Haaheim Gaard

Hartanah 3.5 bintang
Hotel di Tysnes terdapat sarapan percuma dan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Haaheim Gaard

Bahagian luar
Meja sambut tetamu
Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double) | 1 bilik tidur, dihias secara berasingan
Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double) | 1 bilik tidur, dihias secara berasingan
Teres/patio

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Perkhidmatan bilik
  • Bar
  • Termasuk sarapan
  • Pengemasan
  • Termasuk parkir
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Suite, 1 Katil Kelamin (Double)

Sorotan

Halaman
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(2 ulasan)

Sorotan

Halaman
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Room, 1 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Halaman
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Sorotan

Halaman
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Sorotan

Halaman
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Dalsvegen 182, Tysnes, 5685

Tempat berdekatan

  • Amfi Os - 48 min memandu - 42.8 km
  • Lagunen Storsenter - 61 min memandu - 58.2 km

Bergerak

  • Bergen (BGO-Flesland) - 88 minit memandu

Restoran

  • ‪Mandelhuset - ‬6 min memandu
  • ‪Haaheim Gaard - ‬7 min memandu
  • ‪Vågen'sKro - ‬42 min memandu
  • ‪Cafe Younes - ‬24 min memandu
  • ‪Barometer - ‬23 min memandu

Tentang hartanah ini

Haaheim Gaard

Sorotan hartanah
Di Haaheim Gaard, anda boleh menantikan sarapan penuh percuma, teres dan taman. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan perpustakaan dan bar.
Manfaat lain termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Tempat mengecas kenderaan elektrik, sajian kopi/teh di ruang bersama dan tempat simpanan bagasi
  • 3 bilik mesyuarat dan perabot luar
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu adalah dilengkapkan perabot secara berasingan dan menampilkan keselesaan seperti Wi-fi percuma dan dinding kalis bunyi.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Tab mandi atau pancuran, kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • Laman persendirian, almari pakaian dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Denmark, Bahasa Inggeris, Bahasa Latvia, Bahasa Norway, Bahasa Rusia

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia atas permintaan sahaja
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan penuh percuma tersedia setiap hari 9:00 hingga 11:00
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Aktiviti menarik

  • Pustaka

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi

Kemudahan

  • Buku panduan
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)

Perkhidmatan perniagaan

  • 3 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan seluas 2 meter persegi

Kawasan luar

  • Perabot luar
  • Taman
  • Tempat berkelah
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tiada lif

Lain-lain

  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Hiasan berasingan
  • Perabot berasingan
  • Seterika/papan seterika atas permintaan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 16

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 8:00 - 19:00
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah tempat letak kenderaan di tapak hartanah
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif

Hartanah juga dikenali sebagai

Haaheim Gaard Hotel
Haaheim Gaard Tysnes
Haaheim Gaard Hotel Tysnes

Soalan lazim

Adakah Haaheim Gaard mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Haaheim Gaard?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Haaheim Gaard?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Haaheim Gaard?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Haaheim Gaard?

Terletak di Tysnes, hotel ini sejauh 10.6 km dari Hardangerfjord serta dalam jarak 20 bt (32 km) dari Pusat Kesenian dan Kebudayaan Oseana dan Kelab Golf Bjørnefjorden. Kelab Golf Stord dan Lakshølen juga dalam jarak 20 bt (32 km).

Haaheim Gaard Ulasan

Ulasan

8.8

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 17 daripada 33 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 13 daripada 33 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 2 daripada 33 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 33 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 33 ulasan

9.0/10

Kebersihan

9.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.4/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Jorunn

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Litt pirk.

Kom til eit kaldt rom. Badet var fryktelige kaldt, spurte om varme til gulv, og fekk beskjed om att det ikkje fantes. Tett sluk i dusj , måtte stoppe vatn for att det ikkje skulle renne over gulvet.
Menginap 1 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Rune

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Solveig

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2024

6/10 Boleh diterima

Arnfinn

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik

Nedtur

Det er oppgitt at det er billader, denne finnes ikke😫. Frokosten var en nedtur, tørt brød og lite utvalg pålegg. Betjeningen skjønner nesten ikke norsk, som fører til misforståelser. Fra nabohuset ble det spilt jallamusikk hele døgnet😫
Menginap 1 malam pada Jul 2024

8/10 Baik

Hilde

Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Kirsten

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Veldig veldig bra. kommer gjerne tilbake.

Menginap 1 malam pada Ogo 2022

10/10 Cemerlang

Helge

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Anbefales på det varmeste

Fantastisk mat 🙏
Menginap 1 malam pada Ogo 2022

10/10 Cemerlang

Johan Mathis

Menginap 1 malam pada Apr 2022

6/10 Boleh diterima

Sølvi

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2021

4/10 Lemah

Ole Næss

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2021

10/10 Cemerlang

Karin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2021

10/10 Cemerlang

Christian

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2021

10/10 Cemerlang

Guro cecilie

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2021

8/10 Baik

Anne Kari

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2021

10/10 Cemerlang

Astrid

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Et aldeles nydelig sted utenom det vanlige!
Menginap 1 malam pada Jul 2021

10/10 Cemerlang

Astrid Kinn

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nydelig sted. Fred, blomster, bier, musikk, god mat og hvile.
Menginap 1 malam pada Jun 2021

8/10 Baik

Hege

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Helt greit hotell, fantastisk mat

Helt greit hotellrom. Middagen var fantastisk - den sukkersaltede sjøkrepsen noe av det beste jeg har spist! God frokost. Kommer gjerne igjen for maten.
Menginap 1 malam pada Jun 2021

8/10 Baik

Hilde

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2021

8/10 Baik

Terje

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2021

10/10 Cemerlang

Kjell

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2021

10/10 Cemerlang

Øyvind

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2021

10/10 Cemerlang

Magne

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2021

10/10 Cemerlang

Asbjørn

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Fint opphold

Hyggelig betjening, rent og ordentlig. Savnet ost og syltetøy til frokost. Ellers helt grei mat. Fin beliggenhet, stille og rolige omgivelser.
Menginap 2 malam pada Ogo 2020

10/10 Cemerlang

Kari

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan

Sommeren 2020

En avslappende og fredlig plass. Hyggelig betjening, nydelig 3 og 5 retters meny, frokosten kunne vært mere spennende, litt lite utvalg. Morsom og underholdende husvært.
Menginap 2 malam pada Ogo 2020

8/10 Baik

Elin R.

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik

V kommer tilbake :)

Flott opphold med venner , en fantastisk opplevelse i flotte omgivelser . God servise , mat og drikke og et sprudlende innslag av Torstein . Kom til en fantastisk frokost buffe med svært kjedelig at flere av oss fikk ikke fat og bestikk , måtte gjentatte ganger be om påfyll av tomme fat på buffen :(
Menginap 1 malam pada Jul 2020