Le Grand Hôtel

Hotel di Souillac terdapat restoran dan bar/ruang istirahat

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Le Grand Hôtel

Quadruple Room | Pemandangan dari bilik
Bahagian dalam
Teres/patio
Pintu masuk hartanah
Bahagian dalam

Ulasan

8.0 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Pengemasan
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Sarapan tersedia
  • Wi-fi percuma
  • Restoran

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Quadruple Room

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 2 Katil Bujang (Single)

Superior Double Room

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Triple Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(3 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single)

Single Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
  • 1 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang XL (Large Single)

Twin Room

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
  • 1 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Standard Double Room

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
  • 1 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
1 Allée de Verninac, Souillac, Lot, 46200

Tempat berdekatan

  • Perpustakaan Souillac - 1 min berjalan kaki - 0.0 km
  • Abbey Sainte-Marie - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Muzium Automate - 5 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Quercyland - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Grottes de Lacave - 11 min memandu - 12.3 km

Bergerak

  • Stesen Souillac - 19 minit berjalan kaki
  • Brive-la-Gaillarde (BVE-Brive - Vallee de la Dordogne) - 20 minit memandu

Restoran

  • ‪L'aromate - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Grangier - ‬9 min memandu
  • ‪Le Pont de L'Ouysse - ‬10 min memandu
  • ‪Le Beffroi - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Le Trinquet - ‬7 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Le Grand Hôtel

Hotel terletak di Quartier Saint-Martin
Pertimbangkan penginapan di Le Grand Hôtel dan manfaatkan teres, bar dan restoran. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Sarapan penuh (surcaj), perabot luar dan lif
  • Hartanah bebas asap rokok dan dewan bankuet
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu adalah dilengkapkan perabot secara berasingan dan disertakan dengan keselesaan seperti Wi-fi percuma dan dinding kalis bunyi.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan tab mandi atau pancuran dan syampu
  • TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Sistem pemanasan, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan penuh tersedia 8:00 hingga 10:00 dengan bayaran: EUR 10 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)

Kawasan luar

  • Perabot luar
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Sabun
  • Syampu
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Hiasan berasingan
  • Meja
  • Perabot berasingan
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 18:30
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 16:00 - 18:30
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Pengubahsuaian dan penutupan

Hartanah ditutup antara 15 Oktober dan 15 Mac.

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 10.00 setiap haiwan kesayangan, sehari
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dialu-alukan
1 ekor haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan tidak boleh dibiarkan tanpa pengawasan
Sekatan dikenakan; untuk mengetahui dengan lebih lanjut, hubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan
Mangkuk makanan dan air tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Kadar bandar raya/tempatan yang berkuat kuasa sebanyak 7.20 peratus akan dikenakan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan penuh: kira-kira EUR 10 seorang
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 10.00 setiap haiwan kesayangan, sehari
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas

Perkara yang kami harus menyebut

Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

Le Grand Hôtel Hotel
Le Grand Hôtel Souillac
Le Grand Hôtel Hotel Souillac

Soalan lazim

Adakah Le Grand Hôtel mesra haiwan kesayangan?

Ya, hotel ini membenarkan anjing (had 1 ekor). Terdapat fi sebanyak EUR10.00 setiap haiwan kesayangan, sehari. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Le Grand Hôtel?

Hartanah ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Le Grand Hôtel?

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 18:30. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Le Grand Hôtel?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Di manakah terletaknya Le Grand Hôtel?

Terletak di Quartier Saint-Martin, hotel ini sejauh beberapa langkah dari Perpustakaan Souillac, Muzium Automate dan Abbey Sainte-Marie. Quercyland dan Kilang Penyulingan Louis Roque juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki. Stesen Souillac sejauh 19 minit berjalan kaki.

Le Grand Hôtel Ulasan

Ulasan

8.0

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 46 daripada 115 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 39 daripada 115 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 13 daripada 115 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 10 daripada 115 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 7 daripada 115 ulasan

8.0/10

Kebersihan

8.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.6/10

Kemudahan

7.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.0/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Daniel

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
The room was hotter than a sauna and the fan the hotel provided was not only useless but also so noisy i could not sleep. Worst night by far on my euro tour.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Valérie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Très bon accueil téléphonique, nous sommes arrivés tard, il y avait un petit mot très agréable qui accompagnait les clés😊. Attention aux places de parking autour de l'hôtel, elles ont des jours de restrictions avec des horaires.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Jack

The building is nice and well-situated (especially for the price) but the real benefit is the staff, who were very friendly and helpful to Brit with very little French available to him!
Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Ghislaine Mathilde

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
J' adore le Grand Hôtel de Souillac. C'est un endroit exceptionnel. L'équipe y est des plus agréable. La restauration est délicieuse, le service parfait. Merci à toute l' équipe. À bientôt. G Mathilde Donnet.
Menginap 1 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

catherine

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hébergement agréable dans un hôtel bien placé

Bon séjour dans cet hôtel placé en centre ville et confortable
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

thibault

Menginap 1 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

ELISE

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Ogo 2024

6/10 Boleh diterima

Corinne

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

6/10 Boleh diterima

Thanh tam

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Il ne mérite pas une appellation d'hôtel 3 étoiles. Il n'y a pas de climatisation, le lit fait un peu de bruit, la télécommande de la télévision ne marche pas et il n'y a que les chaînes de la TNT. Il est très bien situé dans la ville et on se gare facilement.
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

Matt

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Giuseppina

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Sylvie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

4/10 Lemah

Gineke

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
De ontvangst was door drukte wat minder, maar dat kan. Er bleek een dweilband-wedstrijd te zijn, waar wij niet over ingelicht werden. Tot 2:00 ‘s nachts werd er gespeeld. Voor het ontbijt waren geen glutenvrije mogelijkheden en op het moment dat we ‘s avonds op het terras een ijsje en wat cocktails wilden gebruiken, bleek dat we alleen maar een compleet diner mochten nuttigen. Het voelde allemaal niet gastvrij. In de kamer waren veel spinnenwebben, de wcpot zat los, de douche was niet schoon en de douchekop kon niet vast. Er was een lift naar boven, maar er moest nog een trap worden genomen naar de kamer. Overigens wel leuk dat een hagedisje haar nest heeft op deze trap :) ‘s Morgens was het echter een compleet ander verhaal: ondanks het niet hebben geboekt van een ontbijt, mocht zoonlief iets lekkers uitzoeken en de persoon achter de receptie was wel supergastvrij en vriendelijk.
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Andrew

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Very friendly staff.. great location but no direct parking but close near by. room slightly dated but bright and comfortable. Really good evening restraurant food great. roof top terrace not open..
Menginap 3 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Tahar

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Parfait en tout moints

Menginap 1 malam pada Mei 2024

8/10 Baik

Nathalie

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Le maître d'hôtel très lunatique peut être sympa ou très désagréable le service peut être très long au niveau de la restauration Le petit déjeuner très bien Le bar super Mais pas le service
Menginap 2 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

Gilles

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Superbe sejour

Accueil et gentillesse qui font honneur à la profession Tres bon restaurant Rapport qualité prix de l hotel excellent Merci pour votre gentillesse
Menginap 2 malam pada Mac 2024

10/10 Cemerlang

Celine

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2024

8/10 Baik

Daniel

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2023

8/10 Baik

VERONIQUE

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Séjour le grand hôtel

Menginap 1 malam pada Sep 2023

4/10 Lemah

William

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We arrived to find the door locked and no one on duty. And an announcement that the hotel was closed. Adjacent hotel (the Patio) telephoned the person on duty. He fetched his boss who told us the hotel was open but the kitchen closed but he would arrange breakfast. After one night with no hot water we were ready to leave but we’re told we should run the tap. After 8 minutes it did indeed get hot. The place was like a morgue- no one else staying and we crept in and out of darkened bar and salon. The website is down . Are they in fact trading?
Menginap 2 malam pada Sep 2023

10/10 Cemerlang

Muriel

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Séjour familial très agréable

Le Grand Hôtel acceptant les chiens, nous avons eu la facilité de pouvoir voyager avec notre compagnon à 4 pattes sans problème. Très bon rapport qualité prix. Bar et restaurant disponibles au sein du même établissement.
Menginap 3 malam pada Ogo 2023

10/10 Cemerlang

Roger

Menginap 1 malam pada Ogo 2023

10/10 Cemerlang

Odile

Menginap 1 malam pada Ogo 2023

8/10 Baik

MARIELLE

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Chambre agréable avec une literie confortable et une jolie décoration. Petit bémol la vétusté de la salle de bain qui mériterait un réel rajeunissement. L'accueil est très sympathique tout particulièrement le réceptionniste du matin d'une très grande gentillesse. Très bon petit déjeuné varié. Situation idéale dans coeur du village et grand parking gratuit à proximité.