Hôtel Alivi
Hotel pinggir pantai untuk menikmati kolam renang terbuka bermusim dan pantai pasir hitam
Galeri foto untuk Hôtel Alivi





Ulasan
9.2 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Lihat semua foto untuk Classic Double Room

Classic Double Room
9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)
Sorotan
Balkoni berperabot
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Gabungan pancuran/tab mandi
Lihat semua foto untuk Superior Double or Twin Room

Superior Double or Twin Room
9.4 daripada 10
Luar biasa
(3 ulasan)
Sorotan
Balkoni berperabot
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Gabungan pancuran/tab mandi
Lihat semua foto untuk Deluxe Double or Twin Room

Deluxe Double or Twin Room
Sorotan
Balkoni berperabot
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Gabungan pancuran/tab mandi
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Route Du Cap, San-Martino-di-Lota, 20200
Tentang hartanah ini
Hôtel Alivi
Hartanah serupa

Hotel Pietracap
Hotel Pietracap
- Kolam
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
9.2 daripada 10, Hebat, 332 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 2.20 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 22 untuk dewasa dan EUR 22 untuk kanak-kanak
- Bayaran katil bayi: EUR 15.0 sehari
- Makan malam dihoskan: EUR50
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Kolam bermusim akan dibuka dari April hingga September
Akses kolam renang tersedia dari 9:30 hingga 19:00
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hôtel Alivi
Hôtel Alivi Hotel
Hôtel Alivi San-Martino-di-Lota
Hôtel Alivi Hotel San-Martino-di-Lota
Soalan lazim
Hôtel Alivi Ulasan
Ulasan
9.2
Hebat
9.6/10
Kebersihan
9.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.2/10
Kemudahan
9.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.4/10
Mesra alam
Ulasan
18 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 6 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Jørgen
24 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
helt topp
Jørgen
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
SIMON
17 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
SIMON
Menginap 4 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Andrea
14 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Andrea
Menginap 1 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Sarah
23 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Perfekt boende




Sarah
Menginap 3 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Hartwig
Mengembara bersama kumpulan
8 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hartwig
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Michèle
24 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Michèle
Menginap 7 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Mergim
Mengembara bersama pasangan
26 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Mergim
10/10 Cemerlang
Aymeric
28 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Aymeric
Menginap 5 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Karine
Mengembara bersama keluarga
28 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Karine
Menginap 1 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
Søren
20 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Søren
Menginap 7 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Belinda
13 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Belinda
Menginap 2 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Francois
Mengembara bersama keluarga
3 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Francois
Menginap 2 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
Laurent
2 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
4 eme passage
Laurent
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
My
Mengembara bersama keluarga
25 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Familjeresa

My
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Hemant
Mengembara bersama keluarga
20 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hemant
Menginap 7 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
Caroline
Mengembara bersama pasangan
18 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Caroline
Menginap 2 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
My
Mengembara bersama keluarga
18 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Familjeresa




My
Menginap 3 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
My
Mengembara bersama keluarga
18 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Familjeresa




My
Menginap 3 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
Bernadette
Mengembara bersama keluarga
16 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik


Bernadette
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Eduard
Mengembara bersama keluarga
14 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Eduard
Menginap 5 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Jimmy
Pengembara perniagaan
4 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jimmy
Menginap 3 malam pada Jul 2024
8/10 Baik
Patricia
3 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Patricia
Menginap 3 malam pada Jul 2024
8/10 Baik
Annie
Mengembara bersama pasangan
18 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Annie
Menginap 3 malam pada Jul 2024
8/10 Baik
Rudolf
14 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Rudolf
Menginap 8 malam pada Jul 2024








