ibis Tunis

Hartanah 3.0 bintang
Hotel terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma, berhampiran Habib Bourguiba Avenue

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

8.0 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Sarapan tersedia
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Pengemasan
  • Dobi
  • Termasuk parkir
Harga semasa ialah RM338
RM388 jumlah
termasuk cukai & fi
13 Nov - 14 Nov

Pilihan bilik

Double Room, queen size bed

8.0 daripada 10
Sangat baik
(21 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bilik mandi persendirian
  • 16 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Rue De Syrie, Tunis, 1002

Tempat berdekatan

  • Pasar Carrefour - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Hôtel Majestic - 12 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Tunisia Private University - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Habib Bourguiba Avenue - 17 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Kedutaan Perancis - 20 min berjalan kaki - 1.7 km

Bergerak

  • Stesen Nelson Mandela - 1 minit berjalan kaki
  • Stesen Farhat Hached - 3 minit memandu
  • Tunis (TUN-Lapangan Terbang Antarabangsa Tunis - Carthage) - 12 minit memandu

Restoran

  • ‪Pizzeria Rahma - Chez Mostafa - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Restaurant Josef - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Café Safa - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Le comptoir de Tunis - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Café Saint Germain الزهراء - ‬4 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

ibis Tunis

Hotel berdekatan Habib Bourguiba Avenue
Anda boleh menantikan kedai kopi/kafe, taman dan pencucian kering/dobi di ibis Tunis. Restoran di tapak, Wok and Co, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Akses Internet wayarles percuma dan bar tersedia kepada semua tetamu.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan TV di lobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, kebun sayur dan dispenser air
Ciri-ciri bilik
Kesemua 152 bilik menawarkan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan penyaman udara, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kitar semula, mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan pancuran mandi
  • 22-inci sebuah TV LCD dengan saluran satelit
  • Almari pakaian, kot/katil bayi percuma dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:00 dengan bayaran: TND 37 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Wok and Co

Aktiviti menarik

  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Katil bayi di dalam bilik
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Kawasan luar

  • Kebun sayur
  • Taman

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang mudah diakses

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 8 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dibina pada 2012
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Ofset tahunan dibeli untuk sekurang-kurangnya 10% daripada jejak karbon
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi percuma
  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 22-inci dengan saluran satelit

Lain-lain

  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Seterika/papan seterika
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 24 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 12:00 tengah malam, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan dan akan dikutip di hartanah. Pengecualian atau pengurangan boleh dikenakan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Cukai bandar raya dikenakan: TND 8.00 seorang semalam, sehingga 10 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 12 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira TND 37 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: TND 50 seorang (sehala)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Undang-undang tempatan mungkin menghalang tetamu tidak berkahwin daripada berkongsi bilik; adalah menjadi tanggungjawab tetamu untuk menunjukkan bukti perkahwinan, jika diminta oleh pihak hartanah
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

ibis Hotel Tunis
ibis Tunis
ibis Tunis Hotel
Ibis Tunis Tunisia, Africa
Ibis Tunis Tunisia
ibis Tunis Hotel
ibis Tunis Tunis
ibis Tunis Hotel Tunis

Soalan lazim

Adakah ibis Tunis mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di ibis Tunis?

Setakat 12 Nov 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di ibis Tunis pada 13 Nov 2025 bermula serendah RM 337.99, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di ibis Tunis?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di ibis Tunis?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di ibis Tunis?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah ibis Tunis memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak TND50 seorang dikenakan.

Di manakah terletaknya ibis Tunis?

Terletak di Bab Bhar, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Pasar Carrefour dan Habib Bourguiba Avenue. Sinagog Besar Tunis dan Hôtel Majestic juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki. Stesen Nelson Mandela hanya sejauh 2 minit berjalan kaki dan Stesen Place de la République sejauh 10 minit berjalan kaki.

Ulasan

ibis Tunis Ulasan

8.0

Sangat Baik

8.4

Kebersihan

7.4

Lokasi

8.0

Kakitangan & perkhidmatan

7.8

Mesra alam

8.2

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 128 daripada 419 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 198 daripada 419 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 48 daripada 419 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 24 daripada 419 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 21 daripada 419 ulasan

Ulasan

4/10 Lemah

Kohei

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
部屋は清潔でした。アメニティはほぼありません。オールインワンの洗剤1つだけ。スリッパはもちろん、歯ブラシも無いので利用する際は用意してから行った方が良い。朝食は毎日まったく同じものが提供されますので、連泊だと飽きます。パンの種類は豊富ですが、他はそこそこ。写真のような豪華なものはありません。スタッフは及第点かな。必要なことやってくれるが、受付のスタッフやバーのスタッフは気が利かない。お国柄なのかはっきりと呼ばないと来ない。外の警備件ボーイ?は親切で愛想も良い。次は使わない。徒歩圏内に食事や簡単な買い物をする場所はあるが、繁華なエリアからは少し離れている。タクシーは基本的にふっかけて来るので、移動が面倒。アプリをお勧めします。
Menginap 6 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Dr.Wessam

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff were amazing
Menginap 3 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Imad

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Hospitable and professional staff.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Mohamed Bader Eddin

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ontbijt was zeer uitgebreid!
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

David

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Zero complaints. I had a fine stay.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Amer

Menginap 4 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Zodegue

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Je suis totalement satisfait!
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Thouraya

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
It was nice quick stay
Menginap 1 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

Ahmad Samir

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Yvon, Drummondville

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Service pauvre
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

ManojKumarSingh

Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

HAKIM

Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

ManojKumarSingh

Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Naim

Sukakan: Kebersihan
Menginap 2 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Philip, Maryville

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan
The rooms were very small, breakfast options limted, and bathroom cramped. Not up to Ibis/Accor standards.
Menginap 2 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Esteban

Pengembara perniagaan
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Saad,

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff members were very polite, helpful, and supportive.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

2/10 Teruk

Najmeden

Pengembara perniagaan
Bed bugs in the room and Hosam at the reception was not helpful
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Özlem

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Monji

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Personnel très gentil et très serviable

Menginap 3 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Alban

Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Richard

Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Zahra

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Rekommenderar starkt! Mycket trevlig personal!

Mycket trevlig personal. Väldigt rent! Super god och varierad frukost med egen kock som fixar ordrar, riktigt lyxigt!
Menginap 7 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

NAJID ABDUL

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Thank you very nice staff
Menginap 2 malam pada Dis 2024