Etiqueta Hotel
Hotel di Santa Cruz Do Capibaribe terdapat sarapan percuma dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Etiqueta Hotel





Ulasan
9.2 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM238
RM250 jumlah
termasuk cukai & fi
1 Jul - 2 Jul
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Luxury Room, Balcony

Luxury Room, Balcony
Sorotan
Balkoni
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Luxury Room

Luxury Room
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Pengemasan harian
Peti besi
Lihat semua foto untuk Deluxe Room

Deluxe Room
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Pengemasan harian
Peti besi
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Av. Vinte e Nove de Dezembro - Centro, Santa Cruz Do Capibaribe, PE, 55190-000
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Agradável apart no Cupe Beach Living
Agradável apart no Cupe Beach Living
- Kolam
- Dapur
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima wang tunai
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Hartanah juga dikenali sebagai
Etiqueta Hotel Hotel
Etiqueta Hotel Santa Cruz do Capibaribe
Etiqueta Hotel Hotel Santa Cruz do Capibaribe
Soalan lazim
Etiqueta Hotel Ulasan
Ulasan
9.2
Hebat
9.8/10
Kebersihan
9.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
10/10
Kemudahan
9.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.8/10
Mesra alam
Ulasan
18 Feb 2025
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Marluce
Mengembara bersama keluarga
8 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marluce
Menginap 2 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
glauco
25 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Supimpa.
glauco
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Maria
23 Jan 2025
Maria
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
David Ricardo
6 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
David Ricardo
Menginap 1 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
TEREZA C C
Mengembara bersama keluarga
26 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
TEREZA C C
Menginap 2 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
Herbert
Pengembara perniagaan
20 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Herbert
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
MARIA DAS GRAÇAS
Pengembara perniagaan
23 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel TOP
MARIA DAS GRAÇAS
Menginap 1 malam pada Jul 2024
8/10 Baik
Jâne Cléia
Mengembara bersama keluarga
15 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Jâne Cléia
Menginap 2 malam pada Jul 2024
8/10 Baik
Joanci
9 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Joanci
Menginap 2 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
NARJARA
25 Jun 2023
NARJARA
Menginap 2 malam pada Jun 2023
6/10 Boleh diterima
Agostinho
Pengembara perniagaan
14 Mei 2023
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Agostinho
Menginap 2 malam pada Mei 2023
8/10 Baik
Thiago
Pengembara perniagaan
15 Apr 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Uma boa estadia
Thiago
Menginap 1 malam pada Apr 2023
10/10 Cemerlang
MARCELA
20 Mac 2023
MARCELA
Menginap 1 malam pada Mac 2023
8/10 Baik
Karina
14 Dis 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excelente
Karina
Menginap 1 malam pada Dis 2022
10/10 Cemerlang
Antonio
12 Dis 2022
Antonio
Menginap 1 malam pada Dis 2022
10/10 Cemerlang
MARTA LUCIA
5 Dis 2022
MARTA LUCIA
Menginap 1 malam pada Dis 2022
8/10 Baik
edson silva de lima
17 Okt 2022
edson silva de lima
Menginap 1 malam pada Okt 2022
10/10 Cemerlang
Fernando
Mengembara bersama kumpulan
27 Jun 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ótimo
Fernando
Menginap 1 malam pada Jun 2022
10/10 Cemerlang
Clercio
Pengembara perniagaan
8 Mei 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Melhor hotel da cidade
Clercio
Menginap 1 malam pada Mei 2022
8/10 Baik
NEWTON
16 Apr 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Muito bom
NEWTON
Menginap 1 malam pada Apr 2022
8/10 Baik
Enio
2 Ogo 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Muito bom e honesto
Enio
Menginap 2 malam pada Jun 2021
8/10 Baik
luiz
Pengembara perniagaan
8 Jun 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
luiz
Menginap 1 malam pada Jun 2021
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
17 Mei 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ótima
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2021
10/10 Cemerlang
Patricia kellen
Mengembara bersama keluarga
5 Mei 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Patricia kellen
Menginap 2 malam pada Mei 2021