Lily of the Valley

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mewah di pantai, dengan kolam renang terbuka

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Lily of the Valley

Depan hartanah - siang/malam
Teres/patio
Restoran
TV skrin rata
Deluxe Room | Pemandangan dari bilik

Ulasan

9.6 daripada 10
Luar Biasa

Kemudahan popular

  • Bar
  • Kolam
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Termasuk sarapan
  • Gim
  • Spa
Harga semasa ialah RM3,126
RM3,488 jumlah
termasuk cukai & fi
22 Okt - 23 Okt

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 12 daripada 12 bilik

Deluxe Room, Sea View

Sorotan

Dek/laman dalam
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
  • 35 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Suite, Sea View (Lily)

Sorotan

Dek/laman dalam
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
  • 80 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Suite, Sea View

Sorotan

Dek/laman dalam
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
  • 80 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Classic Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Dek/laman dalam
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
  • 35 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Club Suite (Shape)

Sorotan

Dek/laman dalam
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
  • 80 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room

Sorotan

Dek/laman dalam
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
  • 35 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Classic Suite

Sorotan

Dek/laman dalam
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
  • 70 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room, Sea View (with private garden)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Dek/laman dalam
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
  • 35 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Suite (Pool, Loft)

Sorotan

Dek/laman dalam
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
  • 85 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Suite (Pool, Gigaro)

Sorotan

Dek/laman dalam
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
  • 95 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Villa (Pool Suite)

Sorotan

Dek/laman dalam
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
  • 210 meter persegi
  • Boleh menampung 9
  • 3 Katil Raja (King)

Superior Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(4 ulasan)

Sorotan

Dek/laman dalam
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
  • 35 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
72 Boulevard Abel Faivre, La Croix-Valmer, 83420

Tempat berdekatan

  • Pantai Gigaro - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Pantai Mendarat Cavalaire - 4 min memandu - 3.5 km
  • Pantai de la Bouillabaisse - 4 min memandu - 3.2 km
  • Pantai Escalet - 11 min memandu - 7.3 km
  • Pantai Pampelonne - 13 min memandu - 9.1 km

Bergerak

  • Stesen Frejus-St-Raphael - 46 minit memandu
  • Toulon (TLN-Toulon - Hyeres) - 82 minit memandu

Restoran

  • ‪La Sorbetière - ‬8 min memandu
  • ‪Jais Ramatuelle - ‬16 min memandu
  • ‪The Pizza House - ‬8 min memandu
  • ‪Couleurs Jardin - ‬16 min berjalan kaki
  • ‪La Farigoulette - ‬17 min memandu

Tentang hartanah ini

Lily of the Valley

Mewah bagi hotel di taman negara
Manfaatkan sarapan bufet percuma, teres dan beli-belah di tapak di Lily of the Valley. Hotel ini ialah tempat yang amat sesuai untuk berjemur di bawah sinaran matahari dengan berhadapan pantai, kerusi lepak pantai dan pengangkutan ulang-alik pantai. Nikmatilah Refleksologi, lulur badan dan Balut nyahtoksin di tapak spa. Nikmati gimnasium serta aktiviti seperti denai kembara/berbasikal. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan taman dan salun rambut.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Kolam renang terbuka bersama dengan kerusi lepak pantai dan payung pantai/kolam
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sewa basikal, Kelab pantai percuma di tapak hartanah dan perabot luar
  • Bilik rawatan urut, porter/tukang angkut dan perkhidmatan rencam
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu dilengkapkan perabot secara berasingan dan memiliki keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan menu bantal, serta manfaat seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan tab mandi atau pancuran dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran satelit
  • Dek atau laman dalam, kot/katil bayi percuma dan sistem pemanasan

Anugerah dan gabungan

Hartanah ini merupakan ahli Hotel Terulung Di Dunia.

Hartanah serupa

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 60 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Mangkuk makanan dan air tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 5.04 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 60 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan pengesan asap
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Tetamu di bawah 16 tahun tidak dibenarkan masuk ke spa

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.

Hartanah juga dikenali sebagai

Lily Valley Property LA CROIX VALMER
Lily Valley LA CROIX VALMER
Property Lily OF THE Valley LA CROIX VALMER
LA CROIX VALMER Lily OF THE Valley Property
Lily OF THE Valley LA CROIX VALMER
Property Lily OF THE Valley
Lily Valley Property
Lily Valley
Lily Valley Property LA CROIX VALMER
Lily Valley LA CROIX VALMER
Property Lily OF THE Valley LA CROIX VALMER
LA CROIX VALMER Lily OF THE Valley Property
Lily OF THE Valley LA CROIX VALMER
Property Lily OF THE Valley
Lily Valley Property
Lily Valley
Lily Valley La Croix Valmer
Lily of the Valley
Lily of the Valley Hotel
Lily of the Valley La Croix-Valmer
Lily of the Valley Hotel La Croix-Valmer

Soalan lazim

Adakah Lily of the Valley mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Lily of the Valley?

Setakat 26 Sep 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Lily of the Valley pada 22 Okt 2025 bermula serendah RM 3,126.26, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Lily of the Valley mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak EUR60 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Lily of the Valley?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Lily of the Valley?

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Lily of the Valley?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Lily of the Valley?

Terletak di La Croix-Valmer, hotel yang menghadap ke pantai ini terdapat di taman negara serta dalam jarak 15 minit berjalan kaki dari Pantai Gigaro dan Pantai Heraclee. Pantai Sylvabelle dan Jovat juga dalam jarak 2 bt (3 km).

Lily of the Valley Ulasan

Ulasan

9.6

Luar Biasa

Penilaian 10 - Cemerlang. 55 daripada 61 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 3 daripada 61 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 0 daripada 61 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 61 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 61 ulasan

10/10

Kebersihan

9.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.8/10

Kemudahan

9.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.6/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

francoise

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Highlight of a week in the french riviera. We decided to try it for a night and now are planning a full week there after having such a great experience. The design is interesting and high quality, well thought through. The activities and coaches are better than any luxury hotel we have been at. Biking, classes, walks, all is well planned and executed. The views are outstanding.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Arto

Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Peter

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Jia Min

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Rooms were well appointed and facilities reflected a wellness theme! Breakfast was delicious as well. The vista restaurant is a must. General manager Stephane, duty manager Pierre and all the staff made sure of our comfort throughout. Highly recommended and would return when possible!
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Annie-Claude

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Parfait ! Plus bel hôtel à mon expérience que dire du service: impeccable en plus d’être sympa.
Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

roxanna

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I recently stayed here at the Lili of the valley with the family for a few days. The hotel is five stars and the assistant and Service is outstanding very attentive and accommodated. The restaurant is amazing as well as the food. The service is a five star service with an outstanding clean. The view is wonderful, I have a patio with a day bed and the view is amazing with just a few minutes down to the beach.
Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Rachel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Perfect holiday

Absolutely amazing from check in to check out. The service is perfect, we ate many times at the restaurant and kept going back. No complaints at all.
Menginap 4 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

mickael

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Localisation de grande qualité, entretien de l’hôtel impeccable. Juste le restaurant vraiment cher
Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Martine

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We had a two nights stay in the winter months. An extremely relaxing stay, very private and peaceful. The staff were amazing and so helpful, happy and very accommodating to anything we asked and or needed. Would truly recommend.
Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Un cadre enchanteur face à la mer

Séjour fantastique. Excellent restaurant et équipe de coaching exceptionnelle !!!
Menginap 3 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Filip

Menginap 2 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Per

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Philippe

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Paradis varois

Coup de cœur absolu pour cet hôtel
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

STEPHANE

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Un havre de paix pour décompresser

Excellent séjour !!! Bravo à l'équipe des sports : Joël, Loïc, Yohan et Alexandra. Tout était parfait.
Menginap 2 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Christian

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Benjamin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Asmaa

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Amazing, would love to revisit
Menginap 3 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Taryn

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Antoine

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Anna

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Everythink was good.
Menginap 3 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

James A

Menginap 5 malam pada Sep 2024

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Un 5 stelle dal servizio assolutamente mediocre

Menginap 2 malam pada Sep 2024

4/10 Lemah

Jonah

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
We have stayed here before (2 years ago) and it was lovely. We have recommended it to many people. However, this second stay was very poor in comparison. The grounds are lovely, but the staff and service aren’t at a 5 star level anymore. We got in late the first night and was told room service was available. Once we went to order, they told us that no hot items were available despite their menu and reception telling us otherwise. After arguing with us for 30 minutes, we decided to pass on the cold snacks they had. Their manager then proceeded to bring us the food we originally requested 30 minutes later without notice (it was now close to midnight) and charged us for it. Thankfully this was reversed after 6 hours the following day. Their staff largely appear to be unhappy and are not warm or welcoming (aside from a few). We asked for a one hour late checkout and we were denied despite numerous availability online for the same room. It took 2.5 hours for them to even tell us they couldn’t accommodate it. There wasn’t any major item that cause the stay to be unsatisfactory but rather a lack of care. This was one of our favorite places to recommend and now we really wouldn’t come back. We have told two family members who have trips booked later this summer to cancel and go elsewhere; it’s a real shame to see the difference from one trip to another.
Menginap 3 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

DAVID

Menginap 2 malam pada Jun 2024