Galeri foto untuk B&B HOTEL Le Mans Nord 1





Ulasan
8.0 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM297
RM336 jumlah
termasuk cukai & fi
11 Okt - 12 Okt
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Double Room

Double Room
8.0 daripada 10
Sangat baik
(16 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Meja
Almari pakaian
Pejabat
Lihat semua foto untuk Twin Room

Twin Room
7.6 daripada 10
Baik
(5 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Meja
Almari pakaian
Pejabat
Lihat semua foto untuk Double Room, Accessible, Non Smoking

Double Room, Accessible, Non Smoking
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Meja
Almari pakaian
Pejabat
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

3 rue Joseph Caillaux, GPS: angle de la rue Louis Chappée, Saint-Saturnin, 72650
Tentang hartanah ini
B&B HOTEL Le Mans Nord 1
Hartanah serupa

Ace Hôtel Le Mans
Ace Hôtel Le Mans
- Mesra haiwan kesayangan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
9.6 daripada 10, Luar Biasa, 805 ulasan
Harga ialah RM337
RM387 jumlah
termasuk cukai & fi
12 Okt - 13 Okt
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 0.99 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 9.50 hingga 10.90 untuk dewasa dan EUR 4.50 hingga 4.50 untuk kanak-kanak
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 6 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.
Hartanah juga dikenali sebagai
B&B Hôtel MANS Nord 1
B&B Hôtel Nord 1
B&B Hôtel MANS Nord 1 Saint-Saturnin
B B Hôtel LE MANS Nord (1)
B B HOTEL Le Mans Nord 1
B B Hotel Le Mans Nord (1)
B B Hôtel LE MANS Nord (1)
B&B HOTEL Le Mans Nord 1 Hotel
B&B HOTEL Le Mans Nord 1 Saint-Saturnin
B&B HOTEL Le Mans Nord 1 Hotel Saint-Saturnin
Soalan lazim
B&B HOTEL Le Mans Nord 1 Ulasan
Ulasan
8.0
Sangat Baik
8.2/10
Kebersihan
8.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.6/10
Kemudahan
7.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.0/10
Mesra alam
Ulasan
2 Ogo 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Trevor
Mengembara bersama pasangan
20 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Trevor
Menginap 1 malam pada Jul 2025
2/10 Teruk
jean-paul
Pengembara perniagaan
5 Jul 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Service client pitoyables
jean-paul
Menginap 3 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Maryvonne
1 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
nous reviendrons sans aucun soucis
Maryvonne
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Norbert
23 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Norbert
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Thierry
9 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Thierry
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Jean-Marie
Pengembara perniagaan
9 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jean-Marie
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
David
8 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
David
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
david
Pengembara perniagaan
6 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
david
Menginap 3 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
LEMAITRE Williams
3 Jun 2025
LEMAITRE Williams
Menginap 1 malam pada Jun 2025
6/10 Boleh diterima
Jose Manuel
Pengembara perniagaan
19 Mei 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jose Manuel
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Emma
11 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Emma
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
SYLVIE
11 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
SYLVIE
Menginap 2 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
4 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Aurélien
1 Mei 2025
Aurélien
Menginap 1 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Peter
16 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Peter
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Martin
3 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Martin
Menginap 1 malam pada Mac 2025
6/10 Boleh diterima
Stéphane
20 Mac 2025
Stéphane
Menginap 1 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
claudette
15 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
claudette
Menginap 1 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Thierry
Pengembara perniagaan
21 Jan 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Hôtel très moyen.
Thierry
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
MYRIAM
Pengembara perniagaan
17 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Parfait
MYRIAM
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
MYRIAM
Pengembara perniagaan
15 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Très bon accueil
MYRIAM
Menginap 1 malam pada Jan 2025
4/10 Lemah
James
12 Jan 2025
James
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Frederic
Mengembara bersama keluarga
1 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Frederic
Menginap 2 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Thomas
16 Dis 2024
Thomas
Menginap 1 malam pada Dis 2024