Shinta Mani Angkor

Hartanah 5.0 bintang
Hotel di laluan tepi sungai yang terdapat 2 kolam renang terbuka dan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Shinta Mani Angkor

Royal Pool Villa King | Pemandangan balkoni
Angkor Superior King | 1 bilik tidur, cadar kapas Mesir, peralatan tempat tidur premium
Pemandangan udara
Bayon Twin | Pemandangan balkoni
Sarapan Eropah setiap hari (USD 24.2 seorang)
VIP Access

Ulasan

9.8 daripada 10
Luar Biasa

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Kolam
  • Gim
  • Spa
  • Perkhidmatan bilik
Harga semasa ialah RM671
RM827 jumlah
termasuk cukai & fi
11 Sep - 12 Sep
Bilik rawatan pasangan, rawatan badan, aromaterapi, urut tuaman batu

Spa

Spa di tapak mempunyai 4 bilik rawatan termasuk bilik rawatan pasangan. Spa hartanah menawarkan urutan tisu mendalam, urutan tuaman batu dan perkhidmatan urut dalam bilik. Jenis rawatan yang tersedia termasuk aromaterapi dan lulur badan.

Bilik rawatan pasangan, rawatan badan, aromaterapi, urut tuaman batu

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 11 daripada 11 bilik

Bayon Junior Suite King

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
  • 78 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Angkor Deluxe King

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
  • 45 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Royal Pool Villa King

Sorotan

Balkoni atau laman dalam berperabot
Kalis bunyi
Kolam renang persendirian
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
  • 291 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Angkor Deluxe Twin

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
  • 45 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Bayon Twin

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
  • 42 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Angkor Superior Twin

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
  • 40 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Pool Villa Twin

Sorotan

Balkoni atau laman dalam berperabot
Kalis bunyi
Kolam renang persendirian
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
  • 156 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Angkor Superior King

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
  • 40 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Pool Villa King

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Balkoni atau laman dalam berperabot
Kalis bunyi
Kolam renang persendirian
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
  • 156 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Bayon King

9.6 daripada 10
Luar Biasa
(8 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
  • 42 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Bayon Executive Suite King

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
  • 94 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Junction of Oum Khun Street and 14th St, Mondol 2, Siem Reap, 17252

Tempat berdekatan

  • Kawasan Pasar Lama - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Kediaman Diraja Siem Reap - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Royal Garden - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Pub Street - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Muzium Negara Angkor - 14 min berjalan kaki - 1.2 km

Bergerak

  • Lapangan Terbang Antarabangsa Siem Reap Angkor (SAI) - 59 minit memandu

Restoran

  • ‪Curry Walla Siem Reap - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Lelawadee Thai Restuarant - ‬17 min berjalan kaki
  • ‪Hong Kong Zhen Bao seafood restaurant - ‬3 min memandu
  • ‪The World Bar - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Zin Do Coffee Mix - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Shinta Mani Angkor

Mewah bagi hotel mesra keluarga berdekatan Kediaman Diraja Siem Reap
Terletak berdekatan Royal Garden dan Pub Street, Shinta Mani Angkor menyediakan 2 bar kolam, teres dan galeri seni di tapak hartanah. Nikmatilah urut Swedish, lulur badan dan Balut nyahtoksin di tapak spa. Restoran di tapak, Kroya, menawarkan makan tengah hari, makan malam dan pemandangan taman. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan pusat beli-belah di tapak hartanah dan kedai kopi/kafe.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • 2 kolam renang terbuka bersama dengan kerusi lepak pantai dan payung pantai/kolam
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar, sarapan Eropah (surcaj) dan daftar keluar ekspres
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj), tempat simpanan bagasi dan Bilik rawatan urut
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua 115 bilik disertakan dengan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan menu bantal, sebagai tambahan kepada manfaat seperti penyaman udara dan jubah mandi.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Penjagaan anak dalam bilik (surcaj) dan kot/katil bayi percuma
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik, cadar kapas Mesir dan tilam berlapik
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan tab mandi dan pancuran berasingan
  • 32-inci televisyen definisi tinggi dengan saluran TV premium
  • Almari pakaian, cerek elektrik dan setiap hari

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam pada waktu terjadual dan atas permintaan dengan surcaj
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan Eropah tersedia 6:30 hingga 10:00 dengan bayaran: USD 24.20 untuk orang dewasa dan USD 12.10 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • 2 bar tepi kolam
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Restoran di tapak hartanah

  • Bensleys Bar
  • Kroya
  • Pool Bar

Aktiviti menarik

  • 2 kolam renang terbuka
  • Buku
  • Galeri seni
  • Gimnasium
  • Kolam renang terbuka (akses tetamu)
  • Pusat beli-belah
  • Pustaka
  • Pustaka video
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • 2 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi di dalam bilik
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi dalam bilik

Kemudahan

  • ATM
  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan

Kawasan luar

  • Di laluan tepi sungai
  • Di taman daerah
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam
  • Taman
  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • 4 bilik rawatan
  • Aromaterapi
  • Balut badan
  • Balut nyahtoksin
  • Bilik rawatan pasangan
  • Kawasan rawatan terbuka
  • Lulur badan
  • Perkhidmatan urut dalam bilik
  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Spa dibuka setiap hari
  • Urutan Sweden
  • Urutan Thai
  • Urutan tisu dalam
  • Urutan tuaman batu

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang mudah diakses
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Susur tangan di koridor
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 3 bangunan
  • 3 tingkat
  • Dewan sambutan
  • Dibina pada 2010
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Seni bina Art Deco

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar kapas Mesir
  • Gebar bulu kapas
  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Menu bantal
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik
  • Tilam berlapik

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tab mandi dan pancuran mandi berasingan
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 32-inci dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Akses melalui koridor luar
  • Bilik kalis bunyi
  • Kerusi meja
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk lewat untuk daftar masuk antara 13:30 dan 23:30
Umur minimum daftar masuk - 15

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 24 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 22:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 4 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak USD124.0 sehari
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap orang dewasa: USD 121
  • Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap kanak-kanak: USD 60.5 (dari 5 hingga 11 tahun)
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap orang dewasa: USD 181.5
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap kanak-kanak: USD 90.75 (dari 5 hingga 11 tahun)

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira USD 24.2 untuk dewasa dan USD 12.1 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: USD 65 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 3 orang)
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Yuran daftar masuk lewat untuk daftar masuk antara 13:30 dan 23:30
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: USD 124.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Akses kolam renang tersedia dari 8:00 hingga 20:00
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Sebuah kereta diperlukan untuk pergi balik ke hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Club Mani
Club Shinta Mani
Shinta Mani
Shinta Mani Club Hotel
Shinta Mani Club Hotel Siem Reap
Shinta Mani Club Siem Reap
Shinta Mani Siem Reap
Shinta Mani Angkor Hotel
Shinta Mani Angkor Siem Reap
Shinta Mani Angkor Hotel Siem Reap
Shinta Mani Angkor Bensley Collection Pool Villas

Soalan lazim

Adakah Shinta Mani Angkor mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai 2 kolam renang terbuka. Akses kolam dari 8:00–20:00.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Shinta Mani Angkor?

Setakat 9 Sep 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Shinta Mani Angkor pada 11 Sep 2025 bermula serendah RM 671.12, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Shinta Mani Angkor mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Shinta Mani Angkor?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Shinta Mani Angkor?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk lewat tersedia dari 13:30–23:30 dengan fi.

Apakah masa daftar keluar di Shinta Mani Angkor?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Shinta Mani Angkor memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak USD65 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Shinta Mani Angkor?

Hotel yang mesra keluarga di Siem Reap ini terletak di laluan tepi sungai, dalam jarak 10 minit berjalan kaki dari Kediaman Diraja Siem Reap, Royal Garden dan Pub Street. Kawasan Pasar Lama dan Muzium Negara Angkor juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki.

Ulasan

Shinta Mani Angkor Ulasan

9.8

Luar Biasa

9.8

Kebersihan

9.0

Lokasi

10

Kakitangan & perkhidmatan

9.6

Mesra alam

9.8

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 356 daripada 397 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 35 daripada 397 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 5 daripada 397 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 397 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 397 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Jarreth

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I highly recommend this place to everyone who wants to relax and feel cozy. Amazingly beautiful to stay at
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Ugo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel is beautiful and they upgraded me to one of the "villas" with private pool and rooftop terrace. Great service
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

YUTAKA

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
建物や植物がいい雰囲気を醸し出していた。
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Benjamin, Delta

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very centrally located in Siem Reap, close to the market travesed either by foot or tuk tuks. The hotel is very clean, staff very friendly ( special mentions: Kim Hong, Lucky and Franklin) and great breakfast options on both wings of the property on either side of the street
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Chris

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We had the King Pool Suite for 5 night. First night we were on street side which was loud due to the volleyball courts across the street. The mgmt changed us to Villa 9 which was in the back and perfectly situated. A very positive experience with our butler, Neand, who was there for us at all hours. He seemed to respond to us during our entire stay regardless of time. Excellent job from him and better than any other butler service we have had before. Actually, the entire staff from serving staff to people in the spa provided top-notch and friendly service.
Menginap 5 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Xiomara

Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Reya

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The most kind and helpful staff I can possibly imagine- really beautiful property, but it’s mostly about the people
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Carlos

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It’s a beautiful hotel, service is one of the best if have received! Experience is Kroya restaurant was excellent. I will recommend and come back!
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

robin

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
staff was amazing! They had their own tour guide Lee and driver!!! Were both amazing!!!! Jack at front desk . Staff at restaurants all fabulous! Gorgeous pool and property.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Jonathan

Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Arvind, Edison

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We had a wonderful stay. The rooms were luxurious and very comfortable. The staff went over and beyond iin making our stay very memorable. They were caring, very friendly, and responsive to all our needs. The breakfast selection was awesome and the Spa experience was equally fantastic. All in all, we highly recommend Shinta Mani Angkor. We will stay there again!
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Radoslaw

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
It was a wonderful experience! I recommend a private villa with your own pool, it is a true luxury. Butler Sokha was wonderful and guessed all our needs until we even think about it. We will come back there for sure!
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Christine

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
What a wonderful property and people! We rented a villa and a 2-bed room. The villa was amazing. Son, our butler, was top notch. The food was delicious. Everyone working was just so pleasurable, amazing and downright lovely. Our saddest day was our check out day. The Shinta will not disappoint! And Cambodia is just wonderful!
Menginap 4 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

David

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
First time I stayed here and have to say would definitely stay again
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Sei Huan, Singapore

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Na
Menginap 5 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Stephane, Ho Chi Minh City

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
A little jewel down town Siem Reap, ideally located walking distance for old market and other shopping area. Perfect relaxing place after a day in the temples, the swimming pool is a relieve. Staff, from réception, restaurant to house keeper are super friendly, very accommodating and proudly represent the beauty of the Khmer Smile. A great place, will be back for sure.
Menginap 4 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Mithlesh

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Exceptional service. Attention to detail.
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

David, Cheltenham

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The team running this property were exceptional. My wife and I arrive separately at different times and we were both met separately at the airport by the hotel car. 1 hour journey from the huge empty new airport. WiFi in the car. Very simple check in. Quiet room despite central location. A/C was a lifesaver. Complimentary breakfast. Tip, wait for the menu before loading too much from the excellent buffet. Trips arranged by front desk were brilliant. Central location really worked and when it was too hot to walk to markets, local bars, restaurants and pub street then we used the “Grab” app to book $1 Tuktuks.
View from breakfast table
Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Maria, Buenos Aires

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excelente hotel ! Muy amables todos , habitación limpia y excelente servicio
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Luis

Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Andrew

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Fantastic stay

We had a wonderful stay in a pool villa at the shinta Mani. The room was wonderful with inclusive minibar and daily laundry which was so helpful with children (and after hot days seeing the temples). The staff were fantastic and so helpful, arranging excursions, tickets and tuk-tuks for us. We’d definitely recommend and hope to be back!
Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

John

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Brittany

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
We had an amazing stay here! The service was impeccable, highly recommend staying here. It was very relaxing and the breakfast was delicious
Menginap 3 malam pada Apr 2025