LH Grand Hotel Hermitage

Hartanah 4.0 bintang
Hotel terdapat restoran, berhampiran Villa Borghese

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk LH Grand Hotel Hermitage

Kawasan tempat duduk lobi
Kawasan hartanah
Kemudahan bilik
Bahagian luar
Bar (di hartanah)

Ulasan

6.0 daripada 10

Kemudahan popular

  • Bar
  • Parkir tersedia
  • Gim
  • Sarapan tersedia
  • Dobi
  • Perkhidmatan bilik

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Triple Room

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Peti besi
Pengemasan harian
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single) ATAU 3 Katil Bujang (Single)

Double Room

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Peti besi
Pengemasan harian
  • 18 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Single Room

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Peti besi
Pengemasan harian
  • 14 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Via Eugenio Vajna, 12, Rome, Lazio, 00197

Tempat berdekatan

  • Villa Borghese - 18 min berjalan kaki - 1.5 km
  • Piazza del Popolo - 5 min memandu - 3.3 km
  • Anak Tangga Sepanyol - 5 min memandu - 3.6 km
  • Piazza di Spagna - 5 min memandu - 3.6 km
  • Pancuran Trevi - 6 min memandu - 4.0 km

Bergerak

  • Stesen Rome Acqua Acetosa - 8 minit berjalan kaki
  • Rossini Tram Stop - 16 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Ciampino (CIA) - 44 minit memandu

Restoran

  • ‪Teatro Parioli - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Molto - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Bar Parnaso - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Duse - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Duke's - ‬6 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

LH Grand Hotel Hermitage

Mewah bagi hotel berdekatan Villa Borghese
Di LH Grand Hotel Hermitage, anda boleh menantikan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang, teres dan taman. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti kemudahan dobi dan bar.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Sarapan Eropah (surcaj), letak kenderaan sendiri (surcaj) dan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj)
  • Surat khabar percuma, 1 bilik mesyuarat dan hartanah bebas asap rokok
  • Tempat simpanan bagasi, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan stesen komputer
Ciri-ciri bilik
Kesemua 116 bilik menampilkan keselesaan seperti penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan tab mandi atau pancuran dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kot/katil bayi percuma, setiap hari dan telefon

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Itali

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (EUR 20 sehari)

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan Eropah tersedia 7:30 hingga 10:00 dengan bayaran: EUR 10 untuk orang dewasa dan EUR 10 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • Gimnasium
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Katil bayi percuma
  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Taman
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Susur tangan di tangga
  • Valet untuk kenderaan yang dilengkapi dengan kerusi roda

Lain-lain

  • 5 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 3 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 7.50 seorang semalam, sehingga 10 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 10 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira EUR 10 untuk dewasa dan EUR 10 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 60 setiap kenderaan (sehala)
  • Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 20 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap

Perkara yang kami harus menyebut

Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.

Hartanah juga dikenali sebagai

Grand Hermitage Hotel
Grand Hermitage Rome
Grand Hotel Hermitage
Grand Hotel Hermitage Rome
Hotel Grand Hermitage
Grand Hermitage
Grand Hotel Hermitage
LH Grand Hotel Hermitage Rome
LH Grand Hotel Hermitage Hotel
LH Grand Hotel Hermitage Hotel Rome

Soalan lazim

Adakah LH Grand Hotel Hermitage mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di LH Grand Hotel Hermitage?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak EUR20 sehari.

Apakah masa daftar masuk di LH Grand Hotel Hermitage?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di LH Grand Hotel Hermitage?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Adakah LH Grand Hotel Hermitage memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak EUR60 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya LH Grand Hotel Hermitage?

Terletak di Parioli, hotel ini sejauh 2 bt (3 km) dari Sungai Tiber, Villa Borghese dan Via Veneto. Anak Tangga Sepanyol dan Piazza di Spagna juga dalam jarak 3 bt (5 km). Stesen Rome Acqua Acetosa sejauh 8 minit berjalan kaki dan Stesen Rome Campi Sportivi sejauh 10 minit berjalan kaki.

LH Grand Hotel Hermitage Ulasan

Ulasan

6.0
Penilaian 10 - Cemerlang. 32 daripada 363 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 112 daripada 363 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 89 daripada 363 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 84 daripada 363 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 46 daripada 363 ulasan

6.4/10

Kebersihan

6.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

5.4/10

Kemudahan

5.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

4.4/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

mathew

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
NO WATER!! OLD FIXTURES, WHEN WATER COMES WITH A TRICKLE YOU CAN BARELY SHOWER, NO HOT WATER, WILL CHARGE FOR BREAKFAST, TORN DRAPES, DIRTY ROOMS, FILTHY PLACE AND WE ARE SUPRISED THAT THE CITY LETS THIS PLACE OPERATE!! It’s definitely NOT a 4 star hotel, NO PARKING, WiFi only works in the lobby area!! Crazy worst experience ever!! I travel a lot and this is not even worth a 1 star
Menginap 4 malam pada Okt 2021

2/10 Teruk

Adriana

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Caldaia spenta (ho dovuto chiedere x fare doccia) camera gelida (e d inverno ?) interruttori mal funzionanti ( ho svitato lampadine) polvere ( pantofole a dimostrarlo)...togliete 2 stelle anche 2 e 1/2
Menginap 1 malam pada Okt 2021

4/10 Lemah

Jan

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

DONT DO IT TO YOURSELF

not working wifi, in the morning I had to wait like 10 minutes to get warm water in shower, otherwise it was cold AF, there was mildew in bathroom, breakfast very, very poor, not working heating, broken door... I booked because there was nothing left due to my last minute decision, but it was a huge mistake....
Menginap 4 malam pada Okt 2021

4/10 Lemah

Luca

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
La camera era sporca come pure il bagno e al mattino non usciva acqua dai rubinetti e dalla doccia. Servizio scadente e pochi sorrisi
Menginap 1 malam pada Okt 2021

6/10 Boleh diterima

Renato

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Per un 4 stelle mi aspettavo qualcosa in più. Per l’acqua calda in camera attesa di 10 minuti lasciando scorrere l’acqua. Pulizia della camera buona. Accoglienza buona.
Menginap 3 malam pada Okt 2021

4/10 Lemah

Adriana

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Unico lato positivo è la vicinanza all’Auditorimu della musica. Lati negativi tanti: camera sporca con polvere evidente ovunque e quindi sicuramente non sanificata, cavi elettrici scoperti, prese elettriche rotte con cavi che fuoriuscivano, lenzuola bucate, scarico del wc rotto quindi il giorno dopo siamo andati in un bagno di un’altra stanza, rubinetto del bidè che perdeva acqua in continuazione, tubo doccia ossidato perché molto vecchio e muro rotto al lato della doccia quindi fuoriusciva acqua tanto da creare pozzanghere nel bagno, carta parati staccata in vari punti della camera, battiscopa mancante in alcuni punti, colazione scarsissima, bar della reception con scaffali completamente vuoti, nella descrizione c’è segnalato il parcheggio che non c’è e quindi abbiamo pagato il parcheggio ogni giorno. Direi che è stato un soggiorno da dimenticare. Mai più!!!
Menginap 3 malam pada Okt 2021

4/10 Lemah

Pål

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Struttura e servizi da 3 stelle, non 4.
Menginap 1 malam pada Sep 2021

4/10 Lemah

Antonella

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
DA NON TORNARE
Menginap 1 malam pada Sep 2021

2/10 Teruk

Alain

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Horrible à tous les niveaux
Menginap 7 malam pada Sep 2021

10/10 Cemerlang

MARIAN STEFANEL

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2021

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Letto scomodo. Reception arrivo non molto cort tese
Menginap 1 malam pada Feb 2020

8/10 Baik

giampaolo

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Feb 2020

2/10 Teruk

Darja

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

not good hotel

First on the room wasn’t broke shower,second very bad staff in the reception,they didn’t take responsibility for anything,speak not so good English ,plus the are very speak not good with you ,the are not smily....at the room you don’t have internet,you need to pay ,second when you finish with payment,the as you pay more for every night per person 6 Evro ... so we never come back on 4 start hotel, I can tell that even on hostel it’s more nice than there ,plays look like that it’s not clean and with out many years renovating...please look for staff ho work on reception ,because it’s also very important
Menginap 2 malam pada Jan 2020

2/10 Teruk

Krystyna Brygida

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
da evitare assolutamente
Menginap 1 malam pada Jan 2020

4/10 Lemah

Francesco

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jan 2020

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Avendo gia soggiornato in passato, ho trovato la struttura molto peggiorata e decadente. Di certo non da 4 stelle: porta della camera che a malapena si chiudeva, mobilio vecchio, carta scrostata e, cosa assurda, senza acqua calda x un guasto improvviso che peró si protraeva da diverso tempo. Poi, cosa che non mi era mai capitata, mi entra in camera un altro cliente a cui era stata assegnata la mia stessa camera, con grande stupore e disappunto di entrambi. Buona la colazione, una delle poche cose che si salva! Meno male che almeno la tassa di soggiorno non mi è stata fatta pagare.
Menginap 2 malam pada Okt 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Struttura un po’ datata ( peccato ) necessiterebbe di qualche ritocco . Camera molto grande , pulitissima , bagno spazioso . Personale molto gentile , allegro è disponibile
Menginap 1 malam pada Okt 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I will never go back to this place. It was such a horrible experience. Staff are not helpful and friendly. No good customer service. Definitely not a place to feel comfortable.
Menginap 4 malam pada Okt 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Menginap 4 malam pada Okt 2019

6/10 Boleh diterima

Giuseppe

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
The hotel was a little out of the way, Coates in what appeared to be a middle class residential section of Rome. It was hard to get Uber and it wasn’t a metro station. My room had lukewarm water for the shower and when I asked to h hangs rooms, I was told that someone would come within the hour to fix it. They never came. Also there was mold in the shower grout/tile as well.
Menginap 2 malam pada Okt 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Good Breakfast Good Coffee Service. Staff very attentive at Breakfast
Menginap 2 malam pada Okt 2019

6/10 Boleh diterima

Gabriele, Milano

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Gran posizione però è davvero un gran peccato che non venga rinnovato perché la struttura è molto vecchia.Posizione,prezzo e colazione ok.
Menginap 3 malam pada Okt 2019

2/10 Teruk

Jackie, New York, NY

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
No amenities, poor internet, tiny beds, no heater. This hotel should have been rated 2 star at most.
Menginap 3 malam pada Okt 2019