Quality Inn Viha

Hartanah 3.5 bintang
Hotel di Kumbakonam terdapat 4 restoran dan sarapan percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Quality Inn Viha

Suite, 1 Katil Kelamin (Double), Smoking | Peralatan tempat tidur hipoalergenik, bar mini, peti besi dalam bilik
Peralatan tempat tidur hipoalergenik, bar mini, peti besi dalam bilik
Bahagian dalam
Suite, 1 Katil Kelamin (Double), Smoking | Ruang tamu | 32 inci televisyen LED dengan satelit, TV, pemain DVD
Bahagian dalam

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Bar
  • Spa
  • Termasuk sarapan
  • Gim
  • Perkhidmatan bilik
  • Termasuk parkir

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Standard Double Room, 1 Katil Kelamin (Double), Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Suite, 1 Katil Kelamin (Double), Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Room, 1 Katil Bujang (Single), Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Bujang (Single)

Standard Double Room, 1 Katil Kelamin (Double), Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Room, 1 Katil Bujang (Single), Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
New Railway Road, Kumbakonam, Tamil Nadu, 612001

Tempat berdekatan

  • Chakrapani Temple - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Kasi Viswanathar Temple - 18 min berjalan kaki - 1.5 km
  • Kuil Sarangapani - 3 min memandu - 2.9 km
  • Adi Kumbeswarar Temple - 3 min memandu - 3.6 km
  • Srinivasa Ramanujan House - 4 min memandu - 3.3 km

Bergerak

  • Stesen Kumbakonam - 9 minit berjalan kaki
  • Tiruchirappalli (TRZ-Lapangan Terbang Antarabangsa Tiruchirappalli) - 140 minit memandu

Restoran

  • ‪Sri Balaji Bhavan - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪Anaz Restaurant - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Murari Sweets and Snacks - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪The Best - Tea Shop - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Chick Punch - ‬11 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Quality Inn Viha

Hotel di pusat bandar raya
Sarapan penuh percuma, teres atas bumbung dan kedai kopi/kafe merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Quality Inn Viha. Manjakan diri anda dengan urut atau perkhidmatan spa lain. Di 4 restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam, Makanan ringan dan masakan India. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma di kawasan awam dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti salun rambut dan perkhidmatan pencucian kering/dobi.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar, daftar keluar ekspres dan daftar masuk ekspres
  • Perkhidmatan dobi, sajian kopi/teh di ruang bersama dan porter/tukang angkut
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Quality Inn Viha memiliki keselesaan seperti penyaman udara dan jubah mandi, serta kemudahan seperti makanan lewat malam dan Internet percuma.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik dan katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 32-inci TV LED dengan saluran TV premium dan pemain DVD
  • Cerek elektrik, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Internet berwayar percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj) sehingga 200 km
  • Pengangkutan pengambilan di stesen kereta api (surcaj)
  • Pengangkutan ulang-alik pantai (surcaj)
  • Pengangkutan ulang-alik pusat beli-belah (surcaj)
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan penuh percuma
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 4 restoran
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • Cloves
  • Kafe Bar
  • Tavern
  • Thanmayi

Aktiviti menarik

  • Gimnasium
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Pemain DVD

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 3 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Pusat persidangan (ruang seluas 221 meter persegi)

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Teres atas bumbung

Spa

  • Perkhidmatan spa
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • 4 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Pemain DVD
  • TV LED 32-inci dengan saluran kabel/satelit premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik lewat malam

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 12:00 tengah hari
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang dan stesen kereta api (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 72 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak sehingga umur 18 tahun boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR900 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran katil lipat simpan: INR 900 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Choice)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Quality Inn Viha
Quality Inn Viha Kumbakonam
Quality Viha
Quality Viha Kumbakonam
Quality Inn Viha Hotel
Quality Inn Viha Kumbakonam
Quality Inn Viha Hotel Kumbakonam

Soalan lazim

Adakah Quality Inn Viha mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Quality Inn Viha?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Quality Inn Viha?

Daftar masuk bermula jam 12:00 tengah hari.

Apakah masa daftar keluar di Quality Inn Viha?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Quality Inn Viha memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang.

Di manakah terletaknya Quality Inn Viha?

Terletak di tengah-tengah Kumbakonam, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Chakrapani Temple dan Kasi Viswanathar Temple. Kuil Sarangapani dan Ramaswamy Temple juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stesen Kumbakonam sejauh 9 minit berjalan kaki.

Quality Inn Viha Ulasan

Ulasan

8.8

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 15 daripada 29 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 12 daripada 29 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 1 daripada 29 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 29 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 29 ulasan

8.8/10

Kebersihan

8.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

6/10 Boleh diterima

PETER

Menginap 1 malam pada Okt 2018

10/10 Cemerlang

Manju

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good hotel

Overall, hotel amenities, service and location was good. Only one downfall, restaurant manager/supervisor who was in charge on 9Sep night (cant recall his name) passed an offensive and unacceptable remark on my way of eating thosai without realising that i’m a tamilian. I think he should just mind his own business and refrain from passing remark while customer having their meals.
Menginap 3 malam pada Sep 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mei 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

great stay

Excellent accomodations, clean rooms. Great food at the restaurant (especially the included breakfast).

8/10 Baik

Kamalanathan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Feb 2018

8/10 Baik

Maxime

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2018

10/10 Cemerlang

Siva, Bangalore

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Very spacious suite

Very courteous staff. Centrally located. Nice food. Comfortable beds for drivers. Restaurant staff very keen to give a good service ( especially Ms.Pushpakala
Menginap 2 malam pada Jan 2018

10/10 Cemerlang

Krishnamurthy

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Overall very satisfactory.a good bet all the way.
Menginap 1 malam pada Dis 2017

10/10 Cemerlang

Jayant Kumar

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Service with a smile

We had a very pleasant stay at this hotel. The reason we visited Kumbhakonam was to visit a series of temples and the driver of the car rented by us from the hotel made it real efficient. We could make it to all the temples we had planned to cover within one day, something that we had not anticipated. The hotel has a nice gym. It could do better with the breakfast offered in the only restaurant in the hotel.
Menginap 2 malam pada Dis 2017

10/10 Cemerlang

Sankar, Dubai

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great hotel - Super comfortable - Accessible

Lovely hotel in the middle of the city, but not in the crowded areas. Very good rooms we stayed in -- all comforts of a luxury hotel in a small temple town. Clean & elegant. Very friendly staff - right from check-in time. A tad pricey, i might add. Restaurant was quite crowded -- possibly due to the season time -- and hence the staff weren't quite able to manage all that well. Too many outside guests in the restaurant .If you are a strict vegetarian, you may not enjoy the non-veg flavours wafting in the Restt all the time.....
Menginap 1 malam pada Dis 2017

10/10 Cemerlang

Jay, Tampa, Florida

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

an excellent hotel in a perfect location

Very positive overall nothing to add very helpful staff and fantastic south indian cuisine.
Menginap 1 malam pada Nov 2017

8/10 Baik

Ramesh

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good value for money.

It was a good stay and good value for money.centrally located and neatly kept property.
Menginap 1 malam pada Okt 2017

10/10 Cemerlang

Muralidharan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Viha Stay

Ours was a 2:00 am to 10:30 pm stay. Staff at Front Desk checked our two family groups rapidly and quite efficiently at the odd hour; further House Keeping and other support services throughout VIHA was simply Excellent.
Menginap 1 malam pada Jul 2017

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Horrible for a 4 star hotel

Toilets are so dirty that I can smell urine. Restaurants had flies and mosquitoes flying around. Restaurant glasses smells. There is nobody at the travel desk
Menginap 2 malam pada Jul 2017

8/10 Baik

Rajeswari

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Convenient hotel

Definitely good breakfast and convenient to visit temples from the hotel.

8/10 Baik

Christina

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Convenient and Clean Hotel

We enjoyed our stay very much. The staff were all very friendly. The beds were comfortable which was a pleasant surprise as some beds in India are very hard. The room was cleaned very well and neatly arranged. It was a very short walk to the bus stand and we were able to visit temples and artsisan workshops in nearby towns very easily.

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

10/10 Cemerlang

Michael

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great hotel.

Thanks for a great stay. Wery nice smiling hotel staff, and that note easy to find in Indias hotels. Great food, and no problems for a gay people :-) Michael and Heine from Denmark.

8/10 Baik

francis, france

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

une nuit d’etape

Hotel correct pour une nuit. Restauration très moyenne.

8/10 Baik

indumati, Mumbai

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

The best way n town!

I want to suggest one important point of drinking water. A person needs 2 to 3 liters of water. We had to threaten for more. Our double room was provided one complimentary bottle!! For two?? This is a very basic requirement. Regarding ether earlier query obliviously there is nothing of interest around your property. So it's futile question!!

10/10 Cemerlang

Elisabeth, London

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Lovely staff and excellent chef.

Very comfortable hotel and excellent food. Ask the chef to create his dishes for you and you will have a Michelin Star meal. Charming town. Would very much recommend this to other tourists

8/10 Baik

Paolo, Trieste

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

ottimo rapporto qualità prezzo

Permanenza di 2 notti in stanza doppia, con utilizzo positivo di wireless nella hall e di connessione via cavo in stanza, 2 colazioni, 1 pranzo e 2 cene nei due ristoranti aperti nello stesso stabile dell'hotel, e del negozio di souvenirs nella hall

10/10 Cemerlang

Mike Markowitz, Chicago

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

convenient stop between Thanjavur and Chidambaram

checkin and checkout were very efficient; management was very accommodating about parking (at least after the first night when we left the car in front -- as instructed -- and were greeted the next day by a slashed tire); we had an a la carte dinner at thanmayi (first floor) and it lived up to it's top rating on TripAdvisor; buffet breakfast was also above average; staff was exceptionally helpful (which made it relatively easy to get over the noticeable language barrier); overall, this hotel is quite a bargain

10/10 Cemerlang

Palani, Chennai

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Overall

A nice & good hotel indeed. The only hotel to my experience extending food to the drivers. In my opinion the charges are high

8/10 Baik

Rosario, Madrid

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Un hotel funcional

El hotel es funcional y práctico, y la relación calidad/precio, buena. Es limpio, cómodo y bien situado. Hay que destacar la amabilidad de la plantilla y su buena disposición para ayudar en cualquier requerimiento.