KOKO HOTEL Premier Nihonbashi Hamacho

Hartanah 3.5 bintang
Hotel di Tokyo terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk KOKO HOTEL Premier Nihonbashi Hamacho

Bahagian luar
Ruang Istirahat
Lif
Lobi
Basic Room, Non Smoking (Semi Double,Extended Stay) | 1 bilik tidur, meja, Wi-fi percuma, cadar katil
VIP Access

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Wi-fi percuma
  • Penyaman udara

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 18 daripada 18 bilik

Deluxe Twin Room, Non Smoking (Universal)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Bidet
Pengering rambut
Cerek elektrik
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single) dan 1 Katil Sofa Bujang

Superior Twin Room, Non Smoking (with Sofa Bed)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Cerek elektrik
Saluran digital
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single) dan 1 Katil Sofa Bujang

Basic Room, Non Smoking (Semi Double,Extended Stay)

9.4 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Bidet
Pengering rambut
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Bujang XL (Large Single)

Superior Double Room, Non Smoking (Extended Stay)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Bidet
Pengering rambut
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Superior Double Room, Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Bidet
Pengering rambut
Cerek elektrik
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Room, Non Smoking (King)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Bidet
Pengering rambut
Cerek elektrik
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Twin Room, Non Smoking

9.8 daripada 10
Luar Biasa
(6 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Bidet
Pengering rambut
Cerek elektrik
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Deluxe Twin Room, Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Bidet
Pengering rambut
Cerek elektrik
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Double Room, Non Smoking (Moderate)

8.2 daripada 10
Sangat baik
(11 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Bidet
Pengering rambut
Cerek elektrik
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Superior Twin Room Non Smoking

  • Boleh menampung 2

Deluxe Twin Room Non Smoking

  • Boleh menampung 2

Moderate Double Room Non Smoking

  • Boleh menampung 2

Superior Double Room Non-Smoking(Extended Stay)

  • Boleh menampung 2

Superior Double Room Non Smoking

  • Boleh menampung 2

Semi Double Room Non Smoking(Extended Stay)

  • Boleh menampung 2

Deluxe Double Room Non Smoking

  • Boleh menampung 2

Deluxe Universal Twin Non Smoking

  • Boleh menampung 3

Superior Twin Room With Sofa-bed Non Smokingใ€€

  • Boleh menampung 3

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
2-chome-30-4 Nihonbashihamacho, Tokyo, Tokyo, 103-0007

Tempat berdekatan

  • Ryogoku Kokugikan - 18 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Kuil Sensoji - 4 min memandu - 3.8 km
  • Tokyo Skytree - 4 min memandu - 4.0 km
  • Kubah Tokyo - 5 min memandu - 5.0 km
  • Istana Imperial Tokyo - 5 min memandu - 3.3 km

Bergerak

  • Stesen Hamacho - 3 minit berjalan kaki
  • Stesen Bakurochou - 11 minit berjalan kaki
  • Tokyo (HND-Haneda) - 28 minit memandu

Restoran

  • โ€ช้ญšใ‚„ ไธŠใชใ‚Š - โ€ฌ1 min berjalan kaki
  • โ€ชๅฐ่ซธใใฐ ๆตœ็”บๅบ— - โ€ฌ3 min berjalan kaki
  • โ€ช้ญšใจใ‚‰ - โ€ฌ2 min berjalan kaki
  • โ€ชไธฒ็„ผๆจชไธๆ—ฅๆœฌๆฉ‹ๆตœ็”บ - โ€ฌ2 min berjalan kaki
  • โ€ชๅทๆฒป - โ€ฌ3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

KOKO HOTEL Premier Nihonbashi Hamacho

Hotel berdekatan Istana Imperial Tokyo
Berdekatan Forum Antarabangsa Tokyo, KOKO HOTEL Premier Nihonbashi Hamacho menawarkan lebih banyak tawaran. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Hartanah bebas asap rokok, tempat simpanan bagasi dan lif
  • Kakitangan berbilang bahasa, meja/kaunter hadapan 24 jam dan mesin layan diri
  • Tempat letak basikal
Ciri-ciri bilik
Semua 223 bilik mempunyai keselesaan seperti penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Gabungan pancuran/tab mandi, pengering rambut dan syampu
  • 43-inci TV skrin rata dengan saluran digital
  • Cerek elektrik, sistem pemanasan kawalan suhu dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Jepun

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 25+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok
  • Produk pembersihan mesra alam digunakan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 43-inci dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Cerek elektrik

Lain-lain

  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Sistem pemanasan (kawalan suhu)

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak setiap dewasa, sehingga umur 6 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya adalah dalam lingkungan JPY100-200 seorang, semalam berdasarkan kadar inapan bilik satu malam. Cukai tidak dikenakan kepada kadar satu malam di bawah JPY10,000. Harap maklum bahawa pengecualian lanjut mungkin dikenakan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini menggunakan tenaga produk pembersihan mesra alam

Perkara yang kami harus menyebut

Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail

Hartanah juga dikenali sebagai

KOKO HOTEL Premier Nihonbashi Hamacho Hotel
KOKO HOTEL Premier Nihonbashi Hamacho Tokyo
KOKO HOTEL Premier Nihonbashi Hamacho Hotel Tokyo

Soalan lazim

Adakah KOKO HOTEL Premier Nihonbashi Hamacho mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di KOKO HOTEL Premier Nihonbashi Hamacho?

KOKO HOTEL Premier Nihonbashi Hamacho tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di KOKO HOTEL Premier Nihonbashi Hamacho?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di KOKO HOTEL Premier Nihonbashi Hamacho?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya KOKO HOTEL Premier Nihonbashi Hamacho?

Terletak di Chuo, hotel ini sejauh 1 mi (1.7 km) from Ryogoku Kokugikan serta 3 bt (5 km) dari Kuil Sensoji dan Istana Imperial Tokyo. Tokyo Skytree dan Kubah Tokyo juga dalam jarak 3 bt (5 km). Stesen Hamacho hanya sejauh 3 minit berjalan kaki dan Stesen Higashi-nihombashi sejauh 8 minit berjalan kaki.

KOKO HOTEL Premier Nihonbashi Hamacho Ulasan

Ulasan

8.8

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 117 daripada 201 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 57 daripada 201 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 13 daripada 201 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 4 daripada 201 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 10 daripada 201 ulasan

9.0/10

Kebersihan

8.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.0/10

Kemudahan

9.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.6/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Datin yoke fan

Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

Judy

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Easy access to the train and convenient stores
Menginap 2 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Ping

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
I like the room was clean. I did not like the night staff who asked us to show him a reservation of other hotel to make sure the 3 of us did not stay in one double bed room, this is disrespectfull. we can
Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Cirilo

Mengembara bersama keluarga
Room was small no place to open luggage. No towel rack. Small sofa impedes the size of already tiny room. Tons of scratches on wall, carpet tears
Menginap 4 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

Guang

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
The receptionist was ๐Ÿ‘Ž
Menginap 5 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Oscar

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent
Menginap 5 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

Maria Anjanette

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Unfortunately the hotel staff was not the most accommodating staff. They did help with calling a taxi. Hotel resturant buffet will ask you leave exactly 10am. The rooms were very warm, they will give you a fan.
Menginap 6 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

ikuko

Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

James, San Francisco

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
My favorite hotel in Tokyo. The front desk team is excellent, the rooms are perfectly laid out, and the subway is very close. All the finishes in the rooms are luxurious, and there is a high level of attention to detail overall. The neighborhood feels authentic and peaceful. Five stars across the board!
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Satomi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
ๆ˜Žๆฒปๅบงใฎ่ฟ‘ใใงไพฟๅˆฉใ€ๆ˜ŽๆฒปๅบงใซๆฅใŸๆ™‚ใฏใพใŸๅˆฉ็”จใ—ใŸใ„
Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Joey

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Small rooms and the staff was okay.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Fernando

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel is a walking distance from really good restaurants, coffee shops, bars and convenience stores. Very accessible by subway - three different lines that take you everywhere.
Menginap 15 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Maya

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
ใจใฆใ‚‚ใ‚ˆใ‹ใฃใŸใ€‚ใพใŸๆณŠใพใ‚ŠใŸใ„ใ€‚
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

.

Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Ivan

Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Leeza

Menginap 4 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Aki

Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Mijee

Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

MORGAN

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very clean, with kind staff. Convenient stores, some food spots and subway stations were walking distance (5+ mins). Only stayed 2 days but great experience.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Franziska

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Franziska

Menginap 2 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Kanako Maggie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Dong hee

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Kilbae

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

์ข‹์•˜์–ด์š”

์ผ๋ณธ ํ˜ธํ…”๋‹ต๊ฒŒ ๋„“์ง€ ์•Š์ง€๋งŒ ์š•์กฐ๊ฐ€ ์žˆ์–ด์„œ ์ข‹์•˜๊ณ  ๊นจ๋—ํ•˜๊ณ  ์กฐ์šฉํ•˜๊ฒŒ ์ž˜์ง€๋‚ด๋‹ค ์™”์Šต๋‹ˆ๋‹ค
Menginap 3 malam pada Apr 2025