Unisotel Sens Nord

Hotel di Sens terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Unisotel Sens Nord

Sarapan bufet setiap hari (EUR 5.90 seorang)
Room, Shared Bathroom (Trio) | 1 bilik tidur, meja, langsir/tirai gelap terus, Wi-fi percuma
Bahagian luar
Room, Shared Bathroom (Duo) | Kemudahan hartanah
Meja sambut tetamu

Ulasan

6.4 daripada 10

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Termasuk parkir
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Boulevard du Pont Neuf, Parc d activites du Pont Neuf, Sens, 89100

Tempat berdekatan

  • Teater Sens - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Office de Tourisme de Sens - 12 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Katedral Sens - 13 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Muzium Sens - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Hospital Center De Sens - 4 min memandu - 3.0 km

Bergerak

  • Stesen Sens - 17 minit berjalan kaki

Restoran

  • â€ȘCafĂ© de l'Etoile - ‬14 min berjalan kaki
  • â€ȘPat Ă  Pain - ‬3 min berjalan kaki
  • â€ȘBar de l'HĂŽtel de Paris et de la Poste - ‬13 min berjalan kaki
  • â€ȘCafĂ© de la Halle - ‬13 min berjalan kaki
  • â€ȘSens Coffee Shop - ‬14 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Unisotel Sens Nord

Hotel di kawasan beli-belah
Unisotel Sens Nord menyediakan teres dan banyak lagi. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), hartanah bebas asap rokok dan tempat simpanan bagasi
  • Mesin layan diri
Ciri-ciri bilik
Semua 62 bilik memiliki kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Sistem pemanasan dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:00 hingga 9:30 dengan bayaran: EUR 5.90 untuk orang dewasa dan EUR 5.90 untuk kanak-kanak

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Mesin layan diri
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Tiada perkhidmatan pengemasan

Kawasan luar

  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 2 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Dok MP3
  • TV skrin rata

Lain-lain

  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 14:00
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk awal: EUR10
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 6:00 - 22:00
Waktu operasi meja sambut tetamu berbeza di hartanah ini
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal bagi mendapatkan arahan daftar masuk dan kod akses; kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 48 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kod akses, meja sambut tetamu (waktu terhad), pintu masuk persendirian

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 5 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
1 ekor haiwan peliharaan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 0.65 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 5.90 untuk dewasa dan EUR 5.90 untuk kanak-kanak
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 5 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Fi daftar masuk awal: EUR 10 (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Fi tuala: EUR3 seorang, sepenginapan (atau tetamu boleh membawanya sendiri)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

hotelF1 Sens Nord Hotel
hotelF1 Sens Nord
hotelF1 Sens Nord Sens
hotelF1 Sens Nord Hotel
hotelF1 Sens Nord Hotel Sens

Soalan lazim

Adakah Unisotel Sens Nord mesra haiwan kesayangan?

Ya, hotel ini membenarkan haiwan kesayangan (had 1 ekor). Terdapat fi sebanyak EUR5 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Unisotel Sens Nord?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Unisotel Sens Nord?

Daftar masuk bermula jam 14:00. Daftar masuk awal tersedia dengan fi sebanyak EUR10 (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Unisotel Sens Nord?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Unisotel Sens Nord?

Terletak di tengah-tengah Sens, hotel ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Teater Sens, Office de Tourisme de Sens dan Katedral Sens. Muzium Sens dan Hospital Center De Sens juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stesen Sens sejauh 17 minit berjalan kaki.

Unisotel Sens Nord Ulasan

Ulasan

6.4
Penilaian 10 - Cemerlang. 32 daripada 150 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 38 daripada 150 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 26 daripada 150 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 22 daripada 150 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 32 daripada 150 ulasan

6.2/10

Kebersihan

7.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

5.4/10

Kemudahan

6.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.2/10

Mesra alam

Ulasan

4/10 Lemah

isabelle

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Changement, le F1 quitte Accord, mais impossible d'ouvrir la porte avec le code. Cela ne fonctionnait pas. Je n'étais pas la seule personne dans ce cas.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Salah

Menginap 3 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

Josue

Pengembara perniagaan
Menginap 1 malam pada Mac 2025

4/10 Lemah

Henrique

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Christelle

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Chambre bien mais sanitaire a changé
Menginap 1 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Arnaud

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 4 malam pada Jan 2025

2/10 Teruk

Monique

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hotel a éviter absolument

Menginap 1 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

jerome

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Grace adeline

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Nov 2024

2/10 Teruk

Hermil

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Jean francois

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

Bruno

Menginap 4 malam pada Sep 2024

6/10 Boleh diterima

Hans-Dieter

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
Es entsprach nicht unseren guten Erwartungen bei F1.
Menginap 1 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Olivier

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
SystĂšme de Sms donnant les numĂ©ros de chambre et code trĂšs pratique. Accueil d’excellente qualitĂ© au petit dĂ©jeuner.
Menginap 1 malam pada Sep 2024

2/10 Teruk

Milena

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Anthony

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Super Ă©quipe ! Douche spacieuse mĂȘme si commune et pression d’eau ! Super ! Et merci Ă  nounou et Ă  l’accueil super chaleureux cet hĂŽtel !
Menginap 1 malam pada Sep 2024

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jun 2024

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

HĂŽtel trĂšs trĂšs moyen

Nous avons Ă©tĂ© trĂšs déçus de notre sĂ©jour. Bien qu’il s’agisse d’un hĂŽtel de premier prix, il y a un minimum d’exigence Ă  avoir. - la chambre n’était pas propre : toiles d’araignĂ©e, vielles coulures sur le mur non nettoyĂ©es, taches sur les draps. - WC et douches dans un Ă©tat dĂ©plorable : calcaire, sanitaires trĂšs vieillissants et sales. - L’accueil est Ă  revoir : nous sommes certes arrivĂ©s Ă  une heure plutĂŽt tardive mais nous avons Ă©tĂ© surpris d’ĂȘtre accueilli en pyjama. À notre dĂ©part le lendemain matin, l’agente Ă©tait toujours en pyjama. Nous comprenons qu’il s’agisse d’un travail de nuit mais il existe des tenues plus correctes et tout aussi confortables. D’autre part, nous avons Ă©tĂ© accueillis par deux personnes qui Ă©taient en pleine crise de fou rire, ce qui nous a fortement mis mal Ă  l’aise et aucune information concernant les modalitĂ©s de dĂ©part ou autre ne nous a Ă©tĂ© proposĂ©.
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

PEGGY

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Zanyi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

Zanyi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2024

6/10 Boleh diterima

BérengÚre

Menginap 1 malam pada Ogo 2024

4/10 Lemah

BérengÚre

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

Passable

Accueil : la personne était trÚs aimable Les 2 chambres : l'état de propreté laisse à désirer. On a trouvé des cafards Les douches : trÚs ùgées
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

2/10 Teruk

Claude

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

a fuir

arrivĂ© dans la chambre, les couettes Ă©taient tachĂ©es, je suis allĂ© Ă  la douche DEGUEULASSE ! pendant la nuit vu qu'il faisait chaud nous avons bloquĂ© la fenĂȘtre entre ouverte, pendant la nuit des personnes on balancĂ© un JOINT dans la chambre et aussi un espĂšce de cafard !!! Nous sommes parti dĂšs 6h du matin sans mĂȘme aller aux toillettes de peur d'attraper une maladie !!
Menginap 1 malam pada Jul 2024

2/10 Teruk

Mattlin

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Une honte

Hotel tres bruyant. Niveau propriété, que se soit le personnel ou l'établissement il y a du travail. Alors ok la chambre et peu cher mais vue l'état et lodeur de la chambre. Meme pas oser prendre mon petit dejeuner le matin jai persu 6euro. Reveillee a 6h par des hurlements, 6h 20 jetais ds la voiture.
Menginap 1 malam pada Jul 2024