Sandman Signature St. John's Hotel

Hartanah 3.5 bintang
Hotel di St. John's terdapat 2 restoran dan pusat kecergasan

Pilih tarikh untuk melihat harga

VIP Access

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Restoran
  • Termasuk parkir
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Kolam
  • Bar
  • Tab Panas
Harga semasa ialah RM377
RM458 jumlah
termasuk cukai & fi
23 Nov - 24 Nov

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Standard Room, 1 Katil Raja (King)

9.4 daripada 10
Luar biasa
(118 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
  • 33 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Room, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa

9.4 daripada 10
Luar biasa
(53 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Jubah mandi
  • 36 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Standard Suite, 1 Katil Raja (King), Kitchen

9.6 daripada 10
Luar biasa
(23 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur
Peti sejuk
Meja makan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
  • 41 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Suite, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa, Kitchenette

9.2 daripada 10
Hebat
(27 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur kecil
Peti sejuk
Meja makan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
  • 39 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Standard Room, 2 Katil Ratu (Queen)

9.0 daripada 10
Hebat
(77 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
  • 31 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Standard Room

9.0 daripada 10
Hebat
(65 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Katil sofa - kelamin
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 5
  • 2 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Sofa Kelamin
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
227 Kenmount Road, St. John's, NL, A1B 3P9

Tempat berdekatan

  • Avalon Mall (Pusat Beli-belah) - 20 min berjalan kaki - 1.7 km
  • Kenmount Terrace Dog Park - 3 min memandu - 2.2 km
  • Universiti Memorial Taman Botani Newfoundland - 4 min memandu - 3.9 km
  • George Street - 6 min memandu - 5.7 km
  • Pelabuhan St. John's - 8 min memandu - 7.2 km

Bergerak

  • St. John's, NL (YYT-Lapangan Terbang Antarabangsa St. John's) - 11 minit memandu

Restoran

  • ‪Tim Hortons - ‬3 min memandu
  • ‪McDonald's - ‬2 min memandu
  • ‪Wing'n It - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪Starbucks - ‬3 min memandu
  • ‪Tim Hortons - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Sandman Signature St. John's Hotel

Hotel terletak di Kenmount Barat
Pencucian kering/dobi, pendiangan di lobi dan bar merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Sandman Signature St. John's Hotel. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati tab panas. Di dua restoran di tapak, nikmati Sarapan, Sarapan lewat pagi, Makan tengah hari, Makan malam dan menu kanak-kanak. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti gimnasium dan pusat perniagaan 24 jam.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Kolam renang tertutup
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Daftar keluar ekspres, hartanah bebas asap rokok dan mesin layan diri
  • Sajian kopi/teh di ruang bersama, 6 bilik mesyuarat dan lif
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra dan lokasi
Ciri-ciri bilik
Kesemua 200 bilik memiliki keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan ruang kerja komputer riba, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma dan kerusi meja. Ulasan tetamu memberikan rating yang tinggi terhadap kebersihan bilik di hartanah.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • 42-inci TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Almari pakaian, kitar semula dan peti sejuk

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah termasuk pilihan di luar jalan

Makanan dan minuman

  • 1 bar/ruang istirahat
  • 2 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • Denny's
  • Moxies

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang tertutup
  • 1 tab panas
  • Gimnasium

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang tertutup
  • Ketuhar gelombang mikro dalam bilik
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Perkhidmatan perniagaan

  • 6 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • 6 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2018
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pendiangan di lobi

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 42-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Ketuhar gelombang mikro
  • Pembancuh kopi/teh
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Kerusi meja
  • Kitar semula
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Penyesuai elektrik
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Sistem pemanasan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 19

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Kad kredit yang digunakan untuk menempah tempahan perlu ditunjukkan oleh pemegang kad semasa daftar masuk bersama-sama dengan pengenalan foto yang sepadan serta aturan lain perlu diselaraskan dengan hartanah sebelum ketibaan
Untuk tempahan lima malam atau lebih, kad kredit dalam fail akan diberi prakebenaran serta-merta selepas membuat tempahan, yang bayaran untuk penginapan akan dibuat di tapak dan bukannya semasa membuat tempahan.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak CAD 30 setiap penginapan, semalam (maksimum CAD 150 setiap penginapan)
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
2 ekor (sehingga 23 kg setiap haiwan peliharaan)
Bilik tertentu sahaja; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: CAD 50 setiap penginapan, semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: CAD 30 setiap penginapan, semalam (maksimum CAD 150 untuk setiap penginapan
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Sandman Signature St. John's
Sandman Signature St John's
Sandman Signature St. John's Hotel Hotel
Sandman Signature St. John's Hotel St. John's
Sandman Signature St. John's Hotel Hotel St. John's

Soalan lazim

Adakah Sandman Signature St. John's Hotel mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Sandman Signature St. John's Hotel?

Setakat 16 Nov 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Sandman Signature St. John's Hotel pada 23 Nov 2025 bermula serendah RM 377.14, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Sandman Signature St. John's Hotel mesra haiwan kesayangan?

Ya, Sandman Signature St. John's Hotel membenarkan haiwan kesayangan (had 2 ekor) dengan berat maksimum sehingga 23 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak CAD30 setiap penginapan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Sandman Signature St. John's Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Sandman Signature St. John's Hotel?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Sandman Signature St. John's Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya Sandman Signature St. John's Hotel?

Terletak di Kenmount Barat, hotel ini sejauh 1.2 mi (2 km) from Avalon Mall (Pusat Beli-belah) dan 3 bt (5 km) dari Kenmount Terrace Dog Park dan Universiti Memorial Taman Botani Newfoundland. Universiti Memorial Newfoundland dan Pusat Kecergasan Aquarena juga dalam jarak 3 bt (5 km).

Ulasan

Sandman Signature St. John's Hotel Ulasan

8.8

Cemerlang

9.0

Kebersihan

8.8

Kemudahan

9.2

Kakitangan & perkhidmatan

8.8

Mesra alam

9.0

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 1318 daripada 2197 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 579 daripada 2197 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 168 daripada 2197 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 69 daripada 2197 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 63 daripada 2197 ulasan

Ulasan

2/10 Teruk

Dodeman

Chambre veull
Menginap 3 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Abdul fahad

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice experience
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Shane

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Friendly staff , comfortable quiet room, a nice relaxing stay 5🌟
Menginap 1 malam pada Nov 2025

2/10 Teruk

Kayla

Ì
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Myles

Yes
Menginap 2 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Brenda

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Our room was spotless and staff was kind and courteous.
Menginap 3 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Leo

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kemudahan
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Dora

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Everything was great besides for the pull out bed as there was dirty sheets from a gest before ip but staff brought us new bedding and offered us a new room very accommodating!
Menginap 1 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Carole

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good convenient and well-kept hotel. Three small quirks: a) part of the dark curtain fell off the curtain valance which meant there was a stream of light that came into the room all night, b) at 7AM, I tried to call the front desk twice and twice it went unanswered after multiple rings, and c) there were weather and electrical glitches through the evening, and it kept switching off the tv every few mins. Not the hotel's fault, but it was a quirk. Otherwise, I recommend a stay.
Menginap 1 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Josee

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Salle de bain un peu petit pour l’espace de produit
Menginap 4 malam pada Nov 2025

6/10 Boleh diterima

Arleen

Beautiful hotel , bathroom floor in the corners and on the baseboards was filthy caked on dust , seemed the carpets aren’t that clean , I got an email regarding a late check out paid for it on check in but when I went back to my room at 12 key would not work , front desk called me twice and asked me if I was checking out they said check out was at 11 I explained twice about the late check out I was offered and paid for and then I get a knock at my door again asking when I’m leaving told her that was the third time I was asked there must be a lack of communication and this young lady was kind of rude other than that it’s a beautiful hotel
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

ANGELINA

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice clean room with nice size bathroom.
Menginap 5 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Paula

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
the room was spotless. no complaints. will stay here again
Menginap 3 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

suzanna

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Friendly staff and overall good place to stay
Menginap 3 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Carolyn

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
The toom was spotless.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

Jennifer

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan
The room was not as clean as we have had in the past. There was a white stain on the chair, there was stuff that was spilled on the kitchenette area and a side table that were not cleaned up and stuck on. I ended up wiping down all the surfaces, chair and bathtub/sink with disinfectant that I added to my door dash order.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Derrick

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great place !
Menginap 1 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Zoryana

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hot tub was not clean, ⭐️2for that
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Mike

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice clean hotel, comfortable beds
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Debbie

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Friendly staff, very clean, comfortable beds. Definitely worth staying here.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

Lloyd

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kemudahan
No comment
Menginap 3 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Angela

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jack on the front desk was awesome.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Jennifer

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Rooms was clean, front desk people were 5 star workers but around the pool was a little messy and the hot tub was dirty but that never stop me from using the hot tub. When I got out I had to use the shower their by the pool to wash off the suds from the hot tub
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

dianne

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great stay
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Audrey

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Spotless rooms and awesome staff
Menginap 2 malam pada Okt 2025