Hotel Del Pasaje
Hotel di Termas del Dayman terdapat spa perkhidmatan penuh dan pusat kecergasan 24 jam
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Del Pasaje





Ulasan
8.2 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Apartment, 1 Bedroom, Kitchenette

Apartment, 1 Bedroom, Kitchenette
Sorotan
Balkoni atau Laman Dalam
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Dapur kecil
Peti sejuk
TV skrin rata
Katil lipat simpan/tambahan
Peralatan tempat tidur premium
Lihat semua foto untuk Bungalow, Kitchenette

Bungalow, Kitchenette
Sorotan
Halaman
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihias secara berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Dapur kecil
Peti sejuk
TV skrin rata
Lihat semua foto untuk Double Room

Double Room
Sorotan
Balkoni atau Laman Dalam
Dihias secara berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Katil lipat simpan/tambahan
Peralatan tempat tidur premium
Lihat semua foto untuk Triple Room

Triple Room
Sorotan
Balkoni atau Laman Dalam
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihias secara berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Katil lipat simpan/tambahan
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Ruta 3 km 476.5, pasaje comercial s/n, Termas del Dayman, Salto, 50000
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Hotel Village Termas del Dayman
Hotel Village Termas del Dayman
- Termasuk sarapan
- Mesra haiwan kesayangan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
8.4 daripada 10, Sangat Baik, 51 ulasan
Harga ialah RM202
RM202 jumlah
15 Jul - 16 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Anda mungkin diminta untuk membayar caj yang berikut di hartanah mulai 15 November hingga hari selepas Easter: Cukai nilai tambah Uruguay (10%). Pengembara bukan pemastautin yang menunjukkan pasport dan visa pelancong yang sah mungkin dikecualikan daripada cukai nilai tambah (10%).
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira USD 7 untuk dewasa dan USD 7 untuk kanak-kanak
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Pasaje Termas del Dayman
Pasaje Termas del Dayman
Hotel Del Pasaje Hotel
Hotel Del Pasaje Termas del Dayman
Hotel Del Pasaje Hotel Termas del Dayman
Soalan lazim
Hotel Del Pasaje Ulasan
Ulasan
8.2
Sangat Baik
8.4/10
Kebersihan
8.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
4.0/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama keluarga
3 Nov 2021
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan
Menginap 2 malam pada Okt 2021
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
4 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hermoso entorno.
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jul 2019
10/10 Cemerlang
Ana Gabriela
7 Apr 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ana Gabriela
10/10 Cemerlang
Juan
31 Jan 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Juan
Menginap 1 malam pada Jan 2018
10/10 Cemerlang
Rosa
10 Ogo 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Rosa
Menginap 1 malam pada Jul 2017
10/10 Cemerlang
julia
17 Apr 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
julia
10/10 Cemerlang
Pablo
20 Mac 2017
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Limpio . comodo , tranquilo
Pablo
6/10 Boleh diterima
Gaston
1 Mac 2017
Gaston
8/10 Baik
fidelina
20 Feb 2017
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
limpio y muy atentos
fidelina
6/10 Boleh diterima
Marcela
6 Feb 2017
Sukakan: Keselesaan bilik
Departamentos amplios y comodos
Marcela
8/10 Baik
FABIANO
12 Jan 2017
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan
FABIANO
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
3 Jan 2017
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
23 Nov 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Andrea Paola
26 Sep 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Lindo hotel!
Andrea Paola
6/10 Boleh diterima
Ronildo Rodrigues
20 Sep 2016
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Chuveiro ruim, café da manhã não incluso.
Ronildo Rodrigues
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
15 Ogo 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Susana, Paysandu
5 Jul 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
termas del Dayman a un paso
Susana
6/10 Boleh diterima
Brabel, USA
10 Jun 2016
Tidak sukakan: Kebersihan
Hotel near Salto, Urugauy
Brabel
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
2 Jun 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Perfect Getaway
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Nadia, Passo Fundo
11 Apr 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Dentro da expectativa.
Nadia
8/10 Baik
Raul
25 Feb 2016
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Raul
8/10 Baik
eduardo juan
15 Feb 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
eduardo juan
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
14 Okt 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
María
1 Okt 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
María
8/10 Baik
Guillermo, Tacuarembó
5 Ogo 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik