Hôtel Bel Horizon
Hotel di Saint-Chely-d'Apcher terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma
Galeri foto untuk Hôtel Bel Horizon





Ulasan
9.2 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM337
RM377 jumlah
termasuk cukai & fi
21 Jan - 22 Jan 2026
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Double Room

Double Room
9.2 daripada 10
Hebat
(9 ulasan)
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Twin Room

Twin Room
8.8 daripada 10
Cemerlang
(3 ulasan)
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran kabel
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

53 Boulevard Guerin d'Apcher, Saint-Chely-d'Apcher, 48200
Tentang hartanah ini
Hôtel Bel Horizon
Hartanah serupa

Kyriad Saint Chely d'Apcher - Aire de la Lozère
Kyriad Saint Chely d'Apcher - Aire de la Lozère
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-Fi percuma
- Penyaman udara
- Sarapan tersedia
8.6 daripada 10, Terbaik, 296 ulasan
Harga ialah RM386
RM429 jumlah
termasuk cukai & fi
27 Dis - 28 Dis
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 0.65 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira EUR 10 untuk dewasa dan EUR 5 untuk kanak-kanak
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, ANCV Cheques-vacances dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hartanah juga dikenali sebagai
Hôtel Bel Horizon Saint-Chely-d'Apcher
Bel Horizon Saint-Chely-d'Apcher
Hôtel Bel Horizon Hotel
Hôtel Bel Horizon Saint-Chely-d'Apcher
Hôtel Bel Horizon Hotel Saint-Chely-d'Apcher
Soalan lazim
Ulasan
Hôtel Bel Horizon Ulasan
9.2
Hebat
9.8
Kebersihan
7.6
Lokasi
9.4
Kakitangan & perkhidmatan
9.2
Mesra alam
9.4
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Pengembara perniagaan
10 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2025
6/10 Boleh diterima
Eric
Pengembara perniagaan
4 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Petit dej trop tardif
Eric
Menginap 1 malam pada Sep 2025
8/10 Baik
BORIS
Pengembara perniagaan
3 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
BORIS
Menginap 1 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
SYLVIE
Pengembara perniagaan
3 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
SYLVIE
Menginap 1 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Colette
12 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Colette
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Christian
2 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Christian
Menginap 3 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
André
Pengembara perniagaan
23 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
André
Menginap 3 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
David
7 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good
David
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
OLIVIER
Pengembara perniagaan
5 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
OLIVIER
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Dave
Pengembara perniagaan
22 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Dave
Menginap 1 malam pada Mei 2025
6/10 Boleh diterima
Mart
4 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Schoon, goed ben, gedateerd
Mart
Menginap 1 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Laurent
15 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Laurent
Menginap 1 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
ISABELLE
15 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Belle adresse
ISABELLE
Menginap 1 malam pada Apr 2025
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
12 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Hôtel
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Bastien
9 Apr 2025
Bastien
Menginap 1 malam pada Apr 2025
6/10 Boleh diterima
Nada
Pengembara perniagaan
22 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan
Nada
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Firat
Pengembara perniagaan
3 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Firat
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Damaris
Mengembara bersama pasangan
10 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Damaris
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Jean Luc
5 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jean Luc
Menginap 1 malam pada Okt 2024
6/10 Boleh diterima
Sophie
1 Sep 2024
Sophie
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
jean-louis
Mengembara bersama keluarga
25 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Très correct
jean-louis
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
jean-louis
25 Ogo 2024
jean-louis
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
Alberto
14 Jul 2024
Alberto
Menginap 1 malam pada Jul 2024
8/10 Baik
Anita
5 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Anita
Menginap 1 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Nicolas
11 Apr 2024
Nicolas
Menginap 1 malam pada Apr 2024








