Galeri foto untuk Hotel Landhaus an de Dün





Ulasan
9.6 daripada 10
Luar Biasa
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Junior Suite

Junior Suite
Sorotan
Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Katil sofa
Peralatan tempat tidur premium
Lihat semua foto untuk Comfort Double Room

Comfort Double Room
Sorotan
Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
Gabungan pancuran/tab mandi
Lihat semua foto untuk Deluxe Double Room

Deluxe Double Room
Sorotan
Balkoni atau Laman Dalam
Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Katil sofa
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Im Bad 63, St. Peter-Ording, SH, 25826
Tentang hartanah ini
Hotel Landhaus an de Dün
Hartanah serupa

Parkhotel Residenz
Parkhotel Residenz
- Kolam
- Spa
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
9.0 daripada 10, Hebat, 151 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini dilaraskan mengikut musim dan mungkin tidak dikenakan sepanjang tahun. Pengecualian atau pengurangan lain boleh dikenakan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan yang diterima selepas membuat tempahan.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Januari - 7 Januari, EUR 4.00 seorang, semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 18 tahun.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 8 Januari - 31 Mac, EUR 3.00 seorang, semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 18 tahun.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 April - 31 Oktober, EUR 4.00 seorang, semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 18 tahun.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 November - 24 Disember, EUR 3.00 seorang, semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 18 tahun.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 25 Disember - 31 Disember, EUR 4.00 seorang, semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 3.00 sehari
- Bayaran katil bayi: EUR 20 semalam
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 45 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad debit
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Landhaus de Dün
Hotel Landhaus de Dün St. Peter-Ording
Landhaus de Dün
Landhaus de Dün St. Peter-Ording
Hotel Landhaus Dün St. Peter-Ording
Hotel Landhaus Dün
Landhaus Dün St. Peter-Ording
Landhaus Dün
Hotel Landhaus an de Dün Hotel
Hotel Landhaus an de Dün St. Peter-Ording
Hotel Landhaus an de Dün Hotel St. Peter-Ording
Soalan lazim
Hotel Landhaus an de Dün Ulasan
Ulasan
9.6
Luar Biasa
9.6/10
Kebersihan
9.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.0/10
Kemudahan
9.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
9 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
9 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jun 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
10 Mac 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 7 malam pada Mac 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
22 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Mei 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
23 Feb 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hübsches Hotel in Strandnähe
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2018
10/10 Cemerlang
Sebastian
23 Feb 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sebastian
8/10 Baik
Gabriele
11 Okt 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel mit sehr freundlichem Personal und vielen De
Gabriele
Menginap 2 malam pada Okt 2017
8/10 Baik
Robert
23 Mei 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Robert
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
13 Apr 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hervorrangende Hotel bis in Detail bedacht
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Anne und Chris, Hamburg
13 Feb 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tolles Hotel mit top Service!
Anne und Chris
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
15 Okt 2016
die Bewertung lässt deutlich mehr erwarten
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Ulrike, Kaiserslautern
13 Jun 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Empfehlenswertes Hotel
Ulrike
10/10 Cemerlang
Birgit, NRW
13 Jun 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
schöner Urlaub in einem tollen Hotel an der Nordse
Birgit
10/10 Cemerlang
Bruno, Ennetbürgen; Schweiz
10 Jun 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Liebe zum Detail
Bruno
10/10 Cemerlang
Thorsten, Dortmund
27 Mei 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ausgezeichneter Service, ein sehr gutes Frühstück,
Thorsten
10/10 Cemerlang
Urs, Engelberg
20 Mei 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Urs
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
11 Mac 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
kan kun anbefales
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
2 Mac 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ruhig und stilvoll
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Melanie, Kiel
28 Feb 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sehr schönes, familiäres Hotel
Melanie
10/10 Cemerlang
Didi, Hamburg
29 Jul 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Huebsches Hotel in ruhiger Lage.
Didi
10/10 Cemerlang
Jonny, Stockholm
26 Jul 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Härlig semester
Jonny
10/10 Cemerlang
Sabine&Horst, Norderstedt
5 Apr 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tolle Lage, super freundlich!
Sabine&Horst
10/10 Cemerlang
Kaiser
12 Sep 2012
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik