Nanki-Shirahama Marriott Hotel

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mewah yang terdapat pusat kecergasan 24 jam dan sauna

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Nanki-Shirahama Marriott Hotel

Mata air panas
Pemandangan dari hartanah
Bahagian luar
Spa
Peti besi dalam bilik, meja, seterika/papan seterika, Wi-fi percuma

Ulasan

9.0 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Bar
  • Sarapan tersedia
  • Pengemasan
  • Gim
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
Harga semasa ialah RM436
RM551 jumlah
5 Nov - 6 Nov

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 8 daripada 8 bilik

Deluxe Room, Non Smoking, Garden View

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV skrin rata
Bidet
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Room, Berbilang Katil, Non Smoking

9.0 daripada 10
Hebat
(6 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV skrin rata
Bidet
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
  • Boleh menampung 5
  • 5 Katil Bujang (Single)

Superior Room, Non Smoking, Garden View

9.8 daripada 10
Luar biasa
(9 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV skrin rata
Bidet
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Room, Non Smoking

9.6 daripada 10
Luar biasa
(8 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV skrin rata
Bidet
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Room, Non Smoking

9.4 daripada 10
Luar biasa
(9 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV skrin rata
Bidet
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 5
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Room, Non Smoking

9.8 daripada 10
Luar biasa
(6 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV skrin rata
Bidet
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
  • Boleh menampung 5
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Junior Suite, 1 Katil Bujang (Single), Non Smoking, Garden View

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV skrin rata
Bidet
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Bujang (Single)

Executive Suite, 1 Bedroom, Non Smoking, Beach View

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV skrin rata
Bidet
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Shirahama, Nanki-Shirahama Marriott Hotel berada berhampiran pantai. Menara Pemerhatian Bawah Laut Shirahama dan Torii Kuil Motojima merupakan tempat menarik tempatan dan aktiviti di kawasan ini dapat dinikmati di Mata Air Panas Shirahama dan Sakino-yu Onsen. Adventure World dan Shirahama Energy Land juga disarankan untuk dikunjungi. Ambil peluang untuk menerokai kawasan untuk mencari aktiviti air seperti bersnorkel.
Peta
2428 Shirahama-cho, Nishimuro-gun, Shirahama, Wakayama, 649-2211

Tempat berdekatan

  • Mata Air Panas Shirahama - 1 min berjalan kaki - 0.0 km
  • Pantai Shirahama - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Shirahama Energy Land - 6 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Senjojiki - 4 min memandu - 2.2 km
  • Adventure World - 7 min memandu - 3.8 km

Bergerak

  • Stesen Shirahama - 11 minit memandu
  • Stesen Asso - 18 minit memandu
  • Shirahama (SHM-Nanki - Shirahama) - 6 minit memandu

Restoran

  • ‪Lounge - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Grill & Dining G - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪長久酒場 - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪磯野水産 白浜本館 - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪白熊 - ‬8 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Nanki-Shirahama Marriott Hotel

Mewah bagi hotel berdekatan Pantai Shirahama
Anda boleh menantikan taman, taman permainan dan pencucian kering/dobi di Nanki-Shirahama Marriott Hotel. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati sauna. Kelas aerobik ditawarkan di gimnasium 24 jam; hartanah ini juga memiliki bar dan restoran. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Kolam renang terbuka bermusim
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), sewa basikal dan mata air panas di tapak hartanah
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, lif dan dewan bankuet
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 182 bilik disertakan dengan keselesaan seperti penyaman udara, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan bidet dan gabungan pancuran/tab mandi
  • Kitar semula, peti sejuk dan cerek elektrik

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:30 hingga 10:00 dengan bayaran: JPY 4,250 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • Gimnasium 24 jam
  • Kelas kecergasan
  • Kolam renang terbuka bermusim
  • Mata air panas
  • Sauna
  • Sewaan basikal
  • Taman permainan

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi
  • Kolam renang terbuka bermusim
  • Peti sejuk dalam bilik
  • Taman permainan

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)

Kawasan luar

  • Kebun sayur
  • Taman

Spa

  • Mata air panas
  • Perkhidmatan spa
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Ambang pintu muat lalu kerusi roda
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Hulu semburan berketinggian boleh laras
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pemegang pintu tuil
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda
  • Valet untuk kenderaan yang dilengkapi dengan kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 11 tingkat
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 1999
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Taman atas bumbung
  • Tiada sudu kopi plastik

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 32-inci

Makanan dan minuman

  • Cerek elektrik
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika
  • Sistem pemanasan
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00
Umur minimum daftar masuk - 16

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: JPY 150.00 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 13 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira JPY 4250 seorang

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Marriott)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Futon Jepun disediakan berdasarkan bilangan orang dewasa dalam tempahan.

Perkara yang kami harus menyebut

Kolam bermusim akan dibuka dari Julai hingga September
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Harap maklum bahawa sesetengah hartanah tidak membenarkan tetamu yang mempunyai tatu menggunakan kemudahan mandi awam di tapak hartanah

Hartanah juga dikenali sebagai

Nanki-Shirahama Marriott
Nanki Shirahama Marriott
Nanki-Shirahama Marriott Hotel Hotel
Nanki-Shirahama Marriott Hotel Shirahama
Nanki-Shirahama Marriott Hotel Hotel Shirahama

Soalan lazim

Adakah Nanki-Shirahama Marriott Hotel mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka bermusim.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Nanki-Shirahama Marriott Hotel?

Setakat 24 Okt 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Nanki-Shirahama Marriott Hotel pada 5 Nov 2025 bermula serendah RM 436.26, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Nanki-Shirahama Marriott Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Nanki-Shirahama Marriott Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Nanki-Shirahama Marriott Hotel?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00.

Apakah masa daftar keluar di Nanki-Shirahama Marriott Hotel?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Nanki-Shirahama Marriott Hotel?

Terletak berhampiran pantai, hotel mewah ini sejauh 5 minit berjalan kaki dari Mata Air Panas Shirahama dan Pantai Shirahama. Shirahama Energy Land dan Menara Pemerhatian Bawah Laut Shirahama juga dalam jarak 1 bt (2 km).

Ulasan

Nanki-Shirahama Marriott Hotel Ulasan

9.0

Hebat

9.4

Kebersihan

8.4

Lokasi

9.0

Kakitangan & perkhidmatan

9.0

Mesra alam

9.2

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 470 daripada 782 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 240 daripada 782 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 57 daripada 782 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 8 daripada 782 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 7 daripada 782 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Jeffrey

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Enjoy the spa with the ocean view!
Menginap 2 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

May

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
整體體驗包括房間,浴場很好
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Lin

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
客房整潔房間好大,職員友善,可惜沒有一泊兩食,其他都好滿意👍
Menginap 3 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Lance

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Gernot

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Very nice room which was spacious and clean. Fast Wifi and nice view from the Onsen from the top floor. Unofortunately the pool is at the backyard side of the hotel with not a nice view and environment and in the front there is a parking lot from the hotel. Swapping those would be much better. The beach is 5 mins away but with pretty much elevation.
Menginap 5 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

tatsuya

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
夏のプールはタオル使い放題で最高です。小さい子用の40cmくらいのプールもあって、プールサイドでアルコールもピザも頼めます。 ホテルから飲食店街までは少し離れていて小さい子供がいたら歩くと遠いです。
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

QI

Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Hiromi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
部屋がきれいでとても過ごしやすかった。
Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Not clean

The hotel has very obviously a cleanliness problem. Public bath, elevators, lobby, everywhere dirty and some dirt, rubbish, towels, etc in the way. Lots of staff nearby, but they do not care. General manager must have issues.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Terry, Glasgow

Menginap 4 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

Jean-Philippe

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kemudahan
Aucunement digne d’un Marriott un 3 étoile bien moyen avec un prix très élevé . Service 0 pour un hôtel du Japon.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Seiji

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Easy to access to beautiful shore
Menginap 3 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Celik, Fürth

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
sehr schlechte Lage zum Strand muss mann jedesmal ein Berg erglimmen, 4 Sterne renommiertes Hotel aber kein smart TV, und egal ob 30 Grad der Pool wird nicht aufgemacht bin sehr enttäuscht von diesem Hotel
Menginap 4 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

??

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
2回目の宿泊でした。今回もとても快適に過ごす事ができて、子どももまた来たい!と言っていました。ビーチからも近いので次は海水浴で利用したいです。
Menginap 1 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Maureen

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Unser Eindruck war, dass das Gebäude und besonders die Zimmer in die Jahre gekommen waren. Die Lobby war schön und gepflegt, aber die Zimmer waren hingegen fast schon zu normal eingerichtet. Das Bad roch dauerhaft nach abgestanden Wasser und der Bereich der Badewanne wirkte nicht gut altmodisch. Auch die Belüftung half nicht bei dem Geruch. Der "Gartenblick" zeigte nur wenig Garten mit der kleinen Kapelle und einem nicht wirklich einladenden Pool. Besonders stach dann der matschige zusätzliche Parkplatz hervor (für unteranderem Bussen) und natürlich die Stadtkullisse. Das Zimmer war leider sehr hellhörig. Es schien eine Verbindungstür zu geben und die Nachbarn waren deutlich zu hören. Ansonsten war das Zimmer sehr groß. Wenig Ablagefläche. Personal war immer zuvorkommend. Sie halfen uns unteranderem beim Gepäck. Was störte war das drängeln auf eine Mitgliedschaft bei Marriott. Irreführend war zum Beispiel die Angabe bei der Bar, dass diese nur für Marriott-Mitglieder nutzbar ist, was auf Nachfrage nicht zu stimmen schien.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

TSUJI

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
スタッフさんたちが皆さんフレンドリーで、ああ、いいところにたびに来たなと思えて、すごく良かったです。 食事も、とても美味しく、スパのマッサーの技術も一流でした。さすが、マリオットだと思いました。また、泊まりたいです。
Menginap 2 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Chee Wee

Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Takashi

Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Yuichi

Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

HOK FAI D

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Naoki

Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

alan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Apr 2025