Capcana Hotel São Paulo - Jardins

Hartanah 3.5 bintang
Hotel dengan spa perkhidmatan penuh, 3-minute walk to Paulista Avenue

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

7.8 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Spa
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Wi-Fi percuma
  • Restoran
  • Penyaman udara
  • Parkir tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 23 daripada 23 bilik

Basic Room, 1 Katil Raja (King)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(5 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran kabel
Meja
Peti besi muat kompiuter riba
Pengemasan harian
  • 12 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Double Room, 1 Katil Ratu (Queen)

8.8 daripada 10
Cemerlang
(6 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran kabel
Meja
Peti besi muat kompiuter riba
Pengemasan harian
  • 17 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Twin Room, 2 Katil Bujang (Single)

7.6 daripada 10
Baik
(5 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran kabel
Meja
Peti besi muat kompiuter riba
Pengemasan harian
  • 17 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Premium Room

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Ruang makan berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran kabel
Peti besi muat kompiuter riba
Meja
  • 56 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Suite Experience

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Peti besi muat kompiuter riba
  • 40 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Comfort Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran kabel
Meja
Peti besi muat kompiuter riba
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Exclusive Room

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran kabel
Meja
Peti besi muat kompiuter riba
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 2 Katil Bujang (Single)

Room

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran kabel
Meja
Peti besi muat kompiuter riba
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Bujang (Single)

Family Suite

  • Boleh menampung 4

Premium Suite

  • Boleh menampung 3

Experience Suite

  • Boleh menampung 2

Triple Suite

  • Boleh menampung 3

Twin Suite

  • Boleh menampung 2

Standard Single Suite

  • Boleh menampung 1

Privilege Suite

  • Boleh menampung 2

Basic King Room

  • Boleh menampung 2

Comfort Room

  • Boleh menampung 2

Guest Room

  • Boleh menampung 3

Standard Double Suite

  • Boleh menampung 4

Standard Single Suite

  • Boleh menampung 1

Double Room, 1 Queen Bed

  • Boleh menampung 2

Exclusive Room

  • Boleh menampung 4

Twin Room, 2 Twin Beds

  • Boleh menampung 2

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Alameda Santos, 484, Jardim Paulista, São Paulo, SP, 01418-000

Tempat berdekatan

  • Paulista Avenue - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Pemandangan Sesc Paulista - 6 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Pusat Membeli-belah Paulista - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Hcor Hospital - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Jalan Oscar Freire - 18 min berjalan kaki - 1.5 km

Bergerak

  • Stesen Brigadeiro - 3 minit berjalan kaki
  • Stesen Sao Paulo Julio Prestes - 7 minit memandu
  • São Paulo (CGH-Congonhas) - 14 minit memandu

Restoran

  • ‪Sushi Guen | 寿司源 - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Washoi - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Restaurante e Lanchonete Oliveira - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Subway - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Urca - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Capcana Hotel São Paulo - Jardins

Hotel berdekatan Paulista Avenue
Di Capcana Hotel São Paulo - Jardins, anda boleh menantikan salun rambut, kemudahan dobi dan bar. Manjakan diri anda dengan urut, rawatan badan atau Balut badan di tapak spa. Akses Internet wayarles percuma dan restoran tersedia kepada semua tetamu.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Letak kenderaan valet (surcaj), tempat simpanan bagasi dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • TV di lobi, hartanah bebas asap rokok dan 1 bilik mesyuarat
  • Surat khabar percuma, kakitangan berbilang bahasa dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Ulasan tetamu memuji tentang kakitangan yang mesra dan lokasi
Ciri-ciri bilik
Kesemua 72 bilik memiliki keselesaan seperti peti besi muat komputer riba dan penyaman udara, serta manfaat seperti Wi-fi percuma.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • 32-inci sebuah TV LCD dengan saluran kabel
  • Setiap hari, meja dan telefon

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Sekatan ketinggian dikenakan untuk tempat letak kenderaan di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet di tapak hartanah (BRL 35 sehari)
  • Letak kenderaan valet di tapak adalah terhad

Makanan dan minuman

  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • Spa perkhidmatan penuh
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat

Spa perkhidmatan penuh

  • Balut badan
  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Restoran mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 11 tingkat
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 32-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi muat komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak BRL 75.00 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 7 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak BRL70.0 sehari

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi letak kenderaan valet: BRL35 sehari
  • Bayaran haiwan kesayangan: BRL 75.00 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Bayaran katil bayi: BRL 70.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Sekatan ketinggian parkir dikenakan

Hartanah juga dikenali sebagai

Ramada Jardins São Paulo
Ramada São
Ramada São Hotel
Ramada São Hotel Jardins Paulo
Capcana Hotel São Paulo Jardins
Capcana Hotel
Capcana São Paulo Jardins
Capcana Hotel Sao Paulo Jardins Brazil
Capcana Sao Paulo Jardins
Capcana Hotel São Paulo Jardins
Capcana Hotel São Paulo - Jardins Hotel
Capcana Hotel São Paulo - Jardins São Paulo
Capcana Hotel São Paulo - Jardins Hotel São Paulo

Soalan lazim

Adakah Capcana Hotel São Paulo - Jardins mesra haiwan kesayangan?

Ya, kucing dan anjing dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak BRL75.00 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Capcana Hotel São Paulo - Jardins?

Parkir valet tersedia dengan fi sebanyak BRL35 sehari.

Apakah masa daftar masuk di Capcana Hotel São Paulo - Jardins?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Capcana Hotel São Paulo - Jardins?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Capcana Hotel São Paulo - Jardins?

Terletak di Vila Mariana, hotel spa ini sejauh 1 bt (2 km) dari Pemandangan Sesc Paulista, Paulista Avenue dan Jalan Oscar Freire. Taman Ibirapuera adalah 1.3 bt (2.2 km) jauhnya. Stesen Brigadeiro hanya sejauh 3 minit berjalan kaki dan Stesen Trianon-Masp sejauh 11 minit berjalan kaki.

Ulasan

Capcana Hotel São Paulo - Jardins Ulasan

7.8

Baik

8.0

Kebersihan

8.8

Lokasi

8.0

Kakitangan & perkhidmatan

8.2

Mesra alam

7.4

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 323 daripada 1000 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 351 daripada 1000 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 204 daripada 1000 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 79 daripada 1000 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 43 daripada 1000 ulasan

Ulasan

2/10 Teruk

Koji

Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
外観とフロントのビジュアルは良いが、中身は最悪。 エレベーターは2台あるが、1台あたり大人4人でぎゅうぎゅう。スーツケースがあれば2人も苦しい。 部屋にはコンセントが1ヶ所のみ。 シャワーヘッドは外れたまま放置されていた。 壁やドアは薄くて雑音が気になる。 カビ臭いしストレスMAXなので、他のホテルに移動しました。 二度と利用することはありません。
シャワーヘッドが外れたままでした
Menginap 8 malam pada Nov 2025

6/10 Boleh diterima

Fabiana

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Janelas barulhentas e café com música alta demais

Não é a primeira vez que me hospedei, nas dessa vez a experiência ficou muito a desejar. O quarto onde fiquei tinha uma janela extremamente barulhenta em razão de folga entre as folhas. Para dormir tive que enfiar papel higiênico entre elas. A noite mal dormida resultou em uma enxaqueca e ao chegar às 6:30 da manhã no café o som que deveria ser ambiente estava extremamente alto. Fiz a reclamação na recepção a altura música ao sair e no dia seguinte o problema persistiu.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Everaldo

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Boa opcao no Jardins

O hotel oferece tudo para uma estadia agradavel em sao paulo. Minha unica queixa é o chuveiro com baixa pressao e gotejando. De resto, tudo bem. Voltaria a me hospedar lá.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

WALTER

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Pedro

Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Rodrigo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Excepcional

Hospedagem incrível. Cafe da manha excepcional, quarto muito confortável, ducha muito boa e atendimento de hotel 5 estrelas. Super recomendo. Excelente custo beneficio. E sem falar da localização muito boa também.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

GILEO

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Já foi excelente, hoje é no máximo um maleiro bom

Já foi uma ótima opção. Agora só a localização salva, quarto com cheiro de mofo, café fraco, atendimento ruim, barulho a noite. Uma pena, constumava ser uma ótima opção, se você quiser usar como maleiro e ficar perto da Paulista, serve.
Menginap 8 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Grow

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Joaquín

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

MATHEUS

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

João Felisberto Ferreira

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Jaime

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

LUIZ ANTONIO

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Luiz

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Rogerio

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
o check in foi exatamente as 14:00 e nem um minuto a menos, porém outros hóspedes chegavam e de imediato se acomodavam, sem uma explicação plausível me fizeram esperar ate o último minuto....qdo me acomodei percebi que a suite estava liberada ha muito tempo...pois não haviam sinais de que fora limpa naquela hora.
Menginap 8 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Jeferson Antonio

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Internet nao funcionou no quarto, box vazava água, sem edredom para o terceiro hóspede.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Aryadna

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
A recepção, acolhida, pelos funcionários, não foi boa, deixando a desejar. Café da manhã insatisfatório e poucas opções, servindo mais para lanche e o espaço físico insatisfatório. Hotel não adequado para viagem em família. Hotel antigo tendo somente um elevador social e um de serviço o que torna insuficiente na hora do café ou no check-in e check-out.
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Mardone

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Mara Cristina

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Roberto

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Boa localizacao
Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

George

Sukakan: Kebersihan

Recomendo fazer manutencao geral

Hotel deixa a desejar ! Colchao quarto e muito mole faz buraco ao deitar colchao e velho mais de 5 anos acordei com coluna quebrada , luz do banheiro fraca e chao box banho escoregadio sem anti derapante , interrupção internet noite fiquei sem Tv , Estacionamento lado funcionarios deixam a desejar manobristas e preco hospede e alto. Hotel somente funcionando com um elevador . Tem que ser feito muitos reparos e manutencao no local.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

SERGIO

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

José Mauricio

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

José Mauricio

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 4 malam pada Jul 2025