Red Roof Inn Clyde

Hartanah 2.0 bintang
Hotel di Clyde terdapat sarapan percuma dan pusat kecergasan

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

8.0 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Termasuk parkir
  • Kolam
  • Gim
  • Dobi
  • Pengemasan
Harga semasa ialah RM347
RM393 jumlah
termasuk cukai & fi
15 Nov - 16 Nov

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik

Superior Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

8.8 daripada 10
Cemerlang
(13 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Duvet bulu kapas
Katil sofa
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King), Accessible, Non Smoking

9.6 daripada 10
Luar biasa
(4 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Duvet bulu kapas
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King), Accessible, Non Smoking (Roll-In Shower)

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Duvet bulu kapas
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room, 2 Katil Kelamin (Double), Accessible, Non Smoking

7.6 daripada 10
Baik
(8 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Duvet bulu kapas
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Room, 2 Katil Kelamin (Double), Non Smoking

8.2 daripada 10
Sangat baik
(53 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Duvet bulu kapas
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Superior Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking, Jetted Tub

9.6 daripada 10
Luar biasa
(5 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Duvet bulu kapas
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room, 2 Bedrooms, Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Duvet bulu kapas
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 6
  • 1 Katil Raja (King) dan 2 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
1363 W Mcpherson Hwy, I-80/90 Exit #110, Sr-4 South To Us-20 W, Clyde, OH, 43410

Tempat berdekatan

  • Muzium Clyde - 3 min memandu - 3.9 km
  • Countryside Park - 6 min memandu - 10.6 km
  • Sandusky River - 7 min memandu - 13.5 km
  • Spiegel Grove State Park - 9 min memandu - 12.8 km
  • Pusat Presiden Rutherford B. Hayes - 9 min memandu - 13.2 km

Bergerak

  • Stesen Sandusky - 32 minit memandu
  • Toledo, OH (TOL-Toledo Express) - 54 minit memandu

Restoran

  • ‪Burger King - ‬25 min memandu
  • ‪Circle K - ‬1 min memandu
  • ‪Wendy's - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪Starbucks - ‬22 min memandu
  • ‪Blue Collar Bistro - ‬3 min memandu

Tentang hartanah ini

Red Roof Inn Clyde

Sorotan hartanah
Anda boleh menantikan sarapan Eropah percuma, bilik arked/permainan dan kemudahan dobi di Red Roof Inn Clyde. Akses Internet wayarles percuma dan gimnasium tersedia kepada semua tetamu.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Kolam renang tertutup
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, mesin layan diri dan surat khabar percuma
  • Lif, sajian kopi/teh di ruang bersama dan TV di lobi
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 68 bilik memiliki keselesaan seperti penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan gabungan pancuran/tab mandi dan pengering rambut
  • Sebuah TV LCD dengan saluran kabel
  • Setiap hari dan telefon

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan Eropah percuma tersedia setiap hari 6:00 hingga 10:00
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang tertutup
  • Bilik permainan/arked
  • Gimnasium
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bilik permainan/arked
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Surat khabar percuma di lobi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Stesen komputer

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 4 ruang letak kenderaan mudah diakses
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif (kelebaran pintu 122 sentimeter)
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda (ketinggian 91 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul
  • Pesawat angkat kolam renang di tapak
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 3 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Gebar bulu kapas
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD dengan saluran kabel

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 10:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 21

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini membenarkan tetamu berumur 18 tahun atau ke atas untuk mendaftar masuk dengan ID ketenteraan yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak USD 15 setiap haiwan kesayangan, semalam (maksimum USD 105 setiap penginapan)
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
2 ekor (sehingga 36 kg setiap haiwan peliharaan)
Haiwan kesayangan tidak boleh dibiarkan tanpa pengawasan
Sekatan dikenakan; untuk mengetahui dengan lebih lanjut, hubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 16 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: USD 15 setiap haiwan kesayangan, semalam (maksimum USD 105 untuk setiap penginapan
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap dan pengadang tingkap
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Pengemasan harian dimasukkan untuk penginapan selama 6 malam atau kurang. Pengemasan terhad disediakan untuk penginapan 7 malam atau lebih.
Haiwan kesayangan mesti diisytiharkan semasa daftar masuk. Tetamu yang membawa 1 haiwan kesayangan tidak akan dikenakan bayaran haiwan kesayangan. Fi haiwan kesayangan yang disenaraikan dalam bahagian Fi hanya terpakai jika tetamu membawa 2 atau lebih haiwan kesayangan. Haiwan kesayangan mesti diikat di kawasan awam hartanah. Para tetamu dijangka membersihkan kawasan haiwan kesayangan mereka.

Perkara yang kami harus menyebut

Akses kolam renang tersedia dari 8:00 hingga 20:00
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Tetamu di bawah 18 tahun tidak dibenarkan masuk ke kolam renang
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Red Roof Inn Clyde
Red Roof Inn Hotel Clyde
Red Roof Inn Clyde Ohio
Red Roof Inn Clyde Hotel
Clyde Red Roof Inn
Red Roof Inn Clyde Hotel
Red Roof Inn Clyde Clyde
Red Roof Inn Clyde Hotel Clyde

Soalan lazim

Adakah Red Roof Inn Clyde mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup. Akses kolam dari 8:00–20:00.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Red Roof Inn Clyde?

Setakat 14 Nov 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Red Roof Inn Clyde pada 15 Nov 2025 bermula serendah RM 346.63, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Red Roof Inn Clyde mesra haiwan kesayangan?

Ya, hotel ini membenarkan kucing dan anjing (had 2 ekor) dengan berat maksimum sehingga 36 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak USD15 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi. Beberapa sekatan mungkin dikenakan, jadi sila hubungi hartanah untuk mendapatkan butiran lanjut.

Berapakah fi parkir di Red Roof Inn Clyde?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Red Roof Inn Clyde?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 10:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Red Roof Inn Clyde?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Red Roof Inn Clyde?

Terletak di Clyde, hotel ini sejauh 3.3 km dari Muzium Clyde serta dalam jarak 9 bt (15 km) dari Countryside Park dan Sandusky River. Ozzie Rauch Park dan Paul Murray Wildlife Area juga dalam jarak 9 bt (15 km).

Red Roof Inn Clyde Ulasan

Ulasan

8.0

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 407 daripada 1000 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 329 daripada 1000 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 148 daripada 1000 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 62 daripada 1000 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 54 daripada 1000 ulasan

8.2/10

Kebersihan

8.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.8/10

Kemudahan

8.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.2/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Latrice

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Yess
Menginap 2 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Susan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great value, very quiet property!. Only complaint is that the beds lack any meaningful bed blanket, so we were feeling cold all night...just very thin bed coverings.
Menginap 1 malam pada Nov 2025

4/10 Lemah

Shannon

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
Bathrooms need updating and locks on doors didn't work well. Had to change rooms because the door sensor didn't work. Tub looked like it hadn't been cleaned in years. Kept a towel on the tub floor for showers.
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Ryan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Elizabeth

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Karen

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Christopher

Menginap 1 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Sharlene

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The room was nice, clean, lots of outlets. It was very noisy though. Trains going by, could hear showers and flushing toilets from other rooms
Menginap 1 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

Curtis, Fremont

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Nothing
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Destinee

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Nathaniel

Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Rodolfo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean room. Polite staff. Needs updating
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Destinee

Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Kyle

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Place is fine. Breakfast, I don’t recommend it.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Charles

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Good value for the price.
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Gregg

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The overall staff and cleanliness of the facility was astounding!
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Tasha

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
was in room 315 and the headboard on the bed fell off. was going to be moved to a different room but then was told that there was already a reservation for that room and that was the last room they had available. so i was told there would be no charge for the room it would be free if we just stayed in the room and was still charged for the room. messaged the hotel and never receive a response.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Carl

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Mark

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
👍
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

CARL

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Rex

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Janice

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The person at the desk was very polite and informative
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Dwayne

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We had 1 overnight stay on Aug 16, 2025 on the 1st floor. Around 11:30p there was an issue with a really bad water leak. The desk staff Earl, notified us that water was in our room. He was wonderful in helping. This morning during breakfast he was doing everything by himself. He needs a raise! He is a very hard worker.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Eddie

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Kevin

Menginap 1 malam pada Ogo 2025