Hotel Montmar

Hartanah 3.0 bintang
Hotel terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam, dengan jarak berjalan kaki ke Pantai Roses

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Montmar

Kalis bunyi, Wi-fi percuma, akses kerusi roda
Meja sambut tetamu
Bahagian dalam
Bufet
Kelengkapan dandanan diri percuma, pengering rambut, tuala disediakan

Ulasan

9.2 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Pengemasan
  • Dobi
  • Parkir tersedia
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik

Double Room

9.6 daripada 10
Luar Biasa
(24 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran satelit
Pengemasan harian
  • 16 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen) ATAU 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Carretera Mas Oliva 14, Roses, 17480

Tempat berdekatan

  • Pantai Nova - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Pantai Roses - 5 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Kubu Kota Roses - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Aqua Brava - 4 min memandu - 2.8 km
  • Pantai Canyelles - 5 min memandu - 2.7 km

Bergerak

  • Stesen Vilajuiga - 14 minit memandu
  • Gerona (GRO-Costa Brava) - 53 minit memandu

Restoran

  • ‪Rosa - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Ci - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Dolce Vita - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Txot’S - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Restaurant Roc-Fort - ‬5 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Montmar

Hotel berdekatan Pantai Roses
Hotel Montmar menyediakan kemudahan seperti perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar/deli snek. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain termasuk:
  • Sarapan bufet (surcaj), sewa basikal dan letak kenderaan sendiri (surcaj)
  • Perkhidmatan rencam, tempat simpanan bagasi dan lif
  • Hartanah bebas asap rokok, meja/kaunter hadapan 24 jam dan bantuan pelancongan/tiket
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel Montmar memiliki sentuhan bermakna seperti penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan tab mandi atau pancuran dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 22-inci televisyen dengan saluran satelit
  • Sistem pemanasan dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Catalonia, Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jerman, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (EUR 8.50 semalam)

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 8:00 hingga 10:30 dengan bayaran: EUR 6 seorang
  • Bar/deli snek

Aktiviti menarik

  • Sewaan basikal

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Lif

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV 22-inci dengan saluran satelit

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Penyaman udara
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 20:30
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 20:30, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak EUR6.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 0.66 seorang semalam, sehingga 7 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 17 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 6 seorang
  • Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 8.50 semalam
  • Bayaran katil bayi: EUR 6.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai

Perkara yang kami harus menyebut

Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Montmar Roses
Montmar Roses
Hotel Hotel Montmar Roses
Roses Hotel Montmar Hotel
Hotel Hotel Montmar
Montmar
Hotel Montmar Hotel
Hotel Montmar Roses
Hotel Montmar Hotel Roses

Soalan lazim

Adakah Hotel Montmar mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel Montmar?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak EUR8.50 semalam.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Montmar?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 20:30. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Montmar?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Hotel Montmar?

Terletak di Pusat Bandar Roses, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Cap de Creus dan Pantai Roses. Pantai Nova dan Kubu Kota Roses juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki.

Hotel Montmar Ulasan

Ulasan

9.2

Hebat

Penilaian 10 - Cemerlang. 137 daripada 195 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 47 daripada 195 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 5 daripada 195 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 195 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 4 daripada 195 ulasan

9.6/10

Kebersihan

9.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.0/10

Kemudahan

9.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.2/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Chris

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff was very nice and so helpful.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

daniel

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel calme. Tres bonne literie. Parking gratuit juste à côté. Nous recommandons !
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

OLIVIER

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Vraiment top

Bien situé accueil au top chambre parfaite
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Martine

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2025

2/10 Teruk

Stella

Menginap 1 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Gerard

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Le séjour c'est bien passé rien à dire sur l'hôtel
Menginap 3 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Miquel

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Muy recomendable, buen trato, bien situado, buen desayuno. Moderno, cómodo y agradable.
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

John

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Rudiger

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

ERIC

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hôtel parfait

Bon séjour dans cet hôtel La personne a la réception est au top Proche des commerces Très bien pour quelques jours
Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Heike

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Das Personal war sehr freundlich und eine Anfrage wegen eines fehlenden Teils wurde prompt erledigt. Die Zimmer waren sehr sauber. Parkplätze sind leider ein Problem, aber auch hier ist das Personal hilfsbereit
Menginap 5 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

HELENE

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2025

2/10 Teruk

Felix

Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Ignasi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Christian

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent accueil , propreté, petit déjeuner au top , il ne manquait de rien et grosse chance pour le parking du supermarché gratuit ( les barrières ne fonctionnent plus ) juste en face . Je conseille cet hôtel charmant et où l’on est très bien accueilli, 10 sur 10
Menginap 1 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Jeremy

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Richard

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
A very nice hotel with lovely staff. A 7min walk to the promenade & beach so not too far for a swim. There are pleasant coastal path and inland walks and the nearby Roses fortress remains are worth a walk around. The breakfast was very good.
Menginap 4 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Dennis

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The location is great. Rooms are comfortable. Staff was friendly and helpful. Will stay again if in area.
Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

patricia

Menginap 3 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Jerome

Menginap 2 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Denis

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 7 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Jonathan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

christian

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Philippe

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Chambre spacieuse, lit large et confortable, équipements de qualité, centre ville et bord de mer facilement accessibles à pied.
Menginap 2 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Olivier

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2024