 malam pada Feb 2019
10/10 Cemerlang
Hans kristian
21 Jan 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Superlækker med dejlig beliggenhed.
Hans kristian
Menginap 1 malam pada Jan 2019
8/10 Baik
Juan
26 Nov 2018
Juan
Menginap 1 malam pada Okt 2018
10/10 Cemerlang
Estefania
19 Jun 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Estefania
Menginap 2 malam pada Jun 2018
10/10 Cemerlang
RAMON
5 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Maravilloso!!
RAMON
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
29 Apr 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Ezequiel
18 Apr 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ezequiel
10/10 Cemerlang
FCO JAVIER
10 Mac 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
FCO JAVIER
Menginap 1 malam pada Mac 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
26 Feb 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Luis
16 Dis 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Luis
Menginap 3 malam pada Dis 2017
10/10 Cemerlang
paola, cordoba
1 Sep 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Precioso y acogedor
paola
Menginap 2 malam pada Ogo 2017
8/10 Baik
Maria
20 Feb 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel centrico
Maria
10/10 Cemerlang
Carin, Javea
5 Jun 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Goed hotel
Carin
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
24 Mei 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel familiar muy recomendable
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
MARIA CRISTINA, Cartagena
14 Mei 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Estancia con mucho encanto
MARIA CRISTINA
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
14 Apr 2015
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Jose Manuel, Alcorcon
28 Jan 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excelente!!
Jose Manuel
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
19 Nov 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
28 Okt 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Danny, Hobart.
17 Okt 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Charming place to stay in Ubeda
Danny
8/10 Baik
Francisco Javier, Madrid.
11 Okt 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik