Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Sekatan ketinggian dikenakan untuk tempat letak kenderaan di tapak hartanah
Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
Makanan dan minuman
Kopi dan teh di kawasan umum
Kemudahan
Kemudahan dobi
Ketuhar gelombang mikro berkongsi
Meja/kaunter hadapan waktu terhad
Peti sejuk berkongsi
Perkhidmatan tetamu
Pengemasan (harian)
Lain-lain
Hartanah bebas asap rokok
Kemudahan bilik
Bilik tidur
Cadar disediakan
Bilik mandi
Kertas tandas
Pancuran mandi
Pengering rambut
Sabun
Selipar
Syampu
Tuala disediakan
Lain-lain
Penyaman udara (kawalan suhu)
Sistem pemanasan (kawalan suhu)
Dasar
Daftar masuk
Masa mula daftar masuk: 15:30; Masa tamat daftar masuk: 21:00
Umur minimum daftar masuk - 18
Daftar keluar
Daftar keluar sebelum 9:30
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Arahan daftar masuk khas
Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 15:30 - 21:00
Kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Kaedah akses
Meja sambut tetamu (waktu terhad)
Haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan tidak dibenarkan
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak berumur 7 dan ke bawah tidak dibenarkan berada di hartanah ini; semua tetamu yang berumur lebih daripada 7 adalah dialu-alukan
Jenis bayaran hartanah
Maklumat penting
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan pengesan asap
Perkara yang kami harus menyebut
Kanak-kanak berumur 7 tahun ke bawah tidak dibenarkan di hartanah ini
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Sekatan ketinggian parkir dikenakan
Hartanah juga dikenali sebagai
Guest House Channel-Kan – Hostel Yoshinogawa
Guest House Channel-Kan – Hostel Hostel/Backpacker accommodation
Soalan lazim
Adakah Guest House Channel-Kan – Hostel mesra haiwan kesayangan?
Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.
Berapakah fi parkir di Guest House Channel-Kan – Hostel?
Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.
Apakah masa daftar masuk di Guest House Channel-Kan – Hostel?
Masa mula daftar masuk: 15:30; Masa tamat daftar masuk: 21:00. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.
Apakah masa daftar keluar di Guest House Channel-Kan – Hostel?
Daftar keluar adalah jam 9:30.
Di manakah terletaknya Guest House Channel-Kan – Hostel?
Terletak di Yoshinogawa, hostel ini sejauh 3 bt (5 km) dari Tokong Horinji, Kuil Kumadaniji dan Kastil Kawashima. Tokong Fujii-dera adalah 2.4 bt (3.8 km) jauhnya.
Guest House Channel-Kan – Hostel Ulasan
Ulasan
8.4
Sangat Baik
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 5 daripada 11 ulasan
10 - Cemerlang
5
Penilaian 8 - Baik. 4 daripada 11 ulasan
8 - Baik
4
Penilaian 6 - Boleh diterima. 1 daripada 11 ulasan
6 - Boleh diterima
1
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 11 ulasan
4 - Lemah
1
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 11 ulasan
2 - Teruk
0
8.8/10
Kebersihan
8.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Kemudahan
8.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.4/10
Mesra alam
Ulasan
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
15 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik