Le relais fleuri, Hôtel et restaurant Logis - Avallon
Hotel di Sauvigny-le-Bois terdapat kolam renang terbuka bermusim dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Galeri foto untuk Le relais fleuri, Hôtel et restaurant Logis - Avallon





Ulasan
8.2 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Double Room

Double Room
9.0 daripada 10
Hebat
(4 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Pengering rambut
Saluran kabel
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Triple Room

Triple Room
8.0 daripada 10
Sangat baik
(2 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian berasingan
Saluran kabel
Lihat semua foto untuk Quadruple Room

Quadruple Room
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian berasingan
Saluran kabel
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

1, La Cerce, Sortie autoroute A6 No. 22, Avallon, Sauvigny-le-Bois, Yonne, 89200
Tentang hartanah ini
Le relais fleuri, Hôtel et restaurant Logis - Avallon
Hartanah serupa

Moulin des Templiers Hôtel & SPA
Moulin des Templiers Hôtel & SPA
- Spa
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Restoran
9.4 daripada 10, Luar Biasa, 174 ulasan
Harga ialah RM234
RM264 jumlah
termasuk cukai & fi
1 Dis - 2 Dis
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.49 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 15 untuk dewasa dan EUR 10 untuk kanak-kanak
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 15 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 16 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, ANCV Cheques-vacances, bayaran mudah alih dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan lampu luar
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Kolam bermusim akan dibuka dari Jun hingga September
Akses kolam renang tersedia dari 10:00 hingga 20:00
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.
Hartanah juga dikenali sebagai
Relais Fleuri SauvignyleBois
Relais Fleuri Hotel
Relais Fleuri Hotel Sauvigny-le-Bois
Relais Fleuri Sauvigny-le-Bois
Le Relais Fleuri
Le relais fleuri, Hôtel et restaurant Logis - Avallon Hotel
Soalan lazim
Le relais fleuri, Hôtel et restaurant Logis - Avallon Ulasan
Ulasan
8.2
Sangat Baik
8.4/10
Kebersihan
8.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.4/10
Kemudahan
8.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
7.8/10
Mesra alam
Ulasan
22 Ogo 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Ogo 2025
8/10 Baik
Marc
2 Ogo 2025
Marc
Menginap 2 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Stephanie
26 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Stephanie
Menginap 1 malam pada Jul 2025
6/10 Boleh diterima
Sebastian
Mengembara bersama keluarga
22 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
90's France
Sebastian
Menginap 3 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
20 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Pascal
16 Jul 2025
Pascal
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Martin
5 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Martin
Menginap 3 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Yvonne Xina
Mengembara bersama keluarga
4 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
En lille perle
Yvonne Xina
Menginap 2 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
ROSELYNE
18 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ROSELYNE
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Georges
15 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan
Georges
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Gabriela
11 Jun 2025
Gabriela
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
victor
10 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
victor
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Patricia
9 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Patricia
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
jean-marie
7 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tres bon acceuil
jean-marie
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Sylvie
5 Jun 2025
Sylvie
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
JEAN LUC
2 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Je recommande
JEAN LUC
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Derek
24 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Derek
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Chantal
22 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Chantal
Menginap 4 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
14 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
WE Bourgogne
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Luca
2 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Luca
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Christophe
Pengembara perniagaan
28 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Christophe
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Laurent
11 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Soirée à refaire sans aucun
Laurent
Menginap 1 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
philippe
28 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
philippe
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Laurent
Pengembara perniagaan
23 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bel hôtel.
Laurent
Menginap 1 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Annette
Mengembara bersama kumpulan
4 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Nice place but not ideal for a triple room
Annette
Menginap 1 malam pada Sep 2024








