citizenM Rotterdam

Hartanah 4.0 bintang
Hotel dengan restoran, beberapa langkah dari Oude Haven

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk citizenM Rotterdam

Bar (di hartanah)
Bahagian dalam
Bahagian luar
Kemudahan mesyuarat
King Room | Pemandangan dari bilik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma
  • Restoran
Harga semasa ialah RM305
RM352 jumlah
termasuk cukai & fi
27 Jul - 28 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik

King Room

9.2 daripada 10
Hebat
(63 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
TV Pintar
Peralatan tempat tidur premium
Katil berlapik
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Pengering rambut
  • 14 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Gelderse plein 50, Rotterdam, South Holland, 3011 WZ

Tempat berdekatan

  • Markthal Rotterdam - 4 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Witte de Withstraat - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Jambatan Erasmus - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Euromast - 3 min memandu - 2.7 km
  • Ahoy Rotterdam - 7 min memandu - 5.2 km

Bergerak

  • Stesen Rotterdam Blaak - 3 minit berjalan kaki
  • Stesen Metro Schiedam Nieuwland - 11 minit memandu
  • Rotterdam (RTM-Rotterdam The Hague) - 18 minit memandu

Restoran

  • ‪De Beren - Markthal - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Kade 4 - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Bistrobar Binnenrotte - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Sumo Markthal - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Bar Blink - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

citizenM Rotterdam

Mewah bagi hotel berdekatan Markthal Rotterdam
Terletak berdekatan Oude Haven dan De Koopgoot, citizenM Rotterdam menyediakan kedai kopi/kafe, bar dan pusat perniagaan 24 jam. Restoran di tapak, canteenM, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain termasuk:
  • Sarapan bufet (surcaj), daftar keluar ekspres dan daftar masuk ekspres
  • Hartanah bebas asap rokok, TV di lobi dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Sajian kopi/teh di ruang bersama, dispenser air dan kakitangan berbilang bahasa
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra dan lokasi
Ciri-ciri bilik
Semua 151 bilik menawarkan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan iPad, sebagai tambahan kepada sentuhan bermakna seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kitar semula, mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan hidrourut dan kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 43-inci TV Pintar dengan saluran digital
  • Almari pakaian, pengemasan (atas permintaan) dan meja

Bahasa

Bahasa Belanda, Bahasa Inggeris

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 100+ Mbps (sesuai untuk 1-2 orang atau sehingga 6 peranti)
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:00 hingga 11:00 dengan bayaran: EUR 18 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • canteenM

Aktiviti menarik

  • TV di ruang bersama

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (atas permintaan)

Perkhidmatan perniagaan

  • 8 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Ruang kerja bersama

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 4 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2013
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Penggunaan dispenser air digalakkan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Produk pembersihan mesra alam digunakan
  • Ruang tamu bersama
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan
  • Wadah artis tempatan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium
  • Tilam berlapik

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan hidrourut
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Dok iPod
  • iPad
  • TV pintar 43-inci dengan saluran digital

Lain-lain

  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Tandas cekap air
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat: EUR29
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Tetamu yang merancang untuk tiba di luar waktu daftar masuk biasa akan menerima e-mel yang mengandungi arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Tetamu disyorkan agar memuat turun aplikasi mudah alih CitizenM hartanah sebelum daftar masuk
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Kadar bandar raya/tempatan yang berkuat kuasa sebanyak 6.50 peratus akan dikenakan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 18.00 seorang
  • Fi daftar keluar lewat: EUR29 (tertakluk kepada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
ID Cukai - 81.92.82.212.B.06
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Pesta atau acara berkumpulan di tapak hartanah adalah tidak dilarang
Penyewa untuk tempoh jangka panjang dialu-alukan
Hartanah ini menggunakan tenaga produk pembersihan mesra alam
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Tempat letak kenderaan tersedia berdasarkan siapa cepat dia dapat. Tempahan tempat letak kenderaan tidak diterima.

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Sebuah kereta tidak diperlukan untuk pergi balik ke hartanah ini
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Penarafan kebangsaan

Hotelstars Union memberikan penarafan bintang rasmi untuk hotel di Belanda. Hotel ini diberikan penarafan stars 4.

Hartanah juga dikenali sebagai

citizenM Inn Rotterdam
citizenM Rotterdam
Rotterdam citizenM
citizenM Rotterdam Hotel
citizenM Rotterdam Hotel
citizenM Rotterdam Rotterdam
citizenM Rotterdam Hotel Rotterdam

Soalan lazim

Adakah citizenM Rotterdam mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di citizenM Rotterdam?

Setakat 22 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di citizenM Rotterdam pada 27 Jul 2025 bermula serendah RM 305.02, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di citizenM Rotterdam?

Hartanah ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di citizenM Rotterdam?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di citizenM Rotterdam?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi sebanyak EUR29.

Di manakah terletaknya citizenM Rotterdam?

Terletak di Centrum, hotel ini dalam jarak 10 minit berjalan kaki dari Markthal Rotterdam dan Oude Haven. De Koopgoot dan Witte de Withstraat juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki.Stesen Rotterdam Blaak hanya sejauh 3 minit berjalan kaki dan Stesen CS Rotterdam sejauh 24 minit berjalan kaki.

citizenM Rotterdam Ulasan

Ulasan

9.4

Luar Biasa

Penilaian 10 - Cemerlang. 683 daripada 1003 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 268 daripada 1003 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 36 daripada 1003 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 11 daripada 1003 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 5 daripada 1003 ulasan

9.4/10

Kebersihan

9.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.2/10

Kemudahan

9.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.4/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Christopher

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice place would stay again
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Nina

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Ganze Erwartungen übertrofefen , außergewöhnlich, den Blick aus den Fenster Einfach hammer, die ganze Atmosphere einfach weckt Freude am Leben Danke für diese Atmosphäre und die ganze Konzept
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Duane, COPLEY

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very unique, especially the room controls via an iPad in the room or your phone (lights, curtains blinds, climate, tv, check out). Even play a memory game likeSimon with the bathrooms color lighting.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

Christian

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Unfortunately the AC system was unsufficient especially during night time. The front desk tome us that it was «normal » since we had a room on the harbor side ?!
Menginap 5 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Pora

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
-
Menginap 1 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

Eleanor

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Small room, good location and helpful staff at the reception. However, after the check-out, I found out that the invoice amount from the hotel and my credit card charges don’t match. I was over charged! I contacted the hotel right away and I’m still waiting for an answer and my refund! This is very frustrating and disappointing experience!
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

David

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
A really quirky hotel with great staff.
Menginap 4 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Benjamin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Mahmood

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Close to Rotterdam city center and nice view of the town
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Ian

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Love staying at this CitizenM. It’s perfect for business travel with the co-working space. The ‘living room’ concept for the lobby/reception is so smart, and gives lots of comfort, and I settle into this hotel much more than others I stay in. The staff are proactive, available and helpful. Highly recommended. I’ve returned there annually for a conference for three years in a row, as have multiple colleagues.
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Vesa

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great location
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Raymond, Paupack

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Convenient location. Friendly and helpful staff.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Anne

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Theresa

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Once you arrive at the reception area, it is welcoming and bright. Nice seating areas for eating and relaxing
Menginap 2 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Marco, München

Sukakan: Kebersihan
Menginap 6 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Dennis

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Wish our stay was longer! Amazing, absolutely incredible staff. Clean and stunning hotel in the perfect location.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Tobias

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Benjamin

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Super location! Gute Öffi-anbindung. Tolles Frühstück. Moderne Zimmer :)
Menginap 4 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Daniela

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Karen

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Great central location
Menginap 4 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Karen

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff was really friendly and helpful!
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Borys

Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

richard

Menginap 1 malam pada Jan 2025