Marigold- Newly Renovated Hotel

Hartanah 3.5 bintang
Hotel terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma, berhampiran Sai Baba of Shirdi temple

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Marigold- Newly Renovated Hotel

Pintu masuk hartanah
Depan hartanah
Peti besi dalam bilik, dilengkapkan perabot secara berasingan, meja
Pintu masuk hartanah
Depan hartanah

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Gim
  • Perkhidmatan bilik
  • Penyaman udara
  • Dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Pengemasan
Harga semasa ialah RM213
RM239 jumlah
termasuk cukai & fi
30 Jun - 1 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik

Executive Room

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Kipas siling
Hulu semburan mandi hujan
Bidet
Pembancuh kopi/teh
Saluran satelit
  • 27 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Presidential Suite

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
2 bilik tidur
Kipas siling
Hulu semburan mandi hujan
Bidet
2 bilik mandi
  • Boleh menampung 6
  • 2 Katil Raja (King)

Executive Studio Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Kipas siling
Hulu semburan mandi hujan
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Premium Room

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Kipas siling
Hulu semburan mandi hujan
Bidet
Pembancuh kopi/teh
Saluran satelit
  • 26 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Kipas siling
Hulu semburan mandi hujan
Bidet
Air botol percuma
Pembancuh kopi/teh
  • 27 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Room

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Kipas siling
Hulu semburan mandi hujan
Bidet
Pembancuh kopi/teh
Saluran satelit
  • 26 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Room

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Kipas siling
Hulu semburan mandi hujan
Bidet
Air botol percuma
Pembancuh kopi/teh
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
S.No 5/20 Shiv Road, Tal Rahata Dist, Ahmednagar, Rahata, Maharashtra, 423109

Tempat berdekatan

  • Taman Air Wet n Joy - 6 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Shri Saibaba Sansthan Temple - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Sai Baba of Shirdi temple - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Lendi Baug - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Dwarkamai - 10 min berjalan kaki - 0.8 km

Bergerak

  • Sainagar Siridi - 10 minit memandu
  • Aurangabad (IXU-Chikkalthana) - 115 minit memandu

Restoran

  • ‪Sai Sagar Food Court - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Café Coffee Day - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪Checkers - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Little Italy - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Hotel Siddhant - ‬10 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Marigold- Newly Renovated Hotel

Hotel berdekatan Sai Baba of Shirdi temple
Di Marigold- Newly Renovated Hotel, anda boleh menantikan perkhidmatan pencucian kering/dobi, gimnasium 24 jam dan pusat perniagaan. Di restoran hartanah, The Tulip, terdapat masakan vegetarian. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Pengangkutan ulang-alik stesen kereta api percuma, bilik mesyuarat dan kedai hadiah
  • Tempat simpanan bagasi, bantuan pelancongan/tiket dan lif
Ciri-ciri bilik
Kesemua 61 bilik yang dilengkapkan perabot secara berasingan menawarkan sentuhan bermakna seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan ruang kerja komputer riba, serta kemudahan seperti Wi-fi percuma dan kerusi meja.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Hulu semburan mandi hujan, bidet dan syampu
  • Sebuah TV LCD dengan saluran satelit
  • Almari pakaian, pembancuh kopi/teh dan kipas siling

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan pengambilan dan penghantaran stesen kereta api percuma
  • Tempat letak kenderaan sendiri selamat percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • The Tulip

Aktiviti menarik

  • Gimnasium 24 jam

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lantai jubin di dalam bilik
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • 3 tingkat
  • Dewan sambutan
  • Dibina pada 2012
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 80% makanan organik

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Bidet
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Kerusi meja
  • Kipas siling
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Perabot berasingan
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk lewat: INR3000 untuk daftar masuk antara 12:30 dan 14:30

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari stesen kereta api; tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Semasa daftar masuk, tetamu mesti memberikan rekod Vaksinasi COVID-19 lengkap
Syarat rekod Vaksinasi COVID-19 dikenakan untuk semua tetamu berumur 10 dan ke atas; tetamu mestilah telah menerima vaksinasi COVID-19 lengkap sekurang-kurangnya 14 hari sebelum daftar masuk
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Harap maklum bahawa kad PAN tidak diterima sebagai pengenalan di hartanah ini.
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Yuran daftar masuk lewat: INR 3000 untuk daftar masuk antara 12:30 dan 14:30
  • Fi pengemasan tersedia dengan fi tambahan

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Marigold Regency
Marigold Regency Hotel Kopargaon
Marigold Regency Hotel Shirdi
Marigold Regency Shirdi
Marigold Regency Kopargaon
Marigold Regency
Marigold Newly Renovated
Marigold- Newly Renovated Hotel Hotel
Marigold- Newly Renovated Hotel Rahata
Marigold- Newly Renovated Hotel Hotel Rahata

Soalan lazim

Adakah Marigold- Newly Renovated Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Marigold- Newly Renovated Hotel?

Setakat 24 Jun 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Marigold- Newly Renovated Hotel pada 30 Jun 2025 bermula serendah RM 213.49, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Marigold- Newly Renovated Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Marigold- Newly Renovated Hotel?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari. Daftar masuk lewat tersedia dari 12:30– 14:30 dengan fi sebanyak INR3000.

Apakah masa daftar keluar di Marigold- Newly Renovated Hotel?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Marigold- Newly Renovated Hotel?

Terletak di tengah-tengah Rahata, hotel ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Shri Saibaba Sansthan Temple dan Sai Baba of Shirdi temple. Taman Air Wet n Joy dan Dwarkamai juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki.

Marigold- Newly Renovated Hotel Ulasan

Ulasan

8.8

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 49 daripada 95 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 37 daripada 95 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 5 daripada 95 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 3 daripada 95 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 95 ulasan

9.0/10

Kebersihan

9.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.2/10

Kemudahan

8.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.4/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Ganesh

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
After long travel, we went to Shirdi Very good experience with the hotel they gave a free transport to the Saibaba Temple. All the staff are very friendly out of 10/10 👍
Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

NATARAJAN

Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Venkata

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

PUSHP KUMAR, Plano

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Excellent staff esp in dining room/restaurant. Overall, all staff very pleasant, polite, helpful, and respectful. Area around property not the cleanest, but safe and walkable to temple. Low rating on facility condition because windows are loose, faucets don't work well, water pressure is low, shower curtain is hung too high so water splashes all around, towels provided are low grade for a top-rated hotel, and door lock would keep jamming, and we lost time because we had to wait until maintenance would come and "un-jam" the door lock. Upon check-in I signed a document that stated my checkout time was noon, while the front desk gentleman insisted it was 11am. He agreed to noon only after I asked him to read the paper he asked me to sign. Don't get me wrong: he was - like all other staff - very polite and respectful.
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Preeti

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Highly recommended!

Great place to stay. Amazing breakfast buffet. Friendly staff. Clean room. Bathroom needs an upgrade.
Menginap 3 malam pada Jul 2024

8/10 Baik

Venkatram Reddy, CHADDS FORD

Menginap 1 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

Deborah

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Every member of the staff from the front desk to housekeeping was amazing to work with. I was always greeting with warm smiles and professionalism. I would not consider staying at another hotel when visiting the Sai Baba temple again. Many thanks to the staff!
Menginap 2 malam pada Nov 2023

10/10 Cemerlang

Nilesh

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2023

10/10 Cemerlang

Mehul

Menginap 1 malam pada Dis 2023

10/10 Cemerlang

Saleshni

Menginap 6 malam pada Nov 2023

8/10 Baik

Mahua

Menginap 3 malam pada Jul 2023

4/10 Lemah

Srilakshmi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jul 2023

10/10 Cemerlang

Sarath

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Property was very good and the service was topclass
Menginap 1 malam pada Jun 2023

10/10 Cemerlang

Lingamurthy Prabhu

Menginap 1 malam pada Mac 2023

10/10 Cemerlang

Uma

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff very friendly, courteous, and helpful both reception and housekeeping. Room very clean. ,Easy 10 minute walk to temple and dining places even closer.
Menginap 2 malam pada Mac 2023

10/10 Cemerlang

Rajni

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent service staff very friendly.Neat and clean atmosphere will visit again in future.
Menginap 1 malam pada Jan 2023

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very clean and comfortable hotel. Staff helped with all needs and food was very nice.
Menginap 1 malam pada Jan 2023

10/10 Cemerlang

Sobha

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2022

10/10 Cemerlang

Shrikant

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Excellent hotel

Excellent stay in the hotel. Neat and clean, good parking, lovely free drop to the temple in their electric car. 10 min walk to the temple... nice walk. Overall, definitely recommend this hotel.
Menginap 1 malam pada Dis 2022

10/10 Cemerlang

Anup

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This was one of the best hotel in Shirdi. Clean rooms & very great staff. They also provide free shuttle service to temple which was very helpful.

10/10 Cemerlang

Srinivasa

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Cleanliness and customer service was great

8/10 Baik

Chennakrishnaiah

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
It's a good property. Good staff.
Menginap 1 malam pada Nov 2022

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Excellent Stay!!

It was excellent, friendly staff, overall stay was nice & comfy
Menginap 1 malam pada Okt 2022

8/10 Baik

Jayashankar

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2022

10/10 Cemerlang

Suresh

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2021