Hotel Lassa

Hartanah 3.0 bintang
Hotel pusat dihubungkan dengan pusat membeli-belah di Seoul dengan tempat letak kenderaan sendiri percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Lassa

Kawasan tempat duduk lobi
Kawasan tempat duduk lobi
Perkhidmatan kopi
1 bilik tidur, kalis bunyi, Wi-fi percuma, cadar katil
Bahagian luar

Ulasan

6.8 daripada 10

Kemudahan popular

  • Perkhidmatan bilik
  • Dobi
  • Pengemasan
  • Termasuk parkir
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Standard Double Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bidet
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
  • 17 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Double Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bidet
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
  • 21 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
3, Yonsei-ro 2ga-gil, Seodaemun-gu, Seoul, 03779

Tempat berdekatan

  • Universiti Yonsei - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Universiti Wanita Ewha - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Universiti Hongik - 14 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Stesen Lotte Outlets Seoul - 3 min memandu - 3.4 km
  • Pasar Namdaemun - 4 min memandu - 3.9 km

Bergerak

  • Stesen Shinchon - 2 minit berjalan kaki
  • Stesen Seoul - 10 minit memandu
  • Seoul (GMP-Lapangan Terbang Antarabangsa Gimpo) - 36 minit memandu

Restoran

  • ‪아티제 - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪새마을식당 - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪나주식당 - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪TOM N TOMS COFFEE - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪The Coffee Bean & Tea Leaf - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Lassa

Hotel berdekatan Universiti Yonsei
Berdekatan Universiti Hongik, Hotel Lassa menyediakan kemudahan seperti taman dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Perkhidmatan rencam, dispenser air dan hartanah bebas asap rokok
  • Sajian kopi/teh di ruang bersama, lif dan tempat simpanan bagasi
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel Lassa memiliki keselesaan seperti penyaman udara dan jubah mandi, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti Wi-fi percuma dan dinding kalis bunyi.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Peti sejuk, pembancuh kopi/teh dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Cina (Mandarin), Bahasa Inggeris, Bahasa Jepun, Bahasa Korea, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Sekatan ketinggian dikenakan untuk tempat letak kenderaan di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Kopi dan teh di kawasan umum

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • ATM
  • Dispenser air
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Kawasan luar

  • Taman

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Papan tanda braille/timbul

Lain-lain

  • 14 tingkat
  • Dibina pada 2016
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Penyaman udara
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 5:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 10:00 - 5:00
Kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak KRW30000.0 sehari
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran katil lipat simpan: KRW 30000.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas

Perkara yang kami harus menyebut

Sekatan ketinggian parkir dikenakan

Penarafan kebangsaan

Demi manfaat pelanggan kami, kami telah memberikan pengadaran berdasarkan sistem pengadaran kami.

Hartanah juga dikenali sebagai

HOTEL LASSA Seoul
LASSA Seoul
HOTEL LASSA Hotel
HOTEL LASSA Seoul
HOTEL LASSA Hotel Seoul

Soalan lazim

Adakah Hotel Lassa mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel Lassa?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Lassa?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 5:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Lassa?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Hotel Lassa?

Terletak di Sinchon-dong, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Universiti Yonsei dan Universiti Hongik. Pasar Namdaemun dan Jalan Myeongdong juga dalam jarak 3 bt (5 km). Stesen Shinchon hanya sejauh 2 minit berjalan kaki dan Sogang Univ. Station sejauh 8 minit berjalan kaki.

Hotel Lassa Ulasan

Ulasan

6.8
Penilaian 10 - Cemerlang. 12 daripada 49 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 13 daripada 49 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 10 daripada 49 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 8 daripada 49 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 6 daripada 49 ulasan

6.4/10

Kebersihan

7.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

5.0/10

Kemudahan

6.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

5.2/10

Mesra alam

Ulasan

4/10 Lemah

Mathilde Bach

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Dårlig oplevelse

Vores værelse var i dårlig stand. Sengetøjet var beskidt, også efter det blev skiftet. Aircondition virkede ikke så vi kunne hverken varme eller køle rummet. Afløbet i badet virkede ikke så hele badeværelsesgulvet blev vådt hver gang vi var i bad. Også generelt var værelses ret beskidt. Det eneste positive ved dette hotel er beliggenheden, men der er så mange hoteller på samme gade - jeg ville helt klart tjekke dem ud først
Menginap 11 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Jaehwan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

HYEONGWOOK

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Okt 2024

4/10 Lemah

Jong Hwan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2024

6/10 Boleh diterima

Jong Hwan

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

JONG HWAN

Menginap 1 malam pada Mei 2024

4/10 Lemah

Man-Jong

Menginap 1 malam pada Apr 2024

6/10 Boleh diterima

sangyun

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2023

2/10 Teruk

Jamil

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The cleaning conditions in the hotel was awful. Dust and dirt everywhere. The reception service was also bad. Strange guys (not dressed of hotel staff) who don't speak English well are always at their smartphones. Elevators smell terrible. If I don't change my hotel to another my opinion about Korea could be nightmare because of this hotel. No breakfast, no late check out, no any services. Awful
Menginap 4 malam pada Okt 2023

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

별로였어요

Menginap 1 malam pada Mei 2022

8/10 Baik

Jae choon

Menginap 1 malam pada Apr 2022

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2022

10/10 Cemerlang

CHOI

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2021

2/10 Teruk

Heejin

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

정말 최악

정말 후기를 안 남길 수가 없네요. 이불에 얼룩도 그랬지만 베드벅스가 있어서 다녀온지 열흘 째인데도 피부감염에 가려움증에 고생 중입니다. 피부과 병원비에 방역업체 비용까지 다 청구하고 싶어요
Menginap 1 malam pada Ogo 2021

10/10 Cemerlang

Gabriel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Better than I expected.

The check in was quite fast and the lobby looked nice. A fast check in it always good. The room was also better than I expected. I think the people on Kakao Maps are crazy. I saw a 1 star, so I got scared. This is the second time in a row this happened, and it turned out much better than I expected. The room looked quite nice. Plenty of pillows, good aesthetic. Free water and assorted drinks. Awesome. However I did have some problems. The bathroom/shower set up was odd. You can see people through the bathroom door if you want. That is quite awkward. There are see through glass portions. There is also no door to block off the separate shower sink portion. That whole set up is super odd. And there is one major problem; no actual control over the heating. This is sometimes a problem in hotel rooms, where they are too warm to sleep comfortably. Wasn't much i could do. Opened a window. Tried the AC even but it just blew hot air no matter what I did. No remedy. So even though the bed was comfortable, I slept really restlessly. Please consider this in the future. That aside i enjoyed my stay and people on Kakao Maps are legitimately crazy
Menginap 2 malam pada Feb 2021

8/10 Baik

Ahrim

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
대체로 만족했습니다 세브란스에 일이 있어 갔는데 가깝고 좋았습니다 천장에 모기자국빼고! 방도 따뜻했습니다
Menginap 1 malam pada Jan 2021

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

깔끔해요

깔끔해요.
Menginap 1 malam pada Nov 2020

8/10 Baik

jinku

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

위치가 매우 좋음

생각보다 방이 적었지만 대체로 만족하였음.
Menginap 1 malam pada Okt 2020

2/10 Teruk

SeongWang

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2020

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Dis 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
冷氣機完全不受控制,預設溫度25度,但只有20度,或再低,早上會凍醒,而溫度之後再調較不了,永遠都不會回升。
Menginap 5 malam pada Okt 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

金額相当に過ごしやすい。エアコンだけ注意

日本語は一切通じません。 英語が少し話せれば何となくいけます。 最初見つけにくいですが、地下鉄の新村駅からかなり近く看板も大きくあるので、アクセスは良いです。 受付は予約した名前と日にち、パスポートを確認されてカードキーを貰うスタイルです。 フロントは24時間対応みたいなので、とても有り難く、部屋の飲み物も飲み放題もとても魅力的です。 ラブホテルとしても使われてるのかもしれませんが、(そういった音は聞こえません)旅行者が多く利用しているホテルでした。 部屋の清潔はまずまずです。 水回りはあんまりですが、ベットメイクは綺麗でした。 部屋も金額相当。 個人的にはクーラーの温度調節機能が壊れていて、かなり冷やされた部屋になってました。エアコンを切る事が部屋では出来ないので、フロントに直接切って下さいとお願いすると直ぐに対応して下さいました。
Menginap 2 malam pada Ogo 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
ラブホテル街の中にある割にはいいホテルです。 土日の価格が高いのがキズ。
Menginap 1 malam pada Mac 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Royal suite

We were upgraded to the royal suite with jacuzzi. The room was spacious and comfortable, jacuzzi tub was huge. Overall a nice stay.
Menginap 1 malam pada Dis 2018