La Silver Leaf

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di Shaheed Bhagat Singh Nagar terdapat sarapan percuma dan letak kenderaan valet percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk La Silver Leaf

Bahagian dalam
Bahagian dalam
Meja sambut tetamu
Biliard
Bar (di hartanah)

Ulasan

7.0 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Spa
  • Bar
  • Termasuk parkir
  • Termasuk sarapan
  • Gim
  • Pengemasan

Pilihan bilik

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Chandigarh Road, Near Barnala Kalan Gate, Shaheed Bhagat Singh Nagar, Punjab, 144514

Tempat berdekatan

  • Gurudwara Tahli Sahib - 2 min memandu - 2.6 km
  • Muzium Shahed-e-Azam Bhagat Singh - 13 min memandu - 14.6 km
  • Gurudwara Shaheed Ganj - 22 min memandu - 22.7 km
  • Universiti Pertanian Punjab - 53 min memandu - 54.9 km
  • MBD Neopolis Mall - 57 min memandu - 59.3 km

Bergerak

  • Nawanshahr Daoba Junction Station - 8 minit memandu
  • Chandigarh (IXC) - 111 minit memandu

Restoran

  • ‪Domino's Pizza - ‬3 min memandu
  • ‪Pizza Planet - ‬4 min memandu
  • ‪Lal Da Dhabha - ‬5 min memandu
  • ‪Flames Take Away - ‬2 min memandu
  • ‪Ramsons - ‬2 min memandu

Tentang hartanah ini

La Silver Leaf

Mewah bagi hotel
Sarapan pesanan masak percuma, majlis makan percuma setiap hari dan perkhidmatan pencucian kering/dobi merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di La Silver Leaf. Manjakan diri anda dengan perkhidmatan spa, seperti urutan tisu mendalam, rawatan muka atau rawatan dan rias kuku tangan dan kaki. Masakan India restoran di tapak, Handi, menawarkan sarapan dan makan malam. Sebagai tambahan kepada bar dan gimnasium 24 jam, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), bantuan pelancongan/tiket dan tempat simpanan bagasi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, perkhidmatan rencam dan lif
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu dilengkapkan perabot secara berasingan dan menawarkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan panggilan antarabangsa percuma, sebagai tambahan kepada sentuhan bermakna seperti penyaman udara dan tempat duduk berasingan.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Tilam berlapik dan katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 32-inci TV LED dengan saluran kabel
  • Tempat duduk berasingan, percuma uncang teh/kopi segera dan cerek elektrik

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan pesanan masak percuma tersedia setiap hari 7:30 hingga 10:30
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Majlis makan pengurus setiap hari percuma
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Restoran di tapak hartanah

  • Bar
  • Handi

Aktiviti menarik

  • Gimnasium 24 jam

Mesra keluarga

  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Lokar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Spa

  • Aromaterapi
  • Balut badan
  • Lulur badan
  • Perkhidmatan urut dalam bilik
  • Rawatan Ayurveda
  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Urutan tisu dalam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus
  • Tilam berlapik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED 32-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Cerek elektrik
  • Panduan makan restoran
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Perkhidmatan champagne
  • Uncang teh/kopi segera

Lain-lain

  • Meja
  • Panggilan antarabangsa percuma
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Penyesuai elektrik
  • Perabot berasingan
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Telefon
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR800 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 1500 setiap kenderaan (sehala)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 800 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu

Hartanah juga dikenali sebagai

La Silver Leaf Hotel
La Silver Leaf Shaheed Bhagat Singh Nagar
La Silver Leaf Hotel Shaheed Bhagat Singh Nagar

Soalan lazim

Adakah La Silver Leaf mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di La Silver Leaf?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di La Silver Leaf?

Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di La Silver Leaf?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah La Silver Leaf memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR1500 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya La Silver Leaf?

Terletak di Shaheed Bhagat Singh Nagar, hotel ini sejauh 2.5 km dari Gurudwara Tahli Sahib serta dalam jarak 9 bt (15 km) dari Suraj Kund dan Muzium Shahed-e-Azam Bhagat Singh. Gurudwara Shaheed Ganj adalah 12.4 bt (19.9 km) jauhnya.

La Silver Leaf Ulasan

Ulasan

7.0

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 2 daripada 4 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 0 daripada 4 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 1 daripada 4 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 4 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 4 ulasan

7.0/10

Kebersihan

6.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

5.6/10

Kemudahan

5.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Tanurag

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Kind & helpful staff, highly recommended !!
Menginap 3 malam pada Jan 2025

2/10 Teruk

JASWIR

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Worst experience for a veteran traveller. Never stayed in hotel that had no running hot water. Fawlty towers comes to mind, only it was just not funny.
Menginap 3 malam pada Ogo 2022

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jan 2020

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Dis 2019