Hotel Grad

Hartanah 4.0 bintang
Percutian ski di kawasan pergunungan yang terdapat restoran dan bar/ruang istirahat

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Grad

Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, ruang kerja komputer riba
Bahagian luar
Standard Triple Room, 1 Bedroom, Accessible | Pemandangan dari bilik
Koridor
Tangga
Di Hotel Grad, anda boleh menantikan sarapan percuma (masakan tempatan), perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar. Peluncur ski dan peluncur papan salji boleh meluangkan masa di cerun hotel ini yang menawarkan pengangkutan ulang-alik ke tempat ski, keistimewaan ski dan pas ski. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti restoran.

Ulasan

9.0 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Bar
  • Termasuk sarapan
  • Termasuk parkir
  • Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Pengemasan
Harga semasa ialah RM487
RM585 jumlah
termasuk cukai & fi
5 Sep - 6 Sep

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Standard Quadruple Room, 1 Bedroom, Accessible

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 38 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 3 Katil Bujang (Single)

Superior Double or Twin Room, City View

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Katil sofa - kelamin
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 30 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Triple Room, 1 Bedroom, Accessible

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
  • 38 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Double or Twin Room, City View

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Katil sofa - kelamin
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 30 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Novi Grad Sarajevo, sebuah kawasan kejiranan di Sarajevo, Hotel Grad berhampiran dengan lapangan terbang. Taman Vrelo Bosne dan Zoo Sarajevo menonjolkan keindahan semula jadi kawasan ini dan tempat menarik termasuk Pusat Olimpik Musim Sejuk ZOI '84 dan Ilidza Thermal Riviera. Ingin menikmati acara atau perlawanan ketika berada di kota? Lihat acara atau perlawanan yang berlangsung di Stadium Grbavica atau Stadium FC Sarajevo. Luangkan masa menerokai aktiviti di kawasan ini termasuk luncur papan salji dan bermain ski merentas desa.
Peta
Safeta Hadzica 19, Sarajevo, Bosna i Hercegovina, 71000

Tempat berdekatan

  • Pusat Bandar Bosmal - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Muzium Nasional Bosnia dan Herzegovina - 5 min memandu - 4.1 km
  • Ilidza Thermal Riviera - 7 min memandu - 5.8 km
  • Baščaršija Džamija - 7 min memandu - 6.6 km
  • Dewan Bandar Raya Sarajevo - 7 min memandu - 7.0 km

Bergerak

  • Stesen Podlugovi - 22 minit memandu
  • Sarajevo (SJJ-Lapangan Terbang Antarabangsa Sarajevo) - 5 minit memandu

Tentang hartanah ini

Hotel Grad

Hotel mewah yang terletak di Novi Grad Sarajevo
Pertimbangkan penginapan di Hotel Grad dan manfaatkan sarapan percuma (masakan tempatan), perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar. Peluncur ski dan peluncur papan salji boleh meluangkan masa di cerun hotel ini yang menawarkan pengangkutan ulang-alik ke tempat ski, keistimewaan ski dan pas ski. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti restoran.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), daftar keluar ekspres dan daftar masuk ekspres
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, dewan bankuet dan lif
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel Grad disertakan dengan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan ruang kerja komputer riba, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti Wi-fi percuma dan penyaman udara.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj) dan katil bayi/kot (percuma)
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri berjenama dan pancuran mandi
  • Sebuah TV LCD dengan saluran satelit
  • Almari pakaian, alat memasak/pinggan mangkuk/perkakas dapur dan setiap hari

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan percuma di luar tapak hartanah
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj) sehingga 150 km
  • Pengangkutan ulang-alik ke tempat ski (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan masakan tempatan percuma tersedia setiap hari 7:00 hingga 10:00
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Aktiviti menarik

  • Keistimewaan ski pilihan
  • Pas ski
  • Tempat simpanan peralatan ski

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi di dalam bilik
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Buku panduan
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 3 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2016
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Alat memasak, pinggan mangkuk dan perkakas dapur
  • Bar mini
  • Panduan makan restoran
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemasukan kunci mudah alih
  • Meja
  • Panggilan jarak jauh percuma
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Penyesuai elektrik
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 23:30
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 12 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak EUR15.0 sehari
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini dilaraskan mengikut musim dan mungkin tidak dikenakan sepanjang tahun. Pengecualian atau pengurangan lain boleh dikenakan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Januari - 5 Januari, EUR 2.05 seorang, semalam
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 6 Januari - 30 Jun, EUR 1.53 seorang, semalam
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Julai - 31 Ogos, EUR 2.05 seorang, semalam
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 September - 24 Disember, EUR 1.53 seorang, semalam
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 25 Disember - 31 Disember, EUR 2.05 seorang, semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 10 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 6 orang)
  • Bayaran katil lipat simpan: EUR 15.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Grad Sarajevo
Grad Sarajevo
Hotel Grad Hotel
Hotel Grad Sarajevo
Hotel Grad Hotel Sarajevo

Soalan lazim

Adakah Hotel Grad mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Hotel Grad?

Setakat 3 Sep 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Hotel Grad pada 5 Sep 2025 bermula serendah RM 487.17, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Hotel Grad?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini; parkir berdekatan juga percuma.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Grad?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 23:30.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Grad?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Adakah Hotel Grad memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak EUR10 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Hotel Grad?

Terletak sesuai berhampiran cerun ski, hotel Novi Grad Sarajevo ini sejauh 2 bt (3 km) dari Pusat Bandar Bosmal dan Taman Vrelo Bosne serta dekat dengan kawasan sukan musim sejuk seperti bermain ski merentas desa. Stadium Grbavica dan Muzium Yahudi Bosnia dan Herzegovina juga dalam jarak 2 bt (3 km).

Hotel Grad Ulasan

Ulasan

9.0

Hebat

Penilaian 10 - Cemerlang. 63 daripada 101 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 31 daripada 101 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 3 daripada 101 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 101 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 101 ulasan

9.6/10

Kebersihan

9.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.2/10

Kemudahan

9.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.8/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Adnan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Atef

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Top
Menginap 7 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Yamile

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Great hotel
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Semra

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Gamze

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Çok beğendim

Calisanlar mükemmel oda çok temiz ve güzel.Kahvaltisi temizdi.Kahvesi mükemmel.Resepsiyonda çalışanlar çok ilgiliydi.tesekkurler.
Menginap 2 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Zoyyah

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff were friendly, location a bit far from the center
Menginap 3 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Snjezana

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The best place to stay in Sarajevo!
Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Jörg Heinrich

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Nadira

Pengembara perniagaan
Adisa was amazing very nice place to stay in Sarajevo .
Menginap 3 malam pada Sep 2024

2/10 Teruk

Shazad

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
On the first night we checked in... i found ants crawling in the room. I asked the hotel staff at reception for a different room and we were told the hotel is fully booked and they could not move us in to a different room. They offered an alternative solution which was to check out from the hotel room and the time was 12am when they told me this and they told me to find a new hotel. The breakfast was terrible not enough selection and the parking is also a headache as there are not enough spaces to accommodate for cars.
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

TANER

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice stay one night poor breakfast only
Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Irena

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Mei 2024

8/10 Baik

Filiz

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Güzel ama kahvaltı çok zayıf
Menginap 2 malam pada Jun 2024

2/10 Teruk

Mossab

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

Mehdi

Mengembara bersama keluarga
Great location. Clean. Quiet.
Menginap 3 malam pada Apr 2024

8/10 Baik

giuseppe

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Scusate ma se non è possibile inserire note sul parcheggio "inesistente" le recensioni degli utenti le decidete Voi!!!!!!!
Menginap 1 malam pada Apr 2024

8/10 Baik

Brigitte

Menginap 1 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

CHERYL

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good value & nice stay

Good location, staff very helpful
Menginap 2 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

Zuhra

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Mac 2024

8/10 Baik

Sara

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 5 malam pada Dis 2023

10/10 Cemerlang

Selim

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 5 malam pada Dis 2023

8/10 Baik

ONUR

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Dis 2023

10/10 Cemerlang

Nermin

Mengembara bersama keluarga
Nice area and very friendly people
Menginap 1 malam pada Nov 2023

10/10 Cemerlang

Miro

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Ogo 2023