A Casa Das Portas Velhas Hotel
Hotel bersejarah yang terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan restoran
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk A Casa Das Portas Velhas Hotel





Ulasan
8.8 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Double Room

Standard Double Room
Sorotan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Kipas siling
Langsir/tirai gelap terus
Lihat semua foto untuk Standard Triple Room

Standard Triple Room
Sorotan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Kipas siling
Langsir/tirai gelap terus
Lihat semua foto untuk Standard Single Room

Standard Single Room
Sorotan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Kipas siling
Langsir/tirai gelap terus
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Largo da Palma, 6 - Nazaré, Salvador, BA, 40040-170
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Catussaba Suítes Resort
Catussaba Suítes Resort
- Kolam
- Tab Panas
- Termasuk sarapan
- Kolam renang kanak-kanak
8.6 daripada 10, Terbaik, 168 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira BRL 25 untuk dewasa dan BRL 25 untuk kanak-kanak
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Perkara yang kami harus menyebut
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Hartanah juga dikenali sebagai
Casa das Portas Velhas Boutique
Casa das Portas Velhas Boutique Hotel
Casa das Portas Velhas Boutique Hotel Salvador
Casa das Portas Velhas Boutique Salvador
Casa Das Portas Velhas Hotel Salvador De Bahia
Casa Das Portas Velhas Hotel Salvador
Casa Das Portas Velhas Hotel
Casa Das Portas Velhas Salvador
Casa Das Portas Velhas
A Casa Das Portas Velhas Salvador Bahia Brazil
a Casa Das Portas Velhas Hotel Salvador
A Casa das Portas Velhas Boutique Hotel
A Casa Das Portas Velhas
A Casa Das Portas Velhas Hotel Hotel
A Casa Das Portas Velhas Hotel Salvador
A Casa Das Portas Velhas Hotel Hotel Salvador
Soalan lazim
A Casa Das Portas Velhas Hotel Ulasan
Ulasan
8.8
Cemerlang
9.2/10
Kebersihan
9.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
6.0/10
Kemudahan
9.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
6 Mac 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 4 malam pada Mac 2019
10/10 Cemerlang
Fabiano
6 Sep 2018
2 noites em Salvador
Fabiano
Menginap 2 malam pada Ogo 2018
10/10 Cemerlang
andrea
23 Jul 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bahia..pelouriño
andrea
Menginap 1 malam pada Jul 2018
10/10 Cemerlang
Manuela, foz do iguaçu, paraná
15 Jul 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel agradável, ótima localização
Manuela
Menginap 2 malam pada Jul 2018
8/10 Baik
Ezra, Puerto Rico
1 Jul 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Quaint and close to Pelourinho
Ezra
Menginap 3 malam pada Jun 2018
10/10 Cemerlang
Luis, San Juan, PR
1 Jul 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Luis
Menginap 3 malam pada Jun 2018
10/10 Cemerlang
Thierry
23 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
5/5 com certeza! Um achado !
Thierry
Menginap 1 malam pada Mei 2018
6/10 Boleh diterima
Dirk
4 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Duur en verouderd
Dirk
10/10 Cemerlang
Luiz
8 Apr 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Luiz
10/10 Cemerlang
Maria Aparecida
7 Apr 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Maria Aparecida
10/10 Cemerlang
Karen Carolina
31 Mac 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Lindo e confortável
Karen Carolina
10/10 Cemerlang
luciana
5 Feb 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
luciana
Menginap 1 malam pada Jan 2018
10/10 Cemerlang
Helena
27 Nov 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Maravilha
Helena
Menginap 1 malam pada Nov 2017
8/10 Baik
melvin
17 Nov 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
a gem in the rough
melvin
Menginap 3 malam pada Nov 2017
10/10 Cemerlang
daniel
23 Okt 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pode se hospedar sem receio
daniel
Menginap 2 malam pada Okt 2017
10/10 Cemerlang
Eduardo
1 Okt 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Primoroso!
Eduardo
Menginap 2 malam pada Sep 2017
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
14 Sep 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
perfect, great food!
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2017
10/10 Cemerlang
flavia
12 Sep 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Uma agradável surpresa
flavia
Menginap 4 malam pada Sep 2017
10/10 Cemerlang
Ícaro
16 Ogo 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ícaro
Menginap 1 malam pada Ogo 2017
10/10 Cemerlang
Victor Augusto
15 Ogo 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excelente hotel.
Victor Augusto
Menginap 1 malam pada Ogo 2017
8/10 Baik
Roberto
28 Jun 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel acolhedor
Roberto
Menginap 1 malam pada Jun 2017
10/10 Cemerlang
Alessandro
25 Mei 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel lindo, quarto lindo, funzionari ok! ottimo
Alessandro
10/10 Cemerlang
sarah, zürich schweiz
30 Apr 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mit viel Liebe und Geschmack eingerichtetes Hotel
sarah
8/10 Baik
Ori
2 Mac 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice hotel
Ori
10/10 Cemerlang
Jesus Fdo
9 Jan 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik