Hotel La Pagerie

Hartanah 4.0 bintang
Hotel dengan spa perkhidmatan penuh, 7-minute walk to Pantai Pointe du Bout

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Spa
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Mesra haiwan kesayangan

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik

Superior Room, 1 Katil Ratu (Queen)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Balkoni berperabot
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Dapur kecil
Peti sejuk
TV skrin rata
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Classic Room (Village View)

8.6 daripada 10
Cemerlang
(21 ulasan)

Sorotan

Balkoni berperabot
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Comfort Room, Garden View

8.8 daripada 10
Cemerlang
(10 ulasan)

Sorotan

Balkoni berperabot
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Comfort Triple Room, Garden View

8.0 daripada 10
Sangat baik
(2 ulasan)

Sorotan

Balkoni berperabot
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 3 Katil Bujang (Single) ATAU 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single)

Junior Suite

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Balkoni berperabot
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
  • 45 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Premium Suite, Non Smoking

Sorotan

Balkoni berperabot
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
  • 60 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Comfort Quadruple Room

9.4 daripada 10
Luar biasa
(3 ulasan)

Sorotan

Balkoni berperabot
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
  • 47 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 2 Katil Bujang (Single) ATAU 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Marina Pointe Du Bout, Trois-Ilets, Le Marin, 97229

Tempat berdekatan

  • Pantai Pointe du Bout - 7 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Anse Mitan - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Teluk L'Âne - 18 min berjalan kaki - 3.3 km
  • Pantai Teluk L'Âne - 20 min berjalan kaki - 3.5 km
  • Golf de la Martinique - 5 min memandu - 2.6 km

Bergerak

  • Fort-de-France (FDF-Lapangan Terbang Antarabangsa Martinique Aime Cesaire) - 32 minit memandu

Restoran

  • ‪Le Barracuda - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Le Kano - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪La Bodega - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Havana Café - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Infinity - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel La Pagerie

Mewah bagi hotel berdekatan Pantai Pointe du Bout
Bersebelahan padang golf, bar renang naik dan bar kolam merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Hotel La Pagerie. Manjakan diri anda dengan urut di tapak spa. Restoran di tapak, Le Pitaya, menawarkan sarapan, makan malam dan lokasi di tepi kolam. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan teres dan beli-belah di tapak.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Kolam renang terbuka bersama dengan kerusi lepak pantai, payung pantai/kolam dan bar renang naik
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), dewan bankuet dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Dispenser air, tempat simpanan bagasi dan perkhidmatan rencam
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua 96 bilik memiliki keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan balkoni berperabot, serta manfaat seperti peti besi muat komputer riba dan ruang kerja komputer riba.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Hulu semburan mandi hujan, kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • 42-inci TV skrin rata dengan saluran TV premium
  • Almari pakaian, peti sejuk dan pembancuh kopi/teh

Anugerah dan gabungan

Hartanah Diperakui Eko
Hartanah ini menyertai Green Key (Foundation for Environmental Education), iaitu sebuah program yang mengukur kesan hartanah ke atas satu atau lebih daripada yang berikut: alam sekitar, komuniti, warisan budaya, ekonomi tempatan.

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan percuma di luar tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:00 hingga 10:00 dengan bayaran: EUR 21 untuk orang dewasa dan EUR 11 untuk kanak-kanak
  • 1 bar berenang
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 restoran
  • 2 bar/ruang istirahat
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • Le Pitaya

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Beli-belah
  • Bilik permainan/arked
  • Meja biliard/pool
  • Padang golf bersebelahan 18 lubang
  • Pustaka
  • Spa perkhidmatan penuh
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik permainan/arked
  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • ATM
  • Dispenser air
  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam
  • Taman
  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • Spa dibuka setiap hari
  • Urutan Sweden
  • Urutan Thai

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Kaunter dan singki berketinggian rendah
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lantai jubin di dalam bilik
  • Lif
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 3 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 42-inci dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Pembancuh kopi/teh
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Penyaman udara
  • Peti besi muat komputer riba
  • Ruang kerja komputer riba
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 7:00
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat: EUR50

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 15 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: EUR 300 setiap penginapan, sepenginapan
  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.50 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 21 untuk dewasa dan EUR 11 untuk kanak-kanak
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 15 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Fi daftar keluar lewat: EUR50 (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Dapur/dapur kecil boleh didapati dengan dikenakan bayaran tambahan

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit utama, kad debit, dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Kanak-kanak di bawah umur 18 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam kolam renang tanpa pengawasan orang dewasa
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel La Pagerie
Hotel La Pagerie Trois-Ilets
La Pagerie
La Pagerie Trois-Ilets
Hotel La Pagerie Martinique/Trois-Ilets
Hotel Pagerie Trois-Ilets
Hotel Pagerie
Pagerie Trois-Ilets
Pagerie
Hotel La Pagerie Hotel
Hotel La Pagerie Trois-Ilets
Hotel La Pagerie Hotel Trois-Ilets

Soalan lazim

Adakah Hotel La Pagerie mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Adakah Hotel La Pagerie mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak EUR15 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Hotel La Pagerie?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini; parkir berdekatan juga percuma.

Apakah masa daftar masuk di Hotel La Pagerie?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 7:00.

Apakah masa daftar keluar di Hotel La Pagerie?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi sebanyak EUR50.

Di manakah terletaknya Hotel La Pagerie?

Terletak di Pointe du Bout, hotel spa ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Kepulauan Windward dan Pantai Pointe du Bout. Taman Alam Semula Jadi Wilayah Martinique dan Anse Mitan juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki.

Ulasan

Hotel La Pagerie Ulasan

8.8

Cemerlang

9.2

Kebersihan

8.6

Lokasi

8.8

Kakitangan & perkhidmatan

8.8

Mesra alam

8.8

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 437 daripada 877 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 339 daripada 877 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 76 daripada 877 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 17 daripada 877 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 8 daripada 877 ulasan

Ulasan

8/10 Baik

Francesco

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Good stay
Menginap 3 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Maelle

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Séjour au top, super accueil, chambre très spacieus, l’hôtel est à proximité de tout, le bar au milieu de la piscine était vraiment super, barman agréable.
Menginap 4 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Kerly

Menginap 5 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Mathieu

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Belles chambres
Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Moea

Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Christopher

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
La climatisation coulait mais la chambre était belle. Stationnement difficile à l’hôtel. La douche à débordée. Bien situé.
Menginap 7 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Sandra

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Daniel

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

JOSE

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Es miy positivo que la.piscina se pueda usar hasta las 22:00h. El buffet libre de desayuno es extenso. Existe parking gratuito para los.clientes. Es negativo que la piscina es pequeña y que se puede llenar al haber pocas hamacas.
Menginap 5 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Michel

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean and welcoming
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Roland

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Great Hotel and staff
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Magaly

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Kevin

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
I felt like an univited guest at a party
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Annick

Menginap 7 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Gerald

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Global satisfaisant

Sejour globalement satisfaisant. Les plus : La rénovation de la piscine un vrai plus! Le bar dans la piscine est sympathique. Chambre confortable, proximité avec commerces et plages Petit dejeuner Les moins : plusieurs cheveux dans la salle de bain trouvés à notre arrivée, quelques marques sur le draps du lit. Déception pour le dîner au restaurant Pitaya
Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Christine

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 6 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Alain

Menginap 5 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Thierry

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

top hôtel et top service

Excellent séjour, hôtel magnifique jadin et pacine personnel aux petits soins, déjeuner et restaurant au top
Menginap 4 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Laura

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Decoration simple et raffinée. Piscine splendide et petit dej au top.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Sarah

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bon séjour à l'hôtel la Pagerie. Le cadre est agréable.Le jardin est bien entretenu. La piscine et l'espace autour est superbe.Le Personnel est sympa. On a bien mangé au pdj, seul bémol, les omelettes sont payantes. Le restaurant est bon. Bravo au barman de la piscine pour ses bons Cocktails. Il serait souhaitable que la piscine ferme un peu plus tard.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Sylvain

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hôtel situé idéalement pour pouvoir visiter le sud de la Martinique. Le personnel est très accueillant. Un plus pour Mathias le barman de la piscine. Le bémol est sur la propreté quotidienne de la chambre
Menginap 10 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Danielle

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Je n ai pas ete accepte dzns l etablissement

Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Julien

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2025