Hotel Dauphin Blanc
Hotel di Saint-Ismier terdapat pusat kecergasan dan kolam renang terbuka
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Dauphin Blanc





Ulasan
7.6 daripada 10
Baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Triple Room

Triple Room
Sorotan
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran kabel
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Quadruple Room

Quadruple Room
Sorotan
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran kabel
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Classic Double Room

Classic Double Room
Sorotan
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran kabel
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Superior Double Room

Superior Double Room
Sorotan
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran kabel
Pengemasan harian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

1000 Route de Chambery, Le Pont Rivet, Saint-Ismier, Isere, 38 330
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Comfort Hotel Grenoble Meylan
Comfort Hotel Grenoble Meylan
- Mesra haiwan kesayangan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
7.4 daripada 10, Baik, 293 ulasan
Harga ialah RM264
RM305 jumlah
termasuk cukai & fi
20 Jul - 21 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 0.90 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 9 seorang
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Perkara yang kami harus menyebut
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.
Hartanah juga dikenali sebagai
Dauphin Blanc
Dauphin Blanc SAINT-ISMIER
Hotel Dauphin Blanc
Hotel Dauphin Blanc SAINT-ISMIER
Hotel Dauphin Blanc Hotel
Hotel Dauphin Blanc Saint-Ismier
Hotel Dauphin Blanc Hotel Saint-Ismier
Soalan lazim
Hotel Dauphin Blanc Ulasan
Ulasan
7.6
Baik
7.4/10
Kebersihan
8.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
6 Mac 2019
Sukakan: Kebersihan
Menginap 1 malam pada Mac 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
7 Feb 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2019
8/10 Baik
Alexis
2 Okt 2018
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Alexis
Menginap 1 malam pada Sep 2018
8/10 Baik
Fabien
21 Jun 2018
Sukakan: Keselesaan bilik
Fabien
Menginap 1 malam pada Jun 2018
4/10 Lemah
Garry
25 Mei 2018
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Shabby Hotel
Garry
Menginap 2 malam pada Mei 2018
8/10 Baik
arnaud
21 Feb 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
arnaud
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
25 Sep 2017
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Sep 2017
2/10 Teruk
Johan
31 Jul 2017
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
vergane glorie



Johan
Menginap 1 malam pada Jul 2017
6/10 Boleh diterima
Jacques
15 Mac 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Jacques
8/10 Baik
Maxime
20 Feb 2017
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Maxime
8/10 Baik
Gilles
7 Okt 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Gilles
6/10 Boleh diterima
Don Carlos, Suéde
10 Jul 2016
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Convenable sans plus
Don Carlos
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
8 Jul 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Étape entre la chartreuse et les monts belledonne
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Marie-Florence, Rive de gier
2 Jul 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Le rêve
Marie-Florence
10/10 Cemerlang
Franck
6 Apr 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Franck
8/10 Baik
patrick, st denis de l'hotel
20 Feb 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Soirée étape à st ismier
patrick
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
25 Jan 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bel Hotel à conseiller
Pengembara yang disahkan
4/10 Lemah
Xavier, Isère
4 Nov 2015
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Décevant.
Xavier
10/10 Cemerlang
Not Provided, Metz
26 Okt 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Not Provided
6/10 Boleh diterima
Toch-pa, 13
7 Okt 2015
ça dépanne.
Toch-pa
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
29 Sep 2015
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Dirk
21 Sep 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Dirk
6/10 Boleh diterima
Maksim, Санкт-Петербург
24 Jun 2015
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Нет
Maksim
8/10 Baik
Romain, lyon
8 Jun 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Accueil trés agréable
Romain
10/10 Cemerlang
valérie
21 Apr 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik