Hotel Del Fiol

Hartanah 3.5 bintang
Hotel di Tatui terdapat sarapan percuma dan letak kenderaan valet percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

9.2 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Mesra haiwan kesayangan
  • Bar
  • Perkhidmatan bilik
  • Termasuk sarapan
  • Penyaman udara
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
Harga semasa ialah RM223
RM234 jumlah
termasuk cukai & fi
28 Dis - 29 Dis

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 8 daripada 8 bilik

Deluxe Double Room

9.0 daripada 10
Hebat
(9 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
TV Pintar
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Bidet
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Luxury Double Room

8.6 daripada 10
Cemerlang
(7 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
TV Pintar
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Single Room

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
TV Pintar
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Bidet
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Luxury Single Room

10.0 daripada 10
Luar biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
TV Pintar
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Double Room, Accessible

8.0 daripada 10
Sangat baik
(4 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
TV Pintar
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Bidet
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Triple Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
TV Pintar
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Bidet
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single)

Luxury Triple Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(5 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
TV Pintar
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Bidet
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Murphy Bujang

Superior Suite

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
TV Pintar
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
  • 30 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Praça da Matriz 26, Tatui, SP, 18270-290

Tempat berdekatan

  • Dataran Matriz - 1 min berjalan kaki - 0.0 km
  • Teater Procopio Ferreira - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Konservatori Muzik dan Teater Dr. Carlos de Campos de Tatuí - 6 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Persatuan Menara Pengawal Bethel Saksi-Saksi Yehuwa - 21 min memandu - 15.2 km
  • Pusat Beli-belah Esplanada - 56 min memandu - 69.3 km

Bergerak

  • Campinas (VCP-Lapangan Terbang Antarabangsa Viracopos - Campinas) - 88 minit memandu

Restoran

  • ‪Divina Cafeína - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Padaria Quinze - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Maestro Burger & Grill - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Restaurante Doca's - Tatui - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Blend Cow Beer - ‬7 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Del Fiol

Hotel di kawasan beli-belah
Pertimbangkan penginapan di Hotel Del Fiol dan manfaatkan sarapan bufet percuma, majlis makan percuma setiap hari dan teres. Masakan Brazil restoran stik di tapak, Matriz 26, menawarkan sarapan, sarapan lewat pagi, makan tengah hari, makan malam dan pemandangan taman. Sebagai tambahan kepada kedai kopi/kafe dan taman, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Perkhidmatan rencam, surat khabar percuma dan TV di lobi
  • Tempat simpanan bagasi, meja/kaunter hadapan 24 jam dan dewan bankuet
Ciri-ciri bilik
Kesemua 105 bilik yang dilengkapkan perabot secara berasingan menampilkan manfaat seperti peralatan tempat tidur premium dan penyaman udara, di samping kemudahan seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan bidet
  • 24-inci TV Pintar dengan saluran kabel
  • Setiap hari, meja dan telefon

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia 6:00 hingga 10:00 pada hari bekerja dan 6:00 hingga 10:30 pada hujung minggu
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum
  • Majlis makan pengurus setiap hari percuma

Restoran di tapak hartanah

  • Matriz 26

Aktiviti menarik

  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan

Kawasan luar

  • Taman
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Kaunter dan singki berketinggian rendah
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Tempat duduk tandas ditinggikan

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV pintar 24-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Hiasan berasingan
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Perabot berasingan
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 13:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak BRL 40.00 setiap haiwan kesayangan, sehari
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: BRL 40.00 setiap haiwan kesayangan, sehari
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai

Perkara yang kami harus menyebut

Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Fiol Tatui
Hotel Fiol
Fiol Tatui
Hotel Del Fiol Hotel
Hotel Del Fiol Tatui
Hotel Del Fiol Hotel Tatui

Soalan lazim

Adakah Hotel Del Fiol mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak BRL40.00 setiap haiwan kesayangan, sehari. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Hotel Del Fiol?

Setakat 10 Dis 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Hotel Del Fiol pada 28 Dis 2025 bermula serendah RM 222.88, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Hotel Del Fiol?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Del Fiol?

Masa mula daftar masuk: 13:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Del Fiol?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Hotel Del Fiol?

Terletak di tengah-tengah Tatui, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Dataran Matriz, Teater Procopio Ferreira dan Konservatori Muzik dan Teater Dr. Carlos de Campos de Tatuí. Taman Ekologi Perbandaran Maria Tuca dan Persatuan Menara Pengawal Bethel Saksi-Saksi Yehuwa juga dalam jarak 12 bt (20 km).

Ulasan

Hotel Del Fiol Ulasan

9.2

Hebat

9.2

Kebersihan

9.4

Lokasi

9.4

Kakitangan & perkhidmatan

8.8

Mesra alam

8.8

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 258 daripada 388 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 88 daripada 388 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 32 daripada 388 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 5 daripada 388 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 5 daripada 388 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

cassio

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
lotated rith at center city. Staff very friendly. Breakfas good. Good internaet conection
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Luiz Felipe

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Mayara

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Giovanna

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Atendimento

Ja fiquei varias vezes no hotel, sempre tive uma otima experiência, mas dessa vez o atendimento dos funcionários foi difícil foram sem educação e paciência.
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Tadeu

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Ricardo

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

MARINEUZA S

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excelente hotel. Limpo e silencioso. Café da manhã bem completo. Localização espetacular.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Rogerio

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Excelente atendimento

Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Alex

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel razoável. Já estive antes e notei uma certa queda na qualidade.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

RONY EDUARDO

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bem localizado, confortável
Menginap 2 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Raimundo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Muito boa
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Valeria

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

MARCIA DA SILVA

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Antoine Abi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

mauricio

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Giselle

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Hotel bom precisando de alguns ajustes importantes

Hotel simples, mas acolhedor e com um bom café da manhã. O que tenho a reclamar: As toalhas de banho encardidas, em péssimas condições, super desgastadas (poídas), só servem para pano de chão. Os travesseiros muito baixos e moles e Os copos de suco mal lavados, no café da manhã. Gosto do hotel, já é a terceira vez que me hospedo, apenas necessita rever esses pontos de higiene e conforto que são primordiais para os hóspedes.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Andre

Sukakan: Kebersihan
Menginap 1 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Carlos

Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Jose B

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Elaine Fatima

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Bom
Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Gilberto Tetsuo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Muito boa acomodação.

Estadia de fim de semana. Localização muito boa de frente para a praça com comércio ao redor. Estacionamento ao lado do hotel, partilhado durante a semana com o Banco Itaú. A acomodação que utilizamos, super luxo, tinha o espaço bem justo, confortável, mas justo. Colchão bom, chuveiro quente. Bom café da manhã. Há de se ressaltar o atendimento que foi excelente da chegada à partida.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Rodrigo Gomes

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Boa, básico.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

PEDRO

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Boa
Menginap 1 malam pada Jun 2025