San Lameer Hotel and Spa
Hotel mesra keluarga yang terdapat spa perkhidmatan penuh dan sarapan percuma
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk San Lameer Hotel and Spa





Ulasan
8.4 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM386
RM448 jumlah
termasuk cukai & fi
19 Jul - 20 Jul
Pilihan bilik
Lihat semua foto untuk Deluxe Room

Deluxe Room
Sorotan
Balkoni atau laman dalam
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Classic Room

Classic Room
Sorotan
Balkoni atau laman dalam
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV
Pengering rambut
Tab mandi dan pancuran berasingan
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Suite

Suite
Sorotan
Balkoni atau laman dalam
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Old Main Road, San Lameer, Lower South Coast, Southbroom, KwaZulu-Natal, 4277
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

San Lameer by Top Destinations
San Lameer by Top Destinations
- Kolam
- Termasuk parkir
- Restoran
- Penyaman udara
8.6 daripada 10, Terbaik, 18 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Tempahan diperlukan untuk waktu ti golf; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Penarafan kebangsaan
Kualiti yang Digredkan oleh Tourism Grading Council of South Africa (TGCSA) – pertubuhan jaminan kualiti rasmi Afrika Selatan.
Hartanah juga dikenali sebagai
Peermont Mondazur Hotel San Lameer
Peermont Mondazur Hotel San Lameer Marina Beach
Peermont Mondazur San Lameer
Peermont Mondazur San Lameer Marina Beach
San Lameer Hotel Marina Beach
San Lameer Hotel
San Lameer Marina Beach
San Lameer Hotel Southbroom
San Lameer Southbroom
San Lameer
Peermont Mondazur Hotel Spa San Lameer
San Lameer Hotel Spa
San Lameer Hotel Spa
San Lameer Hotel and Spa Hotel
San Lameer Hotel and Spa Southbroom
San Lameer Hotel and Spa Hotel Southbroom
Soalan lazim
San Lameer Hotel and Spa Ulasan
Ulasan
8.4
Sangat Baik
8.8/10
Kebersihan
8.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.0/10
Kemudahan
8.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.4/10
Mesra alam
Ulasan
30 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Khaleel
14 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Khaleel
Menginap 1 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Sandra
Mengembara bersama keluarga
23 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sandra
Menginap 2 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
10 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great stay wish it were longer
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jun 2024
8/10 Baik
Yan
2 Mei 2024
Yan
Menginap 1 malam pada Apr 2024
10/10 Cemerlang
Sarika
24 Jan 2024
Sarika
Menginap 1 malam pada Jan 2024
6/10 Boleh diterima
Bradley
1 Jan 2024
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Bradley
Menginap 3 malam pada Dis 2023
8/10 Baik
Mokete
26 Dis 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mokete
Menginap 4 malam pada Dis 2023
8/10 Baik
Feroze
23 Nov 2023
Feroze
Menginap 1 malam pada Nov 2023
10/10 Cemerlang
Tozama
13 Mei 2023
Tozama
Menginap 1 malam pada Mei 2023
8/10 Baik
Philisiwe
2 Jan 2023
Philisiwe
Menginap 2 malam pada Dis 2022
10/10 Cemerlang
Toshisatro
22 Ogo 2022
Toshisatro
Menginap 1 malam pada Ogo 2022
8/10 Baik
Kerry
29 Apr 2022
Kerry
Menginap 1 malam pada Apr 2022
8/10 Baik
Tazlin
19 Feb 2022
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik


Tazlin
Menginap 2 malam pada Feb 2022
8/10 Baik
Kasturi
Mengembara bersama keluarga
29 Jan 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good
Kasturi
Menginap 1 malam pada Jan 2022
8/10 Baik
Diana
24 Jan 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Don’t let first impressions put you off
Diana
Menginap 1 malam pada Jan 2022
8/10 Baik
Selvan
18 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Selvan
Menginap 2 malam pada Okt 2021
8/10 Baik
PUSHPARANI
26 Ogo 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
PUSHPARANI
Menginap 3 malam pada Ogo 2021
10/10 Cemerlang
Rashi
1 Jan 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Rashi
Menginap 1 malam pada Dis 2020
8/10 Baik
Shamin
Mengembara bersama keluarga
7 Dis 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
comfortable weekend break
Shamin
Menginap 1 malam pada Dis 2020
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
28 Okt 2020
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Okt 2020
10/10 Cemerlang
Ashraf
17 Okt 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ashraf
Menginap 1 malam pada Okt 2020
10/10 Cemerlang
Mala
11 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Paradise
Mala
Menginap 2 malam pada Ogo 2020
6/10 Boleh diterima
Yugeshan
29 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Yugeshan
Menginap 3 malam pada Feb 2020
10/10 Cemerlang
Mpho
19 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
BaeCation with the Bimma
Mpho
Menginap 4 malam pada Okt 2019