Club Mahindra Mashobra

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di Shimla terdapat 2 restoran dan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Club Mahindra Mashobra

Pemandangan udara
Perkhidmatan urut
Taman
Ruang istirahat di lobi
2 restoran, masakan Asia

Ulasan

7.8 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Spa
  • Bar
  • Perkhidmatan bilik
  • Termasuk parkir
  • Wi-fi percuma
  • Pengemasan

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Room

Sorotan

Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
Almari pakaian
Pengemasan harian
Seterika/papan seterika
  • 18 meter persegi
  • Pemandangan bukit
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Hotel Unit (Superior Room)

  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Gables, Mashobra, Shimla, Himachal Pradesh, 171007

Tempat berdekatan

  • Lakkar Bazar - 8 min memandu - 8.4 km
  • Gereja Christ - 8 min memandu - 8.8 km
  • Mall Road - 9 min memandu - 9.1 km
  • Kuil Jakhu - 9 min memandu - 8.4 km
  • Kali Bari Temple - 9 min memandu - 9.9 km

Bergerak

  • Kandaghat Station - 36 minit memandu
  • Shimla (SLV) - 83 minit memandu

Restoran

  • ‪Cafe Lalit - ‬13 min memandu
  • ‪Pappi da Dhaba - ‬6 min memandu
  • ‪Sher-e-Punjab - ‬7 min memandu
  • ‪Shivalaya Haveli Dhaba - ‬7 min memandu
  • ‪Craignano - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Club Mahindra Mashobra

Mewah bagi hotel di pergunungan
Anda boleh menantikan taman, bilik arked/permainan dan perpustakaan di Club Mahindra Mashobra. Manjakan diri anda dengan urut di tapak spa. Nikmati masakan Asia dan banyak lagi di dua tapak restoran. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma di kawasan awam dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti kemudahan dobi dan bar.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Meja biliard atau pool, kedai hadiah dan bantuan pelancongan/tiket
  • Lif, hartanah bebas asap rokok dan dewan bankuet
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi
  • Sebuah TV LCD dengan saluran kabel
  • Pembancuh kopi/teh dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • 1 bar/ruang istirahat
  • 2 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Cozy Nook
  • Kennedy House
  • Tea Bliss

Aktiviti menarik

  • Bilik permainan/arked
  • Bilik wap
  • Meja biliard/pool
  • Pustaka
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • Bilik permainan/arked
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat

Kawasan luar

  • Di pergunungan
  • Taman

Spa perkhidmatan penuh

  • Spa dibuka setiap hari
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 1866
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Seterika/papan seterika

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 21:00
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Tiada meja sambut tetamu di hartanah ini
Tetamu mesti menghubungi hartanah untuk mendapatkan maklumat daftar masuk
Untuk membuat pengaturan daftar masuk sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Anda akan diminta untuk memberikan hartanah salinan kad pengenalan bergambar keluaran kerajaan anda selepas membuat tempahan
Tetamu perlu memuat turun aplikasi mudah alih Club Mahindra hartanah sebelum daftar masuk
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Harap maklum bahawa kad PAN tidak diterima sebagai pengenalan di hartanah ini.
Hartanah ini memerlukan tetamu mempunyai bukti bahawa mereka telah menginap dalam India selama 14 hari sebelum mendaftar masuk
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.
Para tetamu diminta untuk memuat turun aplikasi Club Mahindra ke telefon pintar mereka untuk melengkapkan daftar masuk dan daftar keluar tanpa sentuhan dan pesanan perkhidmatan bilik. Para tetamu mesti memuat naik pengenalan diri bergambar yang diperlukan dalam masa 5 hari sebelum ketibaan.

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR2000 sepenginapan
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran katil lipat simpan: INR 2000 sepenginapan

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Untuk tetamu warga India, pembayaran tunai sebanyak INR25000 dan ke atas akan memerlukan salinan kad pan semasa mendaftar keluar.
Makanan luar tidak dibenarkan.

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

Club Mahindra Mashobra
Club Mahindra Mashobra Hotel
Club Mahindra Mashobra Hotel Shimla
Club Mahindra Mashobra Shimla
Mashobra
Mashobra Club Mahindra
Club Mahindra Mashobra Hotel
Club Mahindra Mashobra Shimla
Club Mahindra Mashobra Hotel Shimla

Soalan lazim

Adakah Club Mahindra Mashobra mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Club Mahindra Mashobra?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Club Mahindra Mashobra?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 21:00.

Apakah masa daftar keluar di Club Mahindra Mashobra?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Di manakah terletaknya Club Mahindra Mashobra?

Terletak di pergunungan, hotel spa ini sejauh 2.1 mi (3.4 km) from Craignano Nature Park dan 2.3 mi (3.6 km) from Hip Hip Hurray Amusement Park. Lakkar Bazar dan Kuil Jakhu juga dalam jarak 6 bt (10 km).

Club Mahindra Mashobra Ulasan

Ulasan

7.8

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 3 daripada 9 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 2 daripada 9 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 4 daripada 9 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 9 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 9 ulasan

8.4/10

Kebersihan

8.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

10/10 Cemerlang

JINESH

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Excellent Stay&STAFF.Made our trip more beautiful

Excellent staff. Right from the check in till the check out, everyone was so welcoming. At the reception, restaurants, house keeping, every one was smiling. A special thanks to the travel desk for arranging our tour from Shimla-Manali-Delhi. The driver (Bunty) was very expert. He guided us very well. Very honestly. It was our first stay with Club Mahindra and the experience was awesome so I would love to stay at club mahindra whenever I plan my holidays in future wherever it's available.
Menginap 1 malam pada Jan 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Excellent Stay

Very good place, calm, good for families to relax. I got room with view of the valley, could see Sun rising. Stay was comfortable, service very good. Breakfast selection is also excellent with lot of options. Nice spa. Has Gym and travel desk too.Staff is very much supportive. Wifi is available in lobby.
Menginap 1 malam pada Sep 2017

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

A nice place with great views!

Although this is a family hotel (with activities for kids), we 2 single ladies enjoyed our stay here so much we extended by 2 nights. Staff was very nice, many spoke decent English and were very helpful when other staff did not. The food was tasty, not Michelin quality, but certainly fine for the money. We were the only non-Indians staying which made it all the more charming for us! Other guests were very friendly and easy to strike up conversations. It was nice being a bit out of town and the views from our side of the building were spectacular! All in all, a good value for money spent.

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Pleasure

It was fun. Staff was excellent. Facility was great.

6/10 Boleh diterima

Kartik Shah, Mumbai

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Good stay, but bad customer service

While the overall experience was good and comfortable, initially we were dissatisfied with the smallest rooms that were provided to us, after whole day's travel. The hotel was not updated with our contact #s and hence all the Valley View rooms were allocated to other gueste. We expect that either Hotels.in should have shared our #s or Club Mahindra should have asked for the contact info.

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

10/10 Cemerlang

rakesh narula, new delhi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great Location

We stayed there for four days and we found what we were looking for....Relaxation. Our kid enjoyed a lot too as the hotel has a fun zone for kids where in they can play all sorts of games all day long. The Entire Hotel staff was very nice and cooperative. The food is good too but a little expensive. The rooms were very comfortable and spacious.

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Freundliches Personal

Das Personal war freundlich und die Zimmer sauber. Frühstück für internationale Gäste war ein bisschen rar, allgemeine Auswahl sehr groß. Ausstattung der Zimmer wirkt etwas alt.

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Good

Staff could irritate you , by trying to sell There various offers