Hotel Corona Grossa
Hotel dengan tempat letak kenderaan sendiri percuma, di sekitar Jambatan Devil
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Corona Grossa





Ulasan
8.4 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Classic Double Room

Classic Double Room
Sorotan
Balkoni
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bidet
Lihat semua foto untuk Standard Single Room

Standard Single Room
8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)
Sorotan
Balkoni
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
TV skrin rata
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bidet
Air botol percuma
Lihat semua foto untuk Triple Room

Triple Room
Sorotan
Balkoni
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bidet
Air botol percuma
Lihat semua foto untuk Apartment, 2 Bedrooms

Apartment, 2 Bedrooms
Sorotan
Balkoni
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bidet
Air botol percuma
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

Blu Hotel, Sure Hotel Collection by Best Western
Collegno
- Mesra haiwan kesayangan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Restoran
8.2 daripada 10, Sangat Baik, 384 ulasan
Harga ialah RM468
RM515 jumlah
termasuk cukai & fi
6 Jul - 7 Jul
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Stradale Lanzo 2, Balangero, TO, 10070
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Best Western Plus Hotel Le Rondini
Best Western Plus Hotel Le Rondini
- Mesra haiwan kesayangan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Restoran
8.8 daripada 10, Terbaik, 146 ulasan
Harga ialah RM426
RM468 jumlah
termasuk cukai & fi
1 Ogo - 2 Ogo
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 6 untuk dewasa dan EUR 6 untuk kanak-kanak
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hartanah juga dikenali sebagai
Corona Grossa
Corona Grossa Balangero
Hotel Corona Grossa
Hotel Corona Grossa Balangero
Hotel Corona Grossa Hotel
Hotel Corona Grossa Balangero
Hotel Corona Grossa Hotel Balangero
Soalan lazim
Hotel Corona Grossa Ulasan
Ulasan
8.4
Sangat Baik
8.8/10
Kebersihan
9.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.6/10
Kemudahan
9.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.4/10
Mesra alam
Ulasan
30 Jun 2024
Menginap 1 malam pada Jun 2024
8/10 Baik
Eddy-Noël
Mengembara bersama pasangan
21 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Eddy-Noël
Menginap 6 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
10 Jul 2023
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Soggiorno piacevole
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2023
2/10 Teruk
Janderson
2 Jun 2023
Janderson
Menginap 2 malam pada Feb 2023
10/10 Cemerlang
Paolo
25 Dis 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Paolo
10/10 Cemerlang
Philip
25 Jul 2022
Philip
Menginap 1 malam pada Jul 2022
10/10 Cemerlang
Lorenzo
Mengembara bersama keluarga
28 Jun 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Lorenzo
Menginap 4 malam pada Jun 2022
10/10 Cemerlang
Delia
Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
27 Jun 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Delia
Menginap 2 malam pada Jun 2022
10/10 Cemerlang
Riccardo
12 Jun 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Riccardo
Menginap 1 malam pada Jun 2022
8/10 Baik
Stéphan
12 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Loin, mais bien
Stéphan
10/10 Cemerlang
Berner
27 Sep 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Berner
Menginap 2 malam pada Sep 2017
10/10 Cemerlang
Ulrich
21 Mei 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Ulrich
10/10 Cemerlang
Antonio
27 Mac 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Antonio
8/10 Baik
Tanguy
2 Nov 2016
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tanguy
8/10 Baik
Elio, Viareggio
19 Okt 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Estremamente gentili
Elio
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
11 Mei 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
2/10 Teruk
Nouri, ANNEMASSE
5 Mei 2015
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Décevant SAV HÔTELS.COM
Nouri
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
27 Okt 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik