Hotel Ripoll Restaurant

Hartanah 3.0 bintang
Hotel 3 yang terdapat sarapan percuma dan pusat persidangan

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah June, 2024 dan July, 2024.
Jun 2024
Julai 2024

Galeri foto untuk Hotel Ripoll Restaurant

Meja sambut tetamu
Bahagian luar
Peti besi dalam bilik, kalis bunyi, katil bayi/kot, Wi-fi percuma
Bufet
Superior Double Room | Bilik Mandi | Pancuran mandi, kelengkapan dandanan diri percuma, pengering rambut
Ulasan
8.2

Sangat baik

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapanTermasuk sarapanTermasuk sarapan
  • PengemasanPengemasanPengemasan
  • Perkhidmatan bilikPerkhidmatan bilikPerkhidmatan bilik
  • DobiDobiDobi
  • RestoranRestoranRestoran
  • BarBarBar

Terokai kawasan

Peta
Carrer de Vic, 26, Sant Hilari Sacalm, 17403
  • Lokasi PopularTaman Font del Pic5 min berjalan kaki
  • Lokasi PopularCeller d'en Jordi8 min berjalan kaki
  • Lokasi PopularBalneari de la Font Picant5 min memandu
  • Lapangan TerbangGerona (GRO-Costa Brava)26 min memandu
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Pilihan bilik

Superior Double Room

Sorotan

Kalis bunyi
TV
Katil bayi/kot
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Peti besi
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Standard Room

Sorotan

Kalis bunyi
TV
Katil bayi/kot
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Peti besi
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Standard Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
TV
Bilik tidur berasingan
Katil bayi/kot
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Standard Room

Sorotan

Kalis bunyi
TV
Katil bayi/kot
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Peti besi
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Standard Room

  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Ratu (Queen) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Junior Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
TV
Bilik tidur berasingan
Katil bayi/kot
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Hartanah serupa

Tentang kawasan sekitar

Sant Hilari Sacalm

Terletak di Sant Hilari Sacalm, Hotel Ripoll Restaurant berada di pusat bandar raya dan di pergunungan. Kastil Montsoriu dan Portal de Barcelona merupakan tempat menarik tempatan dan keindahan semula jadi kawasan ini dapat dilihat di Taman Font del Pic dan Taman Doctor Gravalosa. Keluarkan kayu golf dan turun ke padang golf berdekatan, atau anda boleh cuba aktiviti lasak dengan denai kembara/berbasikal.

Tempat berdekatan

  • Taman Font del Pic - 5 min berjalan kaki
  • Rumah Kebudayaan Sant Hilari Sacalm - 7 min berjalan kaki
  • Taman Doctor Gravalosa - 8 min berjalan kaki
  • Celler d'en Jordi - 8 min berjalan kaki
  • Balneari de la Font Picant - 5 min memandu

Bergerak

  • Stesen Riudellots - 26 minit memandu
  • Gerona (GRO-Costa Brava) - 26 minit memandu

Restoran

  • ‪Bar Juani - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Pizzeria Villavecchia - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Granja Tivoli - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Saps Què - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Celler d'en Jordi - ‬8 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Ripoll Restaurant

Hotel di pusat bandar raya
Anda boleh menantikan sarapan bufet percuma, teres dan pencucian kering/dobi di Hotel Ripoll Restaurant. Sebagai tambahan kepada bar dan pusat perniagaan, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Perkhidmatan penghantaran ke lapangan terbang (surcaj), lif dan perkhidmatan dobi
  • Surat khabar percuma, dewan bankuet dan bantuan pelancongan/tiket
  • Bilik mesyuarat, hartanah bebas asap rokok dan perkhidmatan rencam
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel Ripoll Restaurant disertakan dengan kemudahan seperti Wi-fi percuma, peti besi dan dinding kalis bunyi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Setiap hari dan telefon

Bahasa

Bahasa Czech, Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Sepanyol

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan percuma di luar tapak hartanah
  • Pengangkutan penghantaran ke lapangan terbang (surcaj)

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 8:00 hingga 10:30
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan harian
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan

Kawasan luar

  • Di pergunungan
  • Di taman negeri
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Kaunter dan singki berketinggian rendah
  • Kebolehcapaian dalam bilik
  • Lif
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Tempat duduk tandas ditinggikan

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 3 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 1910
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Seni bina tradisional

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut

Hiburan

  • TV

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Peti besi
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:30; Masa tamat daftar masuk: 23:00

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan
Untuk membuat pengaturan daftar masuk sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 23:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak sehingga umur 2 tahun boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Tempat tidur bayi tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 0.66 seorang semalam, sehingga 7 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 17 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 160.00 setiap kenderaan (sehala)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit utama
Nombor Pendaftaran Hartanah HG-000160

Perkara yang kami harus menyebut

Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Ripoll Restaurant
Hotel Ripoll Restaurant Sant Hilari Sacalm
Ripoll Restaurant t Hilari Sa
Ripoll Restaurant Sant Hilari Sacalm
Hotel Ripoll Restaurant Hotel
Hotel Ripoll Restaurant Sant Hilari Sacalm
Hotel Ripoll Restaurant Hotel Sant Hilari Sacalm

Soalan lazim

Adakah Hotel Ripoll Restaurant mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel Ripoll Restaurant?

Terdapat parkir percuma berdekatan.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Ripoll Restaurant?

Masa mula daftar masuk: 12:30; Masa tamat daftar masuk: 23:00.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Ripoll Restaurant?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Hotel Ripoll Restaurant memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik dari hotel ke lapangan terbang. Fi sebanyak EUR160.00 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Hotel Ripoll Restaurant?

Terletak di tengah-tengah Sant Hilari Sacalm, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Taman Font del Pic, Muzium Guilleries dan Rumah Kebudayaan Sant Hilari Sacalm. Taman Doctor Gravalosa dan Celler d'en Jordi juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki.

Hotel Ripoll Restaurant Ulasan

Ulasan

8.2

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 5 daripada 14 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 7 daripada 14 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 1 daripada 14 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 14 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 14 ulasan" "

9.0/10

Kebersihan

8.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Adrianus

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Authentiek Catalaans bergstadje
Hartelijke ontvangst

8/10 Baik

marta, tortosa

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
el hotel está muy bien situado en centro dle pueblo si bien el pueblo no tiene en sí demasiado interés turístico. la habitacion grande si bien un poco fría, que se solucinó rapidamante con la entrega de otra manta. Servicio de restauracion muy correcto tanto para desayuno, comida cena. lo peor ha sido que el hotel esta situado a pocos metros de un campanario que dada horas y cuartos interrumpiendo el descanso nocturno

8/10 Baik

Thomas, Canada

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice hotel in cooler hills
Hotel has secure storage for bicycles. Breakfast was of good quality. Staff were constantly replenishing supplies.

8/10 Baik

JG, Marseille

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel accueillant proche du centre ville.
L’hôtel est très propre, pas bruyant et le personnel accueillant . On a pu se garer facilement dans la rue ombragée de l’hôtel , les places sont gratuites.

6/10 Boleh diterima

yo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
No vale lo que pagas.Se escucha todo.cama incomoda
las habitacion superior era de dos camas no muy comodas..se oia todo del cuarto de alado. el desayuno si estaba bien no vale el precio que pagamos

8/10 Baik

Jose Antonio, Madrid

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Estancia prebalneario
El desayuno un poco escaso y poco variado

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
120 euros pour une nuit dans 1 chambre pareille c est du vol ! Nous avons tellement été déçu que nous avons écourté notre séjour et sommes rentrés chez nous. Merci beaucoup pour vos conseils c est la dernière fois que nous passerons par vous !

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Worth of visit
Hotel provides good quality and service.

8/10 Baik

Jordi-Lluís Rovira

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Buena ubicación y buena atención.
Nuestro contrato con ustedes incluía el desayuno y la nota que pasaron al hotel estaba excluido. Esperamos que nos reembolsarán la factura con el precio del desayuno que les hemos mandado a través de info@mail.hoteles.com. El Sr. Youssef nos dijo que la mandáramos a atencionalcliente@hoteles.com, pero nos es devuelto. Agradeceríamos pasen esta información a quien corresponda. Muchas gracias.

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik