Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Plus Hotel Setif





Ulasan
9.4 daripada 10
Luar Biasa
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Cite el Alia la Gare, 1 Rue du 1er Novembre, Setif, Setif, 19000
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Plus Hotel Setif
Plus Hotel Setif
- Termasuk sarapan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Restoran
8.2 daripada 10, Sangat Baik, 23 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: DZD 500.00 seorang semalam
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Katil bayi boleh didapati dengan dikenakan bayaran tambahan
- Bayaran katil lipat simpan: DZD 3500 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit
Perkara yang kami harus menyebut
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Sekatan ketinggian parkir dikenakan
Hartanah juga dikenali sebagai
Best Western Plus Setif
Plus Hotel Setif Hotel
Plus Hotel Setif Setif
Plus Hotel Setif Hotel Setif
Soalan lazim
Plus Hotel Setif Ulasan
Ulasan
9.4
Luar Biasa
9.2/10
Kebersihan
9.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Kemudahan
9.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Mengembara bersama pasangan
30 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Jun 2019
10/10 Cemerlang
chahinez
9 Mac 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Très bien
chahinez
Menginap 7 malam pada Feb 2018
8/10 Baik
Alain
11 Nov 2017
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Alain
Menginap 3 malam pada Nov 2017
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
2 Mei 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Value for money and relaxation
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Piero, Brescia
3 Apr 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel memorizzato per nuovi soggiorni.Molto valido
Piero
10/10 Cemerlang
laurent
13 Feb 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
laurent
8/10 Baik
kamel
1 Jan 2017
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
A decouvrir et apprecier
kamel
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
23 Nov 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
yassine
28 Okt 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tres bon sejour
yassine
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
4 Okt 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
couple, SS
26 Ogo 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Très bon hôtel en plein centre ville
couple
10/10 Cemerlang
sabrina, paris
11 Ogo 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik