Hotel Marul
Hotel terdapat sarapan percuma, dengan jarak berjalan kaki ke Pasar Ikan
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Marul





Ulasan
9.2 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Standard room - Attic

Standard room - Attic
8.8 daripada 10
Cemerlang
(3 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Katil busa memori
Linen kapas Mesir
Peralatan tempat tidur premium
Hulu semburan mandi hujan
Lihat semua foto untuk Superior Room

Superior Room
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(2 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Katil busa memori
Linen kapas Mesir
Katil sofa
Peralatan tempat tidur premium
Lihat semua foto untuk Classic Double or Twin Room

Classic Double or Twin Room
9.8 daripada 10
Luar Biasa
(6 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Katil busa memori
Linen kapas Mesir
Katil sofa
Peralatan tempat tidur premium
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Ciril-Metodova 7, Split, 21000
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Boutique Hotel Luxe
Boutique Hotel Luxe
- Tab Panas
- Termasuk sarapan
- Spa
- Wi-fi percuma
9.4 daripada 10, Luar Biasa, 912 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini dilaraskan mengikut musim dan mungkin tidak dikenakan sepanjang tahun. Pengecualian atau pengurangan lain boleh dikenakan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan yang diterima selepas membuat tempahan.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Oktober - 31 Mac, EUR 1.86 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 0.93 semalam untuk tetamu berumur 12-17 tahun. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 12 tahun.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 April - 30 September, EUR 2.50 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 1.25 semalam untuk tetamu berumur 12-17 tahun. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 12 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 38 setiap bilik (sehala)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Marul
Hotel Marul Split
Hotel Marul Hotel
Marul Split
Hotel Marul Split
Hotel Marul Hotel Split
Soalan lazim
Hotel Marul Ulasan
Ulasan
9.2
Hebat
9.4/10
Kebersihan
9.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.8/10
Kemudahan
9.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.8/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama kumpulan
12 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jun 2025
2/10 Teruk
Stephanie, Denver
Mengembara bersama pasangan
12 Jun 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Stephanie
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Kelley
Mengembara bersama kumpulan
24 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan

Kelley
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Ting-Sheng
27 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good service
Ting-Sheng
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Kevin
Mengembara bersama pasangan
11 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Kevin
Menginap 1 malam pada Okt 2024
2/10 Teruk
Irene Katharina
12 Sep 2024
Irene Katharina
Menginap 3 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Edward
Mengembara bersama kumpulan
10 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Weekend in Split
Edward
Menginap 2 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
david, East Otis
Mengembara bersama keluarga
8 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
david
Menginap 2 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
Dawn
5 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Dawn
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
M.Carmen
19 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
M.Carmen
Menginap 3 malam pada Ogo 2024
6/10 Boleh diterima
KSHITIJ
Mengembara bersama pasangan
15 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
KSHITIJ
Menginap 2 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
John
24 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Solo Travel
John
Menginap 2 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Maja
Mengembara bersama keluarga
23 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Maja
Menginap 1 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Maria
19 Jul 2024
Maria
Menginap 3 malam pada Jun 2024
6/10 Boleh diterima
Anne-Mari Holte
Mengembara bersama keluarga
14 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Hyggelig hotell
Anne-Mari Holte
Menginap 3 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
LUIS
14 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
LUIS
Menginap 2 malam pada Jul 2024
8/10 Baik
Giuseppe
Mengembara bersama pasangan
12 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Giuseppe
Menginap 7 malam pada Jul 2024
8/10 Baik
Katja Ehtonen
5 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Katja Ehtonen
Menginap 1 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Hongjun
27 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Hongjun
Menginap 2 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Melloney
Mengembara bersama keluarga
8 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Melloney
Menginap 1 malam pada Jun 2024
2/10 Teruk
eric
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
3 Jun 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
eric
Menginap 2 malam pada Apr 2024
10/10 Cemerlang
Pernille
3 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Virkelig skønt hotel
Pernille
Menginap 1 malam pada Jun 2024
6/10 Boleh diterima
SALLY
19 Mei 2024
SALLY
Menginap 1 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Nathalie
Mengembara bersama keluarga
12 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Nathalie
Menginap 3 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
11 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great stay in Split
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Apr 2024