Hotel Betha Subang
Hotel di Subang terdapat pusat perniagaan 24 jam dan restoran
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Betha Subang





Ulasan
7.6 daripada 10
Baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik
Lihat semua foto untuk Superior Room

Superior Room
Sorotan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
Peti besi
Meja
Pengemasan harian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

jl. Ahmad Yani 38-30, Subang, West Java, 41211
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Hotel Lotus Subang
Hotel Lotus Subang
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
7.4 daripada 10, Baik, 3 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi sarapan: kira-kira IDR 60000 seorang
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: IDR 250000.00 setiap kenderaan (sehala)
- Bayaran katil lipat simpan: IDR 200000.0 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Perkara yang kami harus menyebut
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Dafam Betha Subang
Hotel Dafam Betha
Dafam Betha Subang
Dafam Betha
Hotel Betha
Betha Subang
Hotel Betha Subang Hotel
Hotel Betha Subang Subang
Hotel Betha Subang Hotel Subang
Soalan lazim
Hotel Betha Subang Ulasan
Ulasan
7.6
Baik
7.6/10
Kebersihan
8.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
10 Jan 2016
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
27 Nov 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Dafam Melekat di Hati
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
23 Nov 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Proper for business stay
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Yuli, JKT
15 Sep 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik