Perla Hotel

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di Timisoara terdapat spa perkhidmatan penuh dan pusat kecergasan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Perla Hotel

Depan hartanah
Busa memori, bar mini, peti besi dalam bilik, meja
Kolam renang terbuka bermusim, payung kolam, kerusi lepak pantai
81 cm televisyen dengan kabel
Bar (di hartanah)

Ulasan

8.0 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Kolam
  • Spa
  • Gim
  • Perkhidmatan bilik

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik

Double Room, 2 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Katil busa memori
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bidet
Bar mini
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Str. Protopop George Dragomir, 9, Timisoara, 3000000

Tempat berdekatan

  • Universiti Politehnica - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Taman Mawar - 11 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Katedral Ortodoks Romania - 14 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Dataran Victory - 18 min berjalan kaki - 1.5 km
  • Panggung Opera Timisoara - 18 min berjalan kaki - 1.5 km

Bergerak

  • Stesen Timisoara North - 8 minit memandu
  • Timisoara (TSR-Traian Vuia) - 22 minit memandu

Restoran

  • ‪acas specialty coffee - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪The 80's Pub - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪Legal Coffee - ‬13 min berjalan kaki
  • ‪Cofetăria Verona - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪D'arc pe mal - ‬12 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Perla Hotel

Mewah bagi hotel
Di Perla Hotel, anda boleh menantikan bar kolam, teres dan taman. Manjakan diri anda dengan urut di tapak spa. Sebagai tambahan kepada taman permainan dan perpustakaan, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Kolam renang terbuka bermusim dengan kerusi lepak pantai dan payung pantai/kolam
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan 3 bilik mesyuarat
  • Kakitangan berbilang bahasa, bantuan pelancongan/tiket dan tempat simpanan bagasi
Ciri-ciri bilik
Kesemua 80 bilik disertakan dengan keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan bidet
  • 81-cm televisyen dengan saluran kabel
  • Sistem pemanasan, meja dan telefon

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jerman, Bahasa Itali, Bahasa Romania, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:00 dengan bayaran: RON 30 untuk orang dewasa dan RON 30 untuk kanak-kanak
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • Bilik wap
  • Gimnasium 24 jam
  • Kolam renang terbuka bermusim
  • Pustaka
  • Sauna
  • Spa perkhidmatan penuh
  • Taman permainan
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi
  • Kolam renang terbuka bermusim
  • Taman permainan

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Tiada perkhidmatan pengemasan

Perkhidmatan perniagaan

  • 3 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Pusat persidangan (ruang seluas 250 meter persegi)
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam
  • Taman
  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • 1 bilik rawatan
  • Spa dibuka setiap hari
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Lantai kayu keras di dalam bilik
  • Lif

Lain-lain

  • 2 bangunan
  • 2 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Kelambu

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Tilam busa memori

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV 81-cm dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Meja
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Pengubahsuaian dan penutupan

Hartanah akan diubai suai dari 7 Julai 2025 sehingga 31 Mei 2026 (tarikh penyiapan tertakluk kepada perubahan). Kawasan yang berikut akan terjejas:
  • Bar/ruang istirahat
  • Pusat perniagaan
  • Tempat makan
  • Lif
  • Luaran
  • Kemudahan kecergasan
  • Meja/kaunter hadapan
  • Ruang depan
  • Kemudahan dobi
  • Lobi
  • Kemudahan mesyuarat
  • Tempat letak kenderaan
  • Sauna
  • Spa
  • Kolam renang
Semasa pengubahsuaian, segala usaha akan diambil oleh hotel untuk mengurangkan bunyi dan gangguan.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak RON 50 setiap haiwan kesayangan, sehari
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dialu-alukan
1 ekor haiwan peliharaan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 12 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap orang dewasa: RON 350
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap kanak-kanak: RON 200 (dari 12 hingga 15 tahun)

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira RON 30 untuk dewasa dan RON 30 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: RON 100 setiap kenderaan (sehala)
  • Bayaran haiwan kesayangan: RON 50 setiap haiwan kesayangan, sehari
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit utama; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Kolam bermusim akan dibuka dari April hingga Oktober
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu

Hartanah juga dikenali sebagai

Perla Hotel Timisoara
Perla Timisoara
Perla Hotel Hotel
Perla Hotel Timisoara
Perla Hotel Hotel Timisoara

Soalan lazim

Adakah Perla Hotel mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka bermusim. Hartanah akan mengubah suai kolam renangnya dari 7 Julai 2025 hingga 31 Mei 2026 (tarikh selesai tertakluk kepada perubahan).

Adakah Perla Hotel mesra haiwan kesayangan?

Ya, Perla Hotel membenarkan anjing (had 1 ekor). Terdapat fi sebanyak RON50 setiap haiwan kesayangan, sehari. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Perla Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Perla Hotel?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Perla Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Perla Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak RON100 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Perla Hotel?

Terletak di Timisoara, hotel spa ini sejauh 5 minit berjalan kaki dari Universiti Politehnica dan Piata Balcescu. Universiti Barat Timişoara dan Taman Mawar juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki.

Perla Hotel Ulasan

Ulasan

8.0

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 15 daripada 41 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 17 daripada 41 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 4 daripada 41 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 41 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 41 ulasan

8.6/10

Kebersihan

7.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.2/10

Kemudahan

8.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Simon

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very good hotel, all friendly, very clean and nice, very nice pool. We will come again
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

John, Port Angeles

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It is very quiet, yet one kilometer walk to the city center. This was my second stay, and they have been very helpful. The breakfast is a great value. Like a home away from home.
Menginap 5 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

valentin

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice room and breakfast
Menginap 5 malam pada Jun 2024

8/10 Baik

D Spencer

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Sep 2023

8/10 Baik

dan

Menginap 3 malam pada Mei 2023

2/10 Teruk

Mihaela Corina

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Pessimo Hotel da 2 stelle

Stanza sporca. Sotto il letto polevere e calzino di chi sa quale cliente. Ospiti rumorosi e cafoni. Stanze con nemmeno un minimo di isolamento. Camere poco riacaldate. Ristorante disorganizzato e pessimo. Colazione pessima da hotel a 2 stelle. Evitate questo hotel
Menginap 5 malam pada Dis 2022

10/10 Cemerlang

Adrian

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Ff good!!!
Menginap 8 malam pada Sep 2022

10/10 Cemerlang

Sorana

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very nice and clean, the swiming pool was great. Our son enjoyed it everyday. The staff was very lovely and helpful both at the reception and the ladies at the restaurant. Even the housekeeping staff was friendly and always said hello. The food was delicious.
Menginap 1 malam pada Ogo 2022

8/10 Baik

Cathrine E.

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Excellent Hotel😁

Very Nice hotel and very comfortable.
Menginap 2 malam pada Jun 2022

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Stayed twice. Last stay disappointed me a lot. Cars wheel was blown off in the hotel parking lot. It was necessary to quickly solve the problem since needed to made 900 km till final destination. The staff was helpless, couldn’t even find a pump. Did not care at all, zero customer focus.
Menginap 1 malam pada Ogo 2021

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good location, and great food!
Menginap 3 malam pada Jul 2021

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Reasonably priced clean and comfortable

The hotel is clean and comfortable and worth the price I paid for a one night stay. It's a bit dated and the breakfast buffet isn't that varied but overall a good experience. It's also quite close to the city center.
Menginap 1 malam pada Jul 2021

8/10 Baik

Alberto

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2021

6/10 Boleh diterima

Florian

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik

Correct

Menginap 5 malam pada Ogo 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Nettes Personal, insgesammt ok
Menginap 2 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

Allan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Noget for pengene

Hyggeligt moderne hotel, lidt støj fra gaden, men venlig personale og god morgenmadsbuffet. Fin lille pool
Menginap 1 malam pada Okt 2019

10/10 Cemerlang

Po, san jose, CA

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very roomy and clean room. Friendly staff. Good breakfast
Menginap 5 malam pada Sep 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Unser Zimmer war sauber, groß und ordentlich. Bettwäsche war sauber, Handtücher konnten täglich gewechselt werden, im Bad gab es nur Seife und Duschgel im Spender. Bademantel gibt es auf Anfrage. Highlight: der Pool - allerdings außen und Wassertemperatur hängt von der Außentemperatur ab. Ansonsten können wir es nur weiterempfehlen: Preis- Leistungsverhältnis ist top!
Menginap 4 malam pada Sep 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sehr gefallen hat mir die Anlage mit Swimmingpool, die Terrasse, auf der man frühstücken konnte, ein sehr reichhaltiges Frühstück, im Zimmerpreis dabei. Alle Mitarbeiter sind äußerst freundlich und hilfsbereit. Mein Zimmer war sehr geräumig, auch das Bad mit separater Dusche, die Matratze war sehr gut (ich wohnte in Perla, 4 Sterne, es gibt auch Perla 3 Sterne), alles Nötige (gut funktionierende Klimaanlage, Kühlschrank, Fön, Fernsehgerät war vorhanden, nur eine Kaffeekanne und Kaffee im Zimmer vermisste ich. Was mir gar nicht gefallen hat: das Zimmer stank stark nach kaltem Rauch, den ich nicht ganz los wurde, obwohl ich alle drei Nächte beide Fenster weit offen hatte. Die Putzfrau sagte mir, dass Rauchen im Hotel verboten sei, „aber was soll man machen, die Leute rauchen trotzdem“. Ich wüsste schon, was man dagegen tun könnte: Rauchmelder anschaffen, die gibt es leider in diesem Hotel nicht. Man bot mir wohl ein anderes stinkfeines Zimmer an, aber dessen Fenster zeigten zur lauten Straße, das schreckte mich ab. Das Hotel ist vom Zentrum zu Fuß in 20-30 Minuten zu erreichen, Straßenbahn gibt es, (in 6-10 Minuten vom Hotel erreichbar), die fährt aber zu unregelmäßig, Lohnt sich nicht.
Menginap 3 malam pada Ogo 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Kann ich empfehlen

Im insgesamten ganz ok, schade nur das die Klimaanlage nicht funktionierte.
Menginap 1 malam pada Jun 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 11 malam pada Mei 2019

6/10 Boleh diterima

Samantha, Bahrain

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kemudahan
Room was basic. It was clean but no amenities that you would expect (water, coffee in room). Bed was uncomfortable and pillows were in deseperate need of replacement. Breakfast was supposedly available until 10am, but when we arrived at 9.15am, we were left with only scraps.
Menginap 1 malam pada Apr 2019

8/10 Baik

MIss

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Hotel Perla - Good but not great - yet.

The hotel was modern and the rooms were well appointed, however they would benefit from additional pillows being available, and also tea and coffee facilities being available in the room. The air conditioning units provided some relief from the heat but could do with an overhaul. Being partially disabled it was difficult without rails and handles being available when going up and down steps and also getting in and out of the shower.
Menginap 2 malam pada Apr 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Feb 2019

10/10 Cemerlang

KEUNWOO

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

만족~~~~

불편함 없이 만족스러웠습니다.
Menginap 3 malam pada Jan 2019