Baymont by Wyndham Texarkana

Hartanah 2.5 bintang
Hotel di pinggir bandar yang terdapat sarapan percuma dan pusat kecergasan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Baymont by Wyndham Texarkana

Depan hartanah
Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking | Peralatan tempat tidur premium, meja, seterika/papan seterika
Termasuk sarapan Eropah setiap hari
Lobi
Kolam renang terbuka bermusim, kerusi lepak pantai
Manfaatkan sarapan Eropah percuma, taman dan kemudahan dobi di Baymont by Wyndham Texarkana. Sebagai tambahan kepada gimnasium 24 jam dan pusat perniagaan 24 jam, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.

Ulasan

7.0 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Gim
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Termasuk sarapan
  • Dobi
  • Pengemasan
Harga semasa ialah RM224
RM259 jumlah
termasuk cukai & fi
5 Okt - 6 Okt

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Suite, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 2 Katil Kelamin (Double), Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
  • Boleh menampung 5
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Room, 1 Katil Kelamin (Double), Accessible, Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Suite, 1 Katil Raja (King), Non Smoking (One-Bedroom Suite)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 1 Katil Raja (King), Accessible, Non Smoking

7.6 daripada 10
Baik
(8 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

7.4 daripada 10
Baik
(47 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
5102 N State Line Ave, Texarkana, AR, 71854

Tempat berdekatan

  • Taman Air Holiday Springs - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Pusat Konvensyen Arkansas - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Taman Tasik Spring - 16 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Pusat Konvensyen Texarkana - 3 min memandu - 4.7 km
  • Tapak Pesta Texarkana - 4 min memandu - 4.4 km

Bergerak

  • Stesen Texarkana - 11 minit memandu
  • Texarkana, AR (TXK-Texarkana Regional) - 7 minit memandu

Restoran

  • ‪SONIC Drive In - ‬3 min memandu
  • ‪Whataburger - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪Slim Chickens - ‬2 min memandu
  • ‪Jack In The Box - ‬18 min berjalan kaki
  • ‪Taco Bell - ‬10 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Baymont by Wyndham Texarkana

Hotel di kawasan perniagaan
Pertimbangkan penginapan di Baymont by Wyndham Texarkana dan manfaatkan sarapan Eropah percuma, taman dan kemudahan dobi. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan gimnasium 24 jam dan pusat perniagaan 24 jam.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka bermusim bersama dengan kerusi lepak pantai
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Daftar keluar ekspres, TV di lobi dan tempat simpanan bagasi
  • Sajian kopi/teh di ruang bersama, mesin layan diri dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 99 bilik memiliki keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan penyaman udara, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma. Ulasan tetamu memberikan markah yang bagus untuk kebersihan bilik di hartanah.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Kitar semula dan mentol lampu LED
  • Berbilang bilik mandi dengan gabungan pancuran/tab mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran TV premium
  • Peti sejuk, ketuhar gelombang mikro dan kot/katil bayi percuma

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan Eropah percuma tersedia 6:00 hingga 9:00 pada hari bekerja dan 7:00 hingga 10:00 pada hujung minggu
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Aktiviti menarik

  • Gimnasium 24 jam
  • Kolam renang terbuka bermusim
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Katil bayi di dalam bilik
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro dalam bilik
  • Kolam renang terbuka bermusim
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Taman

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • 4 tingkat
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Seni bina tradisional

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Konsol permainan video
  • TV skrin rata dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Cerek elektrik
  • Ketuhar gelombang mikro
  • Pembancuh kopi/teh
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kitar semula
  • Meja
  • Panggilan tempatan percuma
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Seterika/papan seterika
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak USD 15 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
2 ekor (sehingga 23 kg setiap haiwan peliharaan)
Bilik tertentu sahaja; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak sehingga umur 18 tahun boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak USD10 semalam
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: USD 100.00 sepenginapan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: USD 15 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Bayaran katil lipat simpan: USD 10 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Count on Us (Wyndham)
langkah-langkah keselamatan perlu dipakai di hartanah untuk tetamu tanpa vaksinasi COVID-19.

Perkara yang kami harus menyebut

Kolam bermusim akan dibuka dari Mei hingga September
Akses kolam renang tersedia dari 10:00 hingga 22:00
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Kanak-kanak di bawah umur 12 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam kolam renang tanpa pengawasan orang dewasa

Hartanah juga dikenali sebagai

Quinta Inn Texarkana
Quinta Texarkana
Baymont Inn Texarkana Hotel
Baymont Inn Texarkana
Baymont Wyndham Texarkana Hotel
Baymont Wyndham Texarkana
Baymont Inn Suites Texarkana
Baymont by Wyndham Texarkana Hotel
Baymont by Wyndham Texarkana Texarkana
Baymont by Wyndham Texarkana Hotel Texarkana

Soalan lazim

Adakah Baymont by Wyndham Texarkana mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka bermusim. Akses kolam dari 10:00–22:00.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Baymont by Wyndham Texarkana?

Setakat 4 Sep 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Baymont by Wyndham Texarkana pada 5 Okt 2025 bermula serendah RM 224.38, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Baymont by Wyndham Texarkana mesra haiwan kesayangan?

Ya, hotel ini membenarkan haiwan kesayangan (had 2 ekor) dengan berat maksimum sehingga 23 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak USD15 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Baymont by Wyndham Texarkana?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Baymont by Wyndham Texarkana?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Baymont by Wyndham Texarkana?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Baymont by Wyndham Texarkana?

Terletak di kawasan perniagaan, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Pusat Konvensyen Arkansas, Taman Tasik Spring dan Taman Air Holiday Springs. CHRISTUS St. Michael Health System dan Pusat Konvensyen Texarkana juga dalam jarak 3 bt (5 km).

Baymont by Wyndham Texarkana Ulasan

Ulasan

7.0

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 303 daripada 1010 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 245 daripada 1010 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 196 daripada 1010 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 134 daripada 1010 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 132 daripada 1010 ulasan

7.0/10

Kebersihan

7.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.6/10

Kemudahan

6.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.6/10

Mesra alam

Ulasan

4/10 Lemah

Tisha

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff person at time of check in was incredibly rude. I was needing more understanding of the $100 deposit she was requesting from me, but instead of being polite and obliging, her tone went to defensive and demanding. It caught me off guard so I attempted to cancel the reservation before leaving the lobby and she got loud and asked in a very direct manner if i was going to go ahead and cancel. If it werent because we drove so far and was tired, i would've canceled. That being said, we were scared to use ANYTHING while in our room. At the front desk, it felt like going to visit someone in a detention center. Plexi glass in front of desk, FYI signs posted all over the plexi glass, the way I was spoken to... the major FYI sign was the sign for any damages cost. An entire list of any and all things in the room, including a washcloth damage fee of $10. It was insane. So we slept and left. Breakfast was a joke. We were in there at 5:55am. Breakfast starts at 6am. 2 hard-boiled eggs. 2 biscuits. 2 different dry cereals. 4 yogurts. Coffee and a pitcher of milk. They ONLY thing they had going for them was the waffle machine. Check out was smoother, but all and all, i will never stay there again. Did not feel welcome at all. My family spoke to 2 other families that morning and they also felt the same.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Margretta

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
More landscaping is needed the weeds need to be gone overall there are small things that need done clean outside the room doors new carpet in entire hotel replace knobs on closet doors and fix hanging curtains that microwave in 209 need replacing loud noise and no rotation defrost refridgerator and clean now I will use it again the price was right just do some updates on those things I mentioned check the walls now that elevator was smelling so good but the floor and walls need deep cleaning
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Debra

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
A/C in room smelled stale/ musty.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Shakavea

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The pool wasn’t open because they didn’t want to clean it ! There’s only 7 channels to watch on the television. Breakfast was NOT all of that. Waffles, cold boiled eggs and cereal ! The bed gave me a backache when I woke up. Worst experience ever and wish I could get a refund !
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Samantha

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Run-down, smelly, neglectful, unpleasant, and misleading—those are just a few words that describe our experience at this hotel. My family and I didn’t choose this place because we couldn’t afford a nicer hotel—we genuinely wanted to support a local business that seemed to be struggling. Unfortunately, we now understand why it’s not getting business. The property is in poor condition, with noticeable neglect in both cleanliness and maintenance. The atmosphere was far from welcoming, and the entire place had an unpleasant odor that hit us as soon as we walked in. To make matters worse, the customer service was terrible. The staff seemed disinterested, unhelpful, and unprofessional. Their pool hours were absolutely ridiculous — only a 2.5-hour swim time from 6:00 pm to 8:30 pm. It’s disappointing to write a review like this, but I hope it helps others make a more informed decision. This hotel has a lot of work to do if it wants to regain the trust of its community—or any future guests.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Logan

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It is a good spot to stop for one night. The staff are wonderful people.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Peter

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
I liked the very friendly staff who helped my son and me to get to a great restaurant late in the evening. If you read this, thank you!
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

William

Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Unkept grounds. Wood and debris laying around. Elevator out of order. Noisy neighbors above my room until 3:30 am. Ran out of breakfast items. Milk, eggs. Service without a smile. All pretty terrible.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Robert W

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Bed bugs resulted in multiple painful bites during the night. Staff ambivalent to problem. I am filing a complaint with Wyndham corporate office. Elevator out of order, pool closed, no hot breakfast items, Wifi in rooms extremely weak. Watch out for eight inch deep pothole on entrance driveway. All of this is true!
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Nicole

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Honestly for the price this hotel is fine. Some issues are the phone number they have listed is not accurate due to that it was difficult to contact the property prior to arrival for questions/concerns. Fortunately, when we arrived the lady at the front desk was very kind and everything went smoothly.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Hugh

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan
Let’s just say I will not stay here again.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Ronald

Sukakan: Kebersihan, kemudahan
All Good
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Lucina

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Chuck

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
dirty and run down
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Xaivier

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
My experience with this hotel was absolutely terrible. The staff were very rude and inconsiderate. The rooms were not clean. One room had a mildew smell, but because I was third-party, they wouldn’t do anything. They didn’t even clean the rooms while we were gone only replace towels the complementary breakfast was lackluster only featuring breaded items no meats, eggs, or anything like that Very poor cleanliness the bathrooms had mold there was dirt collected in corners. The doors to the room were filthy and overall would not recommend location looks terrible. They don’t even pick up trash around the hotel nor do they clean out the trashcan in the front of the building the gym equipment doesn’t work And they are the cheapest in the area, but I wouldn’t even waste your time.
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Terry

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Friendly staff clean room and nice breakfast
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Shivonne, Godley

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Not well maintained. Old and rundown but no issues spending one night.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Robert

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Got in at 11pm and there were people out in the parking lot drinking and hanging out. The lady at the desk brought up the police needing our license plate number Incase the police would need it which was weird. The hotel was pretty run down and not very clean.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Claudia

It didn't exist!
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

connie

Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

theresa, Waupaca

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
The pool was closed
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Randall

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pool is listed 10 to 10 actual only allowed 1/2 hr between 6 and 8 with a limit of 8 in pool, must sign up. Only 1 chair unbroken. Booked FOR the pool. If you want a pool book somewhere else!
Menginap 1 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Donnie

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The room was nasty, objects on the wall looks like blood, the had a bad odor
Blood on wall
Dirt
Wall marks
Towels dirty
Menginap 1 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Yudith

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Noise
Menginap 1 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Raelynn

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Elevator and hall smell like pee and rooms were just dirty
Menginap 11 malam pada Jul 2025