O2 Hotel Sakonnakhon
Hotel di Sakon Nakhon terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma
Galeri foto untuk O2 Hotel Sakonnakhon





Ulasan
9.4 daripada 10
Luar biasa
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Twin Room with Balcony
Double Room with Balcony
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

422,Mahawong, Nittayo, Sakon Nakhon, Sakonnakhon, 47000
Tentang hartanah ini
O2 Hotel Sakonnakhon
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Deposit Kerugian Barang Pecah: THB 200 sepenginapan
- Deposit kerosakan sebanyak THB 200 perlu dibayar sebelum daftar masuk.
- Deposit perlu dibayar menggunakan pindahan wang melalui bank dan perlu dijelaskan dalam masa 24 jam selepas membuat tempahan.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima wang tunai
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Hartanah juga dikenali sebagai
O2 Hotel Sakonnakhon Hotel
O2 Hotel Sakonnakhon Sakon Nakhon
O2 Hotel Sakonnakhon Hotel Sakon Nakhon
Soalan lazim
Ulasan
O2 Hotel Sakonnakhon Ulasan
9.4
Luar Biasa
9.4
Kebersihan
10
Kemudahan
9.4
Kakitangan & perkhidmatan
9.4
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Pengembara perniagaan
8 Apr 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Apr 2021
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
2 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jan 2020
10/10 Cemerlang
Pairoj
3 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pairoj
Menginap 3 malam pada Nov 2019