Noru Hotel Malta
Hotel terdapat spa perkhidmatan penuh, dengan jarak berjalan kaki ke Pantai St George
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Noru Hotel Malta





Ulasan
8.2 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM414
RM448 jumlah
termasuk cukai & fi
7 Jul - 8 Jul
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik
Lihat semua foto untuk Deluxe Double or Twin Room, Balcony (Spa Bath in Bathroom)

Deluxe Double or Twin Room, Balcony (Spa Bath in Bathroom)
9.4 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Deluxe Triple Room (Spa Bath in Bathroom)

Deluxe Triple Room (Spa Bath in Bathroom)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Air botol percuma
Lihat semua foto untuk Double or Twin Room

Double or Twin Room
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Air botol percuma
Lihat semua foto untuk Double or Twin Room, Balcony

Double or Twin Room, Balcony
9.6 daripada 10
Luar Biasa
(4 ulasan)
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Executive Suite, Balcony

Executive Suite, Balcony
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Triq Elija Zammit, St. Julian's, STJ3151
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Number 11 St Julian's Malta - Handwritten Collection
Number 11 St Julian's Malta - Handwritten Collection
- Kolam
- Spa
- Wi-fi percuma
- Restoran
8.6 daripada 10, Terbaik, 96 ulasan
Harga ialah RM544
RM587 jumlah
termasuk cukai & fi
8 Jul - 9 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Deposit Kerugian Barang Pecah: EUR 200 sepenginapan
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 0.50 seorang semalam, sehingga 10 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Deposit kerosakan hartanah ini akan dibayar balik melalui kad kredit/debit selepas mendaftar keluar, bergantung pada pemeriksaan bilik.
Deposit yang disenaraikan diperlukan untuk tempahan 4 malam atau lebih.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Kolam bermusim akan dibuka dari 31 Mei hingga 30 September
Kanak-kanak berumur 17 tahun ke bawah tidak dibenarkan di hartanah ini
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Pembinaan sedang dijalankan di bangunan sebelah dan mungkin terdapat gangguan bunyi daripada kerja-kerja pembinaan
Penarafan kebangsaan
Hotelstars Union memberikan penarafan bintang rasmi untuk hotel di Malta. Hotel ini diberikan penarafan stars 4.
Hartanah juga dikenali sebagai
Noru Hotel Malta Hotel
Noru Hotel Malta St. Julian's
Noru Hotel Malta Hotel St. Julian's
Soalan lazim
Noru Hotel Malta Ulasan
Ulasan
8.2
Sangat Baik
8.6/10
Kebersihan
8.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.8/10
Kemudahan
8.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
7.8/10
Mesra alam
Ulasan
Pengembara perniagaan
19 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 11 malam pada Jun 2025
4/10 Lemah
Jeannette Alejandra kabbabe
7 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Jeannette Alejandra kabbabe
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Alicen
Mengembara bersama keluarga
29 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Alicen
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Jacob
Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama kumpulan
19 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jacob
Menginap 4 malam pada Okt 2024
8/10 Baik
Richard
13 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Richard
Menginap 4 malam pada Apr 2025
6/10 Boleh diterima
MARTA
Mengembara bersama pasangan
7 Mei 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
MARTA
Menginap 5 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Santo
11 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Santo
Menginap 1 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Anita Maria
30 Mac 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Anita Maria
Menginap 4 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Christian
6 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Christian
Menginap 4 malam pada Feb 2025
2/10 Teruk
Giorgio
Mengembara bersama pasangan
4 Mac 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Giorgio
Menginap 4 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
Miles
Mengembara bersama keluarga
1 Mac 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Miles
Menginap 8 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
marco
Mengembara bersama pasangan
23 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
marco
Menginap 3 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Dave
28 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Dave
Menginap 4 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
belinda
28 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great hotel needs good staff - they have that.
belinda
Menginap 4 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Janina
27 Jan 2025
Janina
Menginap 7 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Anastasia
Mengembara bersama keluarga
6 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Super!
Anastasia
Menginap 3 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Yemen
6 Jan 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Yemen
Menginap 2 malam pada Jan 2025
6/10 Boleh diterima
Michael
17 Dis 2024
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Ingen vinduer
Michael
Menginap 7 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Pierre
4 Dis 2024
Pierre
Menginap 5 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Mohammed
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
29 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Mohammed
Menginap 3 malam pada Nov 2024
6/10 Boleh diterima
Agata Barbara
25 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Agata Barbara
Menginap 3 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Theo, Marktheidenfeld
Mengembara bersama pasangan
18 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Theo
Menginap 8 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Funmilola
12 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Funmilola
Menginap 3 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Kenneth
11 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The place to be
Kenneth
Menginap 3 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
11 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 7 malam pada Nov 2024