ibis Senlis

Hartanah 3.0 bintang
Hotel disahkan mesra alam yang terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk ibis Senlis

Meja sambut tetamu
Golf
Bahagian luar
Meja, langsir/tirai gelap terus, kalis bunyi, seterika/papan seterika
Medan selera
Terletak berdekatan Katedral Notre Dame, ibis Senlis menyediakan teres, taman dan bar. Masakan Perancis restoran stik di tapak, Restaurant Ibis, menawarkan sarapan, makan tengah hari, makan malam dan tempat makan di kawasan terbuka. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.

Ulasan

7.8 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Perkhidmatan bilik
  • Sarapan tersedia
  • Pengemasan
  • Mesra haiwan kesayangan
Harga semasa ialah RM340
RM390 jumlah
termasuk cukai & fi
19 Sep - 20 Sep

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double)

8.2 daripada 10
Sangat baik
(11 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Hulu semburan mandi hujan
  • 13 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Room, Berbilang Katil

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Diubah suai pada 2016
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 14 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single)

Family Room

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Hulu semburan mandi hujan
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
72 Avenue du General de Gaulle, Senlis, Oise, 60300

Tempat berdekatan

  • Katedral Notre Dame - 3 min memandu - 2.3 km
  • Muzium Senlis - 3 min memandu - 2.3 km
  • Parc Astérix - 8 min memandu - 11.9 km
  • La Mer de Sable - 11 min memandu - 12.3 km
  • Château Chantilly - 15 min memandu - 12.3 km

Bergerak

  • Stesen Villers-St-Paul - 14 minit memandu
  • Roissy – Lapangan Terbang Charles de Gaulle (CDG) - 23 minit memandu

Restoran

  • ‪McDonald's - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Caïus Pizzarum - ‬13 min memandu
  • ‪Au Croissant de Diane - ‬9 min memandu
  • ‪Aux Fastes de Rome - ‬13 min memandu
  • ‪Bellagio Restaurant & Lounge - ‬5 min memandu

Tentang hartanah ini

ibis Senlis

Disahkan mesra alam bagi hotel berdekatan Katedral Notre Dame
Terletak berdekatan Parc Astérix dan La Mer de Sable, ibis Senlis menyediakan teres, taman dan bar. Masakan Perancis restoran stik di tapak, Restaurant Ibis, menawarkan sarapan, makan tengah hari, makan malam dan tempat makan di kawasan terbuka. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), sewa basikal dan tempat letak kenderaan RV/bas/trak
  • Tempat mengecas kenderaan elektrik, 3 bilik mesyuarat dan kebun sayur
Ciri-ciri bilik
Semua 95 bilik memiliki keselesaan seperti Wi-fi percuma dan dinding kalis bunyi.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Kitar semula, mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam dan pengering rambut
  • 32-inci TV LED dengan saluran kabel
  • Sistem pemanasan, setiap hari dan meja

Anugerah dan gabungan

Hartanah Diperakui Eko
Hartanah ini menyertai Green Key (Foundation for Environmental Education), iaitu sebuah program yang mengukur kesan hartanah ke atas satu atau lebih daripada yang berikut: alam sekitar, komuniti, warisan budaya, ekonomi tempatan.

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:00 dengan bayaran: EUR 13.90 untuk orang dewasa dan EUR 6.95 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • Restaurant Ibis

Aktiviti menarik

  • Sewaan basikal
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • 3 bilik mesyuarat
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Kebun sayur
  • Taman
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 20 ruang letak kenderaan mudah diakses
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Hulu semburan berketinggian boleh laras
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda (ketinggian 51 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tingkat atas hanya boleh diakses melalui tangga

Lain-lain

  • 2 bangunan
  • 2 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan
  • Wadah artis tempatan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED 32-inci dengan saluran kabel/satelit

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 5 setiap haiwan kesayangan, sehari
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Mangkuk makanan dan air tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 11 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.60 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
  • Fi tempat peranginan: EUR0 seorang, sepenginapan
Bayaran tempat peranginan ini merangkumi:
  • Pengemasan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 13.90 untuk dewasa dan EUR 6.95 untuk kanak-kanak
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 5 setiap haiwan kesayangan, sehari
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan pengesan asap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hartanah ini memenuhi keperluan tetamu LGBTQ+
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.

Hartanah juga dikenali sebagai

ibis Hotel Senlis
ibis Senlis
ibis Senlis Hotel
ibis Senlis Hotel
ibis Senlis Senlis
ibis Senlis Hotel Senlis

Soalan lazim

Adakah ibis Senlis mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak EUR5 setiap haiwan kesayangan, sehari. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di ibis Senlis?

Setakat 2 Sep 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di ibis Senlis pada 19 Sep 2025 bermula serendah RM 340.49, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di ibis Senlis?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di ibis Senlis?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di ibis Senlis?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya ibis Senlis?

Terletak di tengah-tengah Senlis, hotel disahkan mesra alam ini sejauh 1.5 mi (2.3 km) from Katedral Notre Dame serta dalam jarak 9 bt (15 km) dari La Mer de Sable dan Kebun Sayur Prince. Château Chantilly dan Parc Astérix juga dalam jarak 12 bt (20 km) pemanduan.

ibis Senlis Ulasan

Ulasan

7.8

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 97 daripada 353 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 150 daripada 353 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 67 daripada 353 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 25 daripada 353 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 14 daripada 353 ulasan

8.2/10

Kebersihan

8.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.6/10

Kemudahan

7.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.0/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Isabelle

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
J’aurais apprécié avoir un plateau de courtoisie avec une bouilloire et du thé et un petit biscuit au bonbon de bienvenue.Il est également regrettable que le personnel soit quasiment impossible à joindre au téléphone pour avoir des renseignements car c’est tout le temps occupé. Enfin comme il y a deux ibis l’un.en face de l’autre on ne sait pas précisément dans lequel on a réservé sa chambre.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Jean-Marc

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Une arrivée à l’hôtel un samedi soir à 21h15 et nous souhaitions nous restaurer. Ce n’était pas possible car la cuisine était fermée pour cause de sous effectif et il était trop tard. Je ne trouve pas cela normal lorsqu’on affiche une fermeture de restaurant à 22h30. Petit déjeuner, buffet en piètre état et pas de personnel ou peu présent. Départ sans personne à la réception. Bravo le service client. Pour le reste RAS
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

François

Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Kitty van der, Zandvoort

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Prima voor een tussenstop
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Audrey

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Marc

Menginap 1 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Franck

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

René

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Audrey

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Parfait

Séjour parfait, chambre agréable et personnel sympathique et à l’écoute. Le plus : les bornes de recharge à côté pour VE Toujours un plaisir de nos séjours dans cet hôtel.
Menginap 1 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Yasin

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent séjour Restauration très bien
Menginap 2 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

À améliorer

Couette trop petite , une partie du lit n’était recouverte que par le drap. Petit déjeuner décevant, à ce prix je m’attendais à mieux. Le deuxième matin nous sommes arrivées il n’y avait plus rien, les tables n’étaient pas débarrassées, plus de jus d’orange, ni charcuteries, croissants, pâte à tartiner et j’en passe…tout était vide!! Seulement du pain, du beurre et du jus de pomme ! Une des deux machines à café était hors service…Le personnel se démenait et faisait ce qu’il pouvait, mais il était clair qu’il y avait un manque d’effectifs et que les quantités avaient été sous évaluées…
Menginap 2 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

KEVIN

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Célia

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

David

Pengembara perniagaan
Menginap 1 malam pada Sep 2024

6/10 Boleh diterima

Jérôme

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Xavier

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2024

4/10 Lemah

Véronique

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Mena

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

4/10 Lemah

Christophe

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan

Déception

J'ai réservé une chambre familiale et surprise à l'arrivée pas de chambres familiale. Ce n'ai pas normal au prix que l’on paye. Nous avons la sensation de ne pas avoir été considéré dans notre choix.
Menginap 1 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

patrick

Sukakan: Kebersihan
Menginap 3 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

Antoine

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Stéphane

Menginap 1 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Eric

Menginap 1 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

David

Menginap 1 malam pada Sep 2024

6/10 Boleh diterima

Diene

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 3 malam pada Sep 2024