Hotel City Point

Hartanah 3.0 bintang
Hotel pusat dihubungkan dengan pusat konvensyen di Rahata dengan letak kenderaan valet percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel City Point

TV LED, pendiangan
Kawasan tempat duduk lobi
Restoran
Depan hartanah
Depan hartanah

Ulasan

4.2 daripada 10

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Penyaman udara
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Dobi
  • Pengemasan

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Family Room, 1 Bedroom, City View, Executive Level

Sorotan

Kalis bunyi
Pendiangan
Penyaman udara
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
  • 557 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 6
  • 2 Katil Kelamin (Double) dan 2 Katil Bujang (Single)

Executive Double Room, 1 Bedroom, City View, Executive Level

Sorotan

Kalis bunyi
Pendiangan
Penyaman udara
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
  • 28 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Executive Double Room, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa

Sorotan

Kalis bunyi
Pendiangan
Penyaman udara
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Kipas siling
Bilik tidur berasingan
  • 28 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Bujang

Superior Quadruple Room, 1 Bedroom, City View, Executive Level

Sorotan

Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Pendiangan
Penyaman udara
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
  • 371 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Nagar Manmad Highway, Tal- Rahata, Dist- Ahmednagar, Shirdi, Rahata, Maharashtra, 423109

Tempat berdekatan

  • Lendi Baug - 1 min berjalan kaki - 0.0 km
  • Sai Baba of Shirdi temple - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Dwarkamai - 5 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Shri Saibaba Sansthan Temple - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Taman Air Wet n Joy - 14 min berjalan kaki - 1.2 km

Bergerak

  • Sainagar Siridi - 7 minit memandu
  • Shirdi (SAG) - 27 minit memandu

Restoran

  • ‪Sai Sagar Food Court - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Sai Naivedyam - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Domino's Pizza - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Sai Darbar - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Lords Plaza - ‬6 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel City Point

Hotel berdekatan Sai Baba of Shirdi temple
Di Hotel City Point, anda boleh menantikan teres, kedai kopi/kafe dan taman permainan. Akses Internet wayarles percuma di kawasan awam tersedia kepada semua tetamu bersama dengan perkhidmatan pencucian kering/dobi dan pusat perniagaan.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sarapan hidangan tempatan (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan penjagaan anak yang dipantau (surcaj)
  • Tempat simpanan bagasi, hartanah bebas asap rokok dan dewan bankuet
Ciri-ciri bilik
Semua 52 bilik menawarkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan pendiangan, sebagai tambahan kepada manfaat seperti peralatan tempat tidur premium dan menu bantal.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik dan katil bayi/kot (surcaj)
  • Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan hidrourut dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV LED dengan saluran kabel
  • Cerek elektrik, kipas siling dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri berbumbung selamat percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet berbumbung selamat percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan masakan tempatan tersedia 7:30 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 300 untuk orang dewasa dan INR 200 untuk kanak-kanak
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • Taman permainan

Mesra keluarga

  • Aktiviti terselia untuk kanak-kanak (surcaj)
  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur berasingan
  • Katil bayi (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Taman permainan

Kemudahan

  • ATM
  • Buku panduan
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Teres

Spa

  • Perkhidmatan urut dalam bilik

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 20 ruang letak kenderaan mudah diakses
  • 3 anak tangga untuk sampai ke pintu masuk
  • Alat bantuan mendengar
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Kit kebolehcapaian telefon
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif (kelebaran pintu 91 sentimeter)
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul
  • Pemberitahuan loceng pintu dan telefon
  • Pemberitahuan loceng pintu visual
  • Pemegang pintu tuil
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang mudah diakses
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Tanjakan pintu masuk depan
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi (surcaj)
  • Menu bantal
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan hidrourut
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Cerek elektrik
  • Panduan makan restoran
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Perkhidmatan penghantaran makanan

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kipas siling
  • Meja
  • Pendiangan
  • Penyaman udara
  • Seterika/papan seterika
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR850.0 sepenginapan
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak INR650.0 sehari

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: INR 100.0 sepenginapan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan masakan tempatan: kira-kira INR 300 untuk dewasa dan INR 200 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 1400 setiap kenderaan (perjalanan pergi balik, maksimum seramai 4 orang)
  • Bayaran katil bayi: INR 650.0 sehari
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 850.0 sepenginapan

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit, bayaran mudah alih dan wang tunai
Pilihan bayaran mudah alih termasuk: Alipay, Google Pay, MI-Pay, Razorpay, Paytm, PhonePe, Amazon Pay, MobilePay dan PayNow
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap

Perkara yang kami harus menyebut

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

HOTEL CITY POINT Shirdi
CITY POINT Shirdi
HOTEL CITY POINT Kopargaon
CITY POINT Kopargaon
Hotel City Point Hotel
Hotel City Point Rahata
Hotel City Point Hotel Rahata

Soalan lazim

Adakah Hotel City Point mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel City Point?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hotel City Point?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Hotel City Point?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Hotel City Point memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR1400 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Hotel City Point?

Terletak di tengah-tengah Rahata, hotel ini sejauh beberapa langkah dari Lendi Baug dan Sai Baba of Shirdi temple. Shri Tatya Kote Samadhi dan Dixit Wada Museum berada dalam jarak beberapa langkah.

Hotel City Point Ulasan

Ulasan

4.2
Penilaian 10 - Cemerlang. 1 daripada 21 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 2 daripada 21 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 4 daripada 21 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 5 daripada 21 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 9 daripada 21 ulasan

4.4/10

Kebersihan

4.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

4.0/10

Kemudahan

4.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

2/10 Teruk

samrat, Round Rock

Menginap 1 malam pada Mac 2024

4/10 Lemah

HEMANTH BABU

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2023

2/10 Teruk

Vinod

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
No TV, dirty Lenin bathroom was leaking
Menginap 1 malam pada Okt 2023

4/10 Lemah

Bharathi

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Reception folks are very unfriendly and grumpy. Room has no soap and towels were very old and dirty. bathroom has no towel holders and ac water is dripping on head.
Menginap 2 malam pada Sep 2023

6/10 Boleh diterima

VINOD

Mengembara bersama keluarga

Vinod Kumar

Need lot of improvement in room ,leaking bathroom and fittings falling ,no amenities despite good amount paid for family room
Menginap 1 malam pada Jan 2020

2/10 Teruk

Rashmi

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The manager denied a room booking when we arrived there and after arguing for half an hour allocated a small dirty room. The linen was torn and the room didn't have the facilities shown on the website. Very limited breakfast option. Don't ever take the breakfast package.
Menginap 3 malam pada Okt 2019

4/10 Lemah

Anusha

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

not satisfactory

It is not upto our expectations .Reseption response was avarage. The rate you have charged and services you provided doesnot match. Every area has to be improved.
Menginap 1 malam pada Sep 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Pathetic!!!!!

A/C did not work for two nights. Gave RO water with full soapy smell in it. No Wi fi. Paid pretty good for the rooms per day but pathetic service and maintainence. Didn’t even offer any reduction until I asked for it. Reduction was 800 ra. Will strongly suggest not to book this hotel. V bad experience. The manager even didn’t see me to address my issues. Very disappointing.
Menginap 2 malam pada Sep 2019

4/10 Lemah

Sonia

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Ogo 2019

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Hanumanth

The location of the hotel is awesome. Room condition is ok, but bathrooms are bad. Hot water doesn’t come always. Water Flaucet looses and doesn’t work properly. Bathroom cleanness was very bad.
Menginap 1 malam pada Jul 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kemudahan
only 4 bottles of water per day for family of 5 people. If needed more we need to buy from restaurant. AC did not work properly. Amenities provided are not satisfactory. My famiky not happy with the stay.
Menginap 2 malam pada Jul 2019

2/10 Teruk

Ajay

Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Avererage stay

The rooms were good, but the towels provided were dirty and torn. Though in the booking confirmation is was mentioned breakfast complimentary, but we were asked to pay for it. Restaurant is non-ac and needs to be more pleasent.
Menginap 1 malam pada Mei 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Nov 2018

8/10 Baik

CBReddy, Guntur

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Just opposite to temple gate Nice restaurants are nearby Very reliable people
Menginap 2 malam pada Okt 2018

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The rooms are smelly and bath room is horrible. No room service at all during the entire stay. Don't accept credit card. Towels are horrible and towels are not replaced during the stay. Very very poor facility.
Menginap 2 malam pada Okt 2018

2/10 Teruk

Subajini

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2018

6/10 Boleh diterima

Bigyan, kathmandu

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Good location ,room size is okay. There is no coffee maker,chairs & tea table. Bed mattress are low in quality .
Menginap 2 malam pada Jan 2018

6/10 Boleh diterima

Jani, Ahmedabad

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Very near to temple but service is poor...

Hotel is clean but with poor service.... You have to ask many times for one thing then it comes to you.... Breakfast is Ohk....
Menginap 1 malam pada Dis 2017

2/10 Teruk

Deepak

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Pathetic Experience

It was unhygienic. Cockroaches and mosquito made life miserable. Staff at reception was not available at reception at the time of check in and made us wait for half an hour,
Menginap 1 malam pada Ogo 2017

2/10 Teruk

Pradeep

Tidak sukakan: Kebersihan

Hotel City Point need to work on customer service

Stay was just fine, Hotel City point did not provide what was marketed as complimentary such as wi-fi, breakfast. Whats more troublesome was A/C in the room was just was cooling.

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik