Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk ibis Tilburg





Terletak berdekatan Unversiti Tilburg dan Muzium De Pont, ibis Tilburg menyediakan teres, taman dan taman permainan. Nikmatilah hidangan di L'Estaminet, di tapak bistro. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti bilik arked/permainan dan perkhidmatan pencucian kering/dobi.
Ulasan
8.0 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM379
RM426 jumlah
termasuk cukai & fi
28 Sep - 29 Sep
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double) (Sweet)

Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double) (Sweet)
8.6 daripada 10
Cemerlang
(30 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Kipas
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Lihat semua foto untuk Standard Room, 2 Katil Bujang (Single) (Sweet)

Standard Room, 2 Katil Bujang (Single) (Sweet)
7.8 daripada 10
Baik
(13 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Kipas
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Lihat semua foto untuk Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double)
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Kipas
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Dokter Hub Van Doorneweg 105, Tilburg, 5026 RB
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 19.50 untuk dewasa dan EUR 9.25 untuk kanak-kanak
- Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 7.50 semalam
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 15.00 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Foto dalam huraian ini menggambarkan piawaian jenama dan disediakan untuk tujuan ilustrasi sahaja
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)
Penarafan kebangsaan
Hotelstars Union memberikan penarafan bintang rasmi untuk hotel di Belanda. Hotel ini diberikan penarafan stars 3.
Hartanah juga dikenali sebagai
ibis Hotel Tilburg
ibis Tilburg
ibis Tilburg Hotel
ibis Tilburg Hotel
ibis Tilburg Tilburg
ibis Tilburg Hotel Tilburg
Soalan lazim
ibis Tilburg Ulasan
Ulasan
8.0
Sangat Baik
8.2/10
Kebersihan
8.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.8/10
Kemudahan
7.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.2/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama kumpulan
31 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Janna
Mengembara bersama keluarga
17 Ogo 2025
Janna
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Rebecca
Mengembara bersama pasangan
13 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Rebecca
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
8/10 Baik
Stephan
11 Ogo 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Stephan
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
8/10 Baik
Eric
Mengembara bersama pasangan
10 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Eric
Menginap 4 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Ronny Javier
Mengembara bersama pasangan
31 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ronny Javier
Menginap 9 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Isa
Mengembara bersama keluarga
29 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Isa
Menginap 1 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Cornelis, Waddinxveen
Mengembara bersama pasangan
26 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Cornelis
Menginap 1 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Ronald
Mengembara bersama pasangan
26 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ronald
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Mario, Deventer
Mengembara bersama pasangan
21 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Mario
Menginap 1 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Ronald
20 Jul 2025
Ronald
Menginap 1 malam pada Jul 2025
6/10 Boleh diterima
Stefan
Pengembara perniagaan
9 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Stefan
Menginap 1 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Michal, Bristol
30 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Michal
Menginap 2 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Giuseppe
21 Jun 2025
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Giuseppe
Menginap 2 malam pada Jun 2025
6/10 Boleh diterima
geertje
Mengembara bersama pasangan
13 Jun 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
geertje
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Birgit
11 Jun 2025
Birgit
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Ariana
Mengembara bersama keluarga
4 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ariana
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Paul
Pengembara perniagaan
10 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Paul
Menginap 1 malam pada Mei 2025
6/10 Boleh diterima
Elizabeth
Mengembara bersama keluarga
8 Mei 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
Elizabeth
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
jane
Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama keluarga
30 Apr 2025
jane
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
George
21 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
George
Menginap 2 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Aydin
17 Apr 2025
Aydin
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Philippe
Pengembara perniagaan
11 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Philippe
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Hong
6 Apr 2025
Hong
Menginap 3 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Willem
23 Mac 2025
Willem
Menginap 1 malam pada Mac 2025