Hôtel le Chevalier Gambette
Hotel di Saint-Armel terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma
Galeri foto untuk Hôtel le Chevalier Gambette





Ulasan
9.2 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Room, 2 Katil Bujang (Single)

Standard Room, 2 Katil Bujang (Single)
8.0 daripada 10
Sangat baik
(3 ulasan)
Sorotan
Sistem pemanasan
TV
Bilik mandi persendirian berasingan
Meja
Lihat semua foto untuk Standard Double Room

Standard Double Room
9.0 daripada 10
Hebat
(7 ulasan)
Sorotan
Sistem pemanasan
TV
Bilik mandi persendirian berasingan
Meja
Lihat semua foto untuk Superior Double Room

Superior Double Room
8.8 daripada 10
Cemerlang
(3 ulasan)
Sorotan
Sistem pemanasan
TV
Bilik mandi persendirian berasingan
Meja
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

19 Route De Saint Colombier, Saint-Armel, Morbihan, 56450
Tentang hartanah ini
Hôtel le Chevalier Gambette
Hartanah serupa

Campanile Vannes
Campanile Vannes
- Mesra haiwan kesayangan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Restoran
8.0 daripada 10, Sangat Baik, 420 ulasan
Harga ialah RM214
RM249 jumlah
termasuk cukai & fi
5 Dis - 6 Dis
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.50 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 9 seorang
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit utama dan kad debit; wang tunai tidak diterima
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.
Hartanah juga dikenali sebagai
Chevalier Gambette
Hôtel le Chevalier Gambette
Hôtel le Chevalier Gambette Saint-Armel
le Chevalier Gambette
le Chevalier Gambette Saint-Armel
Hôtel Chevalier Gambette Saint-Armel
Hôtel Chevalier Gambette
Chevalier Gambette Saint-Armel
Le Chevalier Gambette
Hôtel le Chevalier Gambette Hotel
Hôtel le Chevalier Gambette Saint-Armel
Hôtel le Chevalier Gambette Hotel Saint-Armel
Soalan lazim
Hôtel le Chevalier Gambette Ulasan
Ulasan
9.2
Hebat
9.6/10
Kebersihan
9.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.8/10
Kemudahan
9.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.0/10
Mesra alam
Ulasan
28 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
8/10 Baik
patricia
22 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Lieu au calme, environnement verdoyant, agréable
patricia
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
ALAIN
19 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Très bien!
ALAIN
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
8/10 Baik
Brigitte
10 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Brigitte
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
10 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Ronny
Mengembara bersama pasangan
8 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ronny
Menginap 3 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Lucile
30 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Lucile
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
JEAN LUC
7 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
JEAN LUC
Menginap 2 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
denis
6 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
denis
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
françois
Pengembara perniagaan
27 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
françois
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Frank
21 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Frank
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Anke
Mengembara bersama pasangan
12 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Anke
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Micheline
5 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bon séjour dans cet hôtel
Micheline
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Frederique
16 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Frederique
Menginap 2 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Fabien
Pengembara perniagaan
10 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Calme et propre
Fabien
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
monnier
27 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
monnier
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Thierry
11 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Thierry
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Bruno
Pengembara perniagaan
3 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bruno
Menginap 1 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Patrice
30 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bon hotel
Patrice
Menginap 2 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
yann
20 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
yann
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Daniel
5 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Daniel
Menginap 2 malam pada Okt 2024
8/10 Baik
Olivier
2 Nov 2024
Olivier
Menginap 2 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Erwan
30 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Erwan
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Dimitri
29 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Dimitri
Menginap 1 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
sandrine
Pengembara perniagaan
12 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
sandrine
Menginap 1 malam pada Sep 2024








